abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207339380

Er is geen teller met het totaal ingezamelde bedrag op haar site, maar het loopt aardig

Tenzij ook dit weer nep is

pi_207339515
Gecremeerde kroket? Yv leest hier mee? Lol
pi_207340295
Dat van de gecremeerde kroket kwam ook bij de reacties onder de video vandaan trouwens. met nu 177 likes
pi_207340671
We noemen de al twee jaar geflambeerde of gecremeerde kreket.
  vrijdag 30 december 2022 @ 20:40:20 #230
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207341432
Verbrande tosti is grappiger, heb daar echt drie uur om gelachen toen. Heb het ook genomineerd voor het FOK! woord van het jaar, alleen weet ik niet meer wienermee kwam?
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 december 2022 @ 23:55:43 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207348805
Ik vind het wel gek dat ze geld bij elkaar bedelt via donaties terwijl ze toch aardig wat op de bank heeft staan (minimaal een ton, gok ik).

Apart.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_207351578
Sommigen trappen er gewoon in.
pi_207355434
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het wel gek dat ze geld bij elkaar bedelt via donaties terwijl ze toch aardig wat op de bank heeft staan (minimaal een ton, gok ik).

Apart.
Ik denk dat haar doel voor 2022 haar 1e miljoen was en dat dat bijna gelukt is,
het blijft een geldwolf en als mensen hun energiekostencompensatie naar haar willen doorstorten, waarom niet, restaurants als NELA en Mr. Porter zijn tenslotte ook niet gratis.
pi_207361030
Die eerste miljoen heeft ze allang binnen joh. Als het er niet meer zijn.
  zaterdag 31 december 2022 @ 16:31:23 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207361531
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:

Apart.
Whut? Yvonne houdt een crowdfunding voor haar rechtszaak tegen Rachel?? Sorry hoor, maar :') :') :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 december 2022 @ 17:01:58 #236
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207362139
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 16:31 schreef Leandra het volgende:

[..]
Whut? Yvonne houdt een crowdfunding voor haar rechtszaak tegen Rachel?? Sorry hoor, maar :') :') :')
Maar een advo is heeel duuur :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 december 2022 @ 17:23:07 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_207362608
André Hazes is druk bezig met zijn muzikale comeback. De afgelopen twee dagen zat de zanger vrijwel continu in de studio. ‘Het vuurtje brandt weer’, zo schrijft hij op Instagram.

‘Eergisteren is de eerste dag van de rest van mijn nieuwe leven begonnen. Het grootste cadeau dat ik mijzelf kon geven was het afgelopen jaar. Waar ik aan mijzelf kon werken’, zegt Hazes, die afgelopen jaar onder meer kampte met een burn-out en verslavingen. ‘Mijn leven onder controle kon krijgen en dat wat ik kapot had gemaakt, kon proberen te fixen. Te zoeken naar wat ik wil, wat mij gelukkig maakt en waar ik de energie van krijg waar ik zo naar op zoek was.’

Volgens Hazes is het vuur om aan zijn terugkomst te werken weer gaan branden nadat hij een paar weken geleden een aantal liedjes opgestuurd kreeg. ‘Ik hoorde liedjes die mij tranen in mijn ogen gaven van geluk. Zij vertelden wat ik voelde.’ Hazes belde daarna direct met de schrijvers om te vragen samen te werken.

‘De afgelopen twee dagen heb ik mij opgesloten met deze twee ongelooflijk getalenteerde mannen in de studio en ondanks de late uren en weinig slaap, voel ik me energieker en blijer dan ooit. Het vuurtje brandt weer.’

https://www.ad.nl/show/an(...)s-begonnen~af3b3b47/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207362631
Ik snap niet waarom? Ze heeft zelf de video online gezet. Ze weet wat ze doet. Het is wat ver gezocht.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207367334
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:
André Hazes is druk bezig met zijn muzikale comeback. De afgelopen twee dagen zat de zanger vrijwel continu in de studio. ‘Het vuurtje brandt weer’, zo schrijft hij op Instagram.

‘Eergisteren is de eerste dag van de rest van mijn nieuwe leven begonnen. Het grootste cadeau dat ik mijzelf kon geven was het afgelopen jaar. Waar ik aan mijzelf kon werken’, zegt Hazes, die afgelopen jaar onder meer kampte met een burn-out en verslavingen. ‘Mijn leven onder controle kon krijgen en dat wat ik kapot had gemaakt, kon proberen te fixen. Te zoeken naar wat ik wil, wat mij gelukkig maakt en waar ik de energie van krijg waar ik zo naar op zoek was.’

Volgens Hazes is het vuur om aan zijn terugkomst te werken weer gaan branden nadat hij een paar weken geleden een aantal liedjes opgestuurd kreeg. ‘Ik hoorde liedjes die mij tranen in mijn ogen gaven van geluk. Zij vertelden wat ik voelde.’ Hazes belde daarna direct met de schrijvers om te vragen samen te werken.

‘De afgelopen twee dagen heb ik mij opgesloten met deze twee ongelooflijk getalenteerde mannen in de studio en ondanks de late uren en weinig slaap, voel ik me energieker en blijer dan ooit. Het vuurtje brandt weer.’

Dat vuurtje is zo weer uitgezeken.
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:16:15 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207367478
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 17:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar een advo is heeel duuur :')
Dat wist ze toch ook al voor ze die video weer online gooide?
Of dacht ze werkelijk dat Rachel haar advocaat niet nog een keer actie zou laten ondernemen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 januari 2023 @ 01:49:04 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207371231
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Of dacht ze werkelijk dat Rachel haar advocaat niet nog een keer actie zou laten ondernemen?
Rachel heeft haar advo op speed dial zodra ze alleen al het woord kroket hoort.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_207371958
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 17:23 schreef tong80 het volgende:

Antwee is een ik-persoon. Bleh. Zo 2022 :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Kupelu op 01-01-2023 04:44:16 (Fout) ]
pi_207371967
Allemaal in SHO en FOK : super fijn 2023! Hoop dat het een goed jaar wordt voor iedereen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Kupelu op 01-01-2023 05:00:57 (Aanvulling) ]
pi_207373127
Ja een “juicy” jaar toegewenst!
Met vuurtjes, kroketjes en Coebergh.
pi_207375727
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Integendeel, de hoop was juist dat Rachel zou happen.

Overigens bestaat de Telegram groep nog, er zitten blijkbaar veel mensen in die niet weten hoe ze moeten opzeggen, dus de tientjes blijven binnenstromen, YT clicks en de wekelijkse Podimo podcast is natuurlijk ook betaald.

pi_207409034

Gezellig op pad op die schoenen van het (volgens Monique) Walgelijke Merk Balenciaga.

https://www.shownieuws.nl(...)ben-er-misselijk-van
  dinsdag 3 januari 2023 @ 23:58:29 #247
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207414183
De scoops van Yvonne vallen tegenwoordig wat tegen maar mijn guilty pleasure mag altijd gevoed worden door dirt over Rachel.

Happy 2023 iedereen!
With love :*
pi_207429089
In de privé staat een artikel over H2 dat hij inderdaad ruzie heeft met Rachel en totaal geen behoefte heeft haar tegen te komen bij HZH.
Hoe krijg je het als moeder voor elkaar dat beide kinderen je uitkotsen.
pi_207432887
pi_207432942
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')