https://www.telegraaf.nl/(...)-het-is-nu-heel-warmquote:Vergeet havermelk en rocycling, een nieuwe trend rukt op bij jong vrouwelijk Amsterdam: yoni steaming. Hierbij wordt een stoombad gebruikt bij menstruatieklachten of om de baarmoeder te reinigen. Jeroen Holtrop zocht uit hoe dit nieuwe fenomeen in zijn werk gaat.
Had liever gezien dat @de_boswachter dit gedaan had.quote:Op zondag 11 december 2022 22:25 schreef 111210 het volgende:
Jeroen Holtrop zocht uit hoe dit nieuwe fenomeen in zijn werk gaat.
Ook samen te voegen met een meerdaagse retraitequote:Op zondag 11 december 2022 23:03 schreef Molo het volgende:
Je kunt beter je vagijn gewoon eens uitspoelen na het batsen of a dere gorigheid. Wat een onzin weer dit.
Tijd en geld over en hersencellen tekort sommige mensen
Ik probeer me een beetje voor te stellen hoe dat zou zijn, dagenlang met een groepje vreemde mannen alleen maar met je lul bezig te zijn om hem dan als hoogtepunt aan elkaar te laten zien, maar eh... nee.quote:Samengevat: we hebben elkaars yoni bewonderd maar ook aanbeden met buigingen, als teken van respect. Dit klinkt natuurlijk van de zotte, maar Imaya wist het prachtig te begeleiden, wat zorgde voor een liefdevol en uiterst respectvol geheel.
Als je van lul ballen of auto maakt past het wel toch?quote:Op zondag 11 december 2022 23:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook samen te voegen met een meerdaagse retraite
https://www.bedrock.nl/yoni-retreat/?utm_source=inline_lees_ook
[..]
Ik probeer me een beetje voor te stellen hoe dat zou zijn, dagenlang met een groepje vreemde mannen alleen maar met je lul bezig te zijn om hem dan als hoogtepunt aan elkaar te laten zien, maar eh... nee.
Die verdient er anders wel goud geld aan.quote:Op zondag 11 december 2022 22:25 schreef 111210 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar de domheid van die dame die die Yoni toko runt, spat er van af tijdens het interview.
Nou...quote:Op maandag 12 december 2022 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijd gevoelig voor dit soort onzin? Waarom hoor je nou nooit eens over je balzak stomen, de voorhuid masseren of de eikel zonnebaden?
Nee het zijn altijd vrouwen die een semispirituele obsessie met hun geslachtsorgaan hebben.
Omdat mannen gewoon naar de hoeren gaan.quote:Op maandag 12 december 2022 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijd gevoelig voor dit soort onzin? Waarom hoor je nou nooit eens over je balzak stomen, de voorhuid masseren of de eikel zonnebaden?
Nee het zijn altijd vrouwen die een semispirituele obsessie met hun geslachtsorgaan hebben.
En wat moeten mannen dan precies doen? Geen zin om me door zijn documentary te worstelenquote:
Voor 50 euro kun je je lul laten afzuigen door een hoer.quote:
Gelukkig staan in dat artikel ook de wel wijze adviezen van een arts.quote:Op zondag 11 december 2022 23:33 schreef sirdanilot het volgende:
Vagijn stomen is helemaal niet nieuw, Gwynneth Paltrow doet dit al jaren.
Hier een artikel uit 2015.
https://www.smh.com.au/li(...)20150130-131xsp.html
Hun ballen bruinen met gefocust zonlicht.quote:Op maandag 12 december 2022 07:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat moeten mannen dan precies doen? Geen zin om me door zijn documentary te worstelen
No wayquote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun ballen bruinen met gefocust zonlicht.
Idd, in het beste geval doet het niks (lichamelijks) en het slechtste geval lijdt het tot brandwonden of infecties. Ik zou lekker iets anders spiritueels gaan doen dan hurken boven gloeiend hete stoom.quote:Op maandag 12 december 2022 07:50 schreef ZarB het volgende:
Volgens mij al 3738393 keer onderzocht dat dit soort toestanden dikke onzin zijn en vaak ook nog eens slecht.
garenquote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun ballen bruinen met gefocust zonlicht.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk dezelfde reden dat ze ook extra betalen voor zooi met de kleur "roze" en broeken zonder zakken kopenquote:Op maandag 12 december 2022 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijd gevoelig voor dit soort onzin?
Sowieso geilquote:Op zondag 11 december 2022 22:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Had liever gezien dat @:de_boswachter dit gedaan had.
Doch niet zo geil als de duivel die eerzame christelijke jonge vrouwen van het rechte pad probeert te brengen met lustvolle zondige beelden, nietwaar? Moge Sjon Burger ze beschermen tegen dergelijke misstappen!quote:
Heb ik toch iets heel erg moois voor je.quote:Op maandag 12 december 2022 07:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hey, ik heb deze, het is idd een kutding, je bent meer aan het bijvullen dan spuiten.quote:Op zondag 11 december 2022 23:31 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dat? Steken ze dan een Kärcher stoommachine in hun kut?
[ afbeelding ]
Wat zijn het toch walgelijke wezens zeg. Gatverdamme.quote:Hierbij wordt een stoombad gebruikt bij menstruatieklachten of om de baarmoeder te reinigen
Nee, dat ben ik nie.quote:
Oh gelukkig want wat een ontzettende tuthola. Het heeft een hoog Viva-mama gehalte, ik krijg daar de rillingen van.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nie.
Dat is Mascha van Beautygloss, een welbekende influencer.
Maar als je dat filmpje ziet met die ouderwetse po-stoel van oma…
Wie weet heb je nog ergens een po-stoel van oma liggen..kan je ook je brood verdienen als officiële yoni stomer!
Je flikkert wat kruidenthee in die pot en kokend water en je bent zo weer vijftig ekkies rijker!
Niet als influencer, maar als professionele yoni stomer guru/coachquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:27 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Oh gelukkig want wat een ontzettende tuthola. Het heeft een hoog Viva-mama gehalte, ik krijg daar de rillingen van.![]()
En het laatste wat ik zou doen is mezelf te kakken zetten op een po-stoel om mijn gat te stomen en daar een verslag van doen. Echt serieus.dan maar wat minder ekkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |