abonnement Unibet Coolblue
pi_207912489
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En vanaf overmorgen in Dordrecht gaan we allemaal weer juichen voor 'Suus' en 'Suzannuhhhhh!!' zingen enzo, alsof er niks aan de hand is.
Dat staat daar toch los van :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 februari 2023 @ 20:12:09 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207912523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat staat daar toch los van :?
Mwah, nu herrie schoppen in de media, straks weer allemaal doen alsof het helemaal leuk is, terwijl er niet zo'n best sfeertje lijkt te hangen :+

Maar goed, het staat er na nog eens nadenken wel een beetje los van ja :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207913059
Ik vind dit wel een matige actie zeg. Zeer onsportief. Ik ga er niet minder om aanmoedigen zondag, dat dan weer niet.
Spoilers!
pi_207914077
Oplossing is simpel. Gewoon een dikke zak geld bij Jeroen Otter bezorgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207916257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit dus, ik vind het nogal onprofessioneel om op deze manier karaktermoord te plegen op Kerstholt.
Welk karakter? Komt alleen maar lucht uit die boy. Was ook een waardeloze analist.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 februari 2023 @ 01:49:43 #106
408813 crew  trein2000
pi_207917432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Remco het volgende:
Bijzonder ook dat dit allemaal zo open en bloot met alle media wordt besproken. Kerstholt zat er aardig aangeslagen bij net bij het sportjournaal.
Kun je als bond ook niet accepteren natuurlijk. Ik snap dat het je toppers zijn, maar dit kun je volgens mij niet pikken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:41:33 #107
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207918644
.

[ Bericht 68% gewijzigd door Wienerschnitzels op 09-02-2023 12:18:50 ]
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:43:36 #108
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207918655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 01:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kun je als bond ook niet accepteren natuurlijk. Ik snap dat het je toppers zijn, maar dit kun je volgens mij niet pikken.
Als ik Kerstholt was zou ik Sjinkie eruit flikkeren. Is al jaren niet meer de topper en is dit seizoen definitief ingehaald door mensen als de van 't Woutjes en Emons. Die hoor je overigens ook niet en presteren beter dan ooit net zoals de De Smetjes.

Resultaten dit jaar zijn ook misschien wel beter dan ooit van de trainingsgroep. Ben wat dat betreft benieuwd wie er daadwerkelijk mee zouden gaan naar een commerciële ploeg (ligt ook een beetje aan het geld natuurlijk), maar ik zie weinig mensen slechter presteren dit jaar. Vrees voor Schulting dat ze dan straks in een ploeg zit met allemaal 'has-beens'.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wienerschnitzels op 09-02-2023 12:19:11 ]
pi_207921961
Sjinkie heeft een officiële waarschuwing gekregen:
https://nos.nl/artikel/24(...)aken-over-bondscoach
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 februari 2023 @ 14:09:56 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207922083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Als ik Kerstholt was zou ik Sjinkie eruit flikkeren. Is al jaren niet meer de topper en is dit seizoen definitief ingehaald door mensen als de van 't Woutjes en Emons. Die hoor je overigens ook niet en presteren beter dan ooit net zoals de De Smetjes.

Resultaten dit jaar zijn ook misschien wel beter dan ooit van de trainingsgroep. Ben wat dat betreft benieuwd wie er daadwerkelijk mee zouden gaan naar een commerciële ploeg (ligt ook een beetje aan het geld natuurlijk), maar ik zie weinig mensen slechter presteren dit jaar. Vrees voor Schulting dat ze dan straks in een ploeg zit met allemaal 'has-beens'.
Maar welke 'has-beens' zijn er naast Schulting eigenlijk? Zelfs de volgens mij wel oudste, Rianne de Vries, schopt het nog met enige regelmaat tot B-finales, wat altijd wel een beetje haar niveau is geweest (en wat voor haar dus prima is), en ook een Itzhak de Laat doet het - op soms een domme actie na - nog best wel prima. Eigenlijk alleen Knegt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:15:48 #111
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207922198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar welke 'has-beens' zijn er naast Schulting eigenlijk? Zelfs de volgens mij wel oudste, Rianne de Vries, schopt het nog met enige regelmaat tot B-finales, wat altijd wel een beetje haar niveau is geweest (en wat voor haar dus prima is), en ook een Itzhak de Laat doet het - op soms een domme actie na - nog best wel prima. Eigenlijk alleen Knegt :P
Heb je ook een punt, eigenlijk alleen Kerkhof naast Knegt. Maar goed zelfs met een de Vries gaat het mij er meer om dat je niet beter gaat worden als Schulting zijnde in een ploeg met buiten jezelf alleen maar matige rijders. Een Velzeboer en De Smet zorgen er ook voor dat je je ergens aan kan optrekken in trainingen.

Daar ben ik een beetje bang voor dat ze dan een commercieel team opzet met Otter als coach maar voor de rest niemand in het team die haar kan prikkelen tijdens trainingen.
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:16:13 #112
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207922213
Sjinkie Knegt door het stof na felle kritiek op teamleiding

quote:
'Sjinkie Knegt heeft vanochtend, in een uitvoerig gesprek met technisch directeur Remy de Wit, een officiële waarschuwing gekregen vanwege zijn uitlatingen over de NTS-staf, gedaan tijdens de persdag voorafgaand aan de World Cup Finale in Dordrecht. Met die uitlatingen heeft hij de normen en waarden van de KNSB met betrekking tot sportief en fatsoenlijk gedrag overtreden. Sjinkie realiseert zich dat hij zijn kritiek op een andere wijze had moeten uiten. Hij heeft zijn excuses aangeboden, waarop besloten is dat hij mag meedoen aan de wedstrijden in Dordrecht. Na de World Cup Finale zullen Remy de Wit en disicplinemanager Wilf O'Reilly een gesprek met Sjinkie voeren over diens toekomst binnen de NTS'.

De tirade van Knegt was bepaald niet misselijk. Zo noemde hij Niels Kerstholt en zijn Canadese assistente Annie Sarrat 'een zootje ongeregeld' van wie hij snel hoopt verlost te worden na het seizoen. En volgens de 'veteraan' van Oranje is het shorttrack in ons land ongeveer ten dode opgeschreven, mocht de bond besluiten Kerstholt langer op zijn plek te laten zitten. Letterlijk: "Als Niels Kerstholt nog een jaar doorgaat, ligt het shorttrack helemaal op zijn gat." Verder deugt er weinig van de trainingsprogramma's, wordt er niet of nauwelijks geluisterd naar de atleten en blijft de zelf teruggetreden bondscoach Jeroen Otter een man die node wordt gemist.

Het moment van zijn frontale aanval volgde op de eerste opleving van Knegt deze winter. Afgelopen weekend benaderde hij op het ijs weer de vorm die hij met grote regelmaat etaleerde in de jaren voor het bijna desastreuze brandongeval met een houtkachel. Tijdens de World Cup in Dresden greep hij op een honderdste seconde naast de gouden medaille op de 1500 meter. Het zilver dat hij kreeg omgehangen maakte ook een einde aan de onzekerheid over deelname aan het WK, evengoed een onderwerp dat hij bij herhaling aanroert omdat de selectieprocedures niet kloppen of te vaag zijn om te begrijpen.

Ook Suzanne Schulting toonde zich woensdag niet helemaal tevreden, al verpakte ze haar opmerkingen geraffineerder. Ze sprak over haar gevoel in races dat minder goed is dan ze in het verleden gewend was. "Als ik op het WK mijn vorm heb van het EK, ga ik geen wereldkampioene worden." En verder liet ze zich ontvallen: "Als atleet wil je alleen maar bezig zijn met eten, trainen en slapen en blind kunnen varen op het schema dat de coach maakt. Nu komt er een andere factor bij, terwijl het al stressvol is: dat je je druk maakt of het schema goed in elkaar zit. Daarom is het nu zwaarder."

Kerstholt op zijn beurt was niet erg onder de indruk van de opmerkingen. "Misschien heb ik het allemaal wel een beetje onderschat toen ik aan deze baan begon", erkende hij wel. "Ik heb aan het begin gezegd: vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Deze sporters hebben acht tot twaalf jaar op een bepaalde manier getraind. Ik weet dat vertrouwen tijd nodig heeft, dat moet groeien", zo meende de coach. "Ik heb een heel team van mensen met wie ik rekening moet houden. Er is een paar sporters dat misschien meer volume aan kan, maar anderen minder. Ik ben dit eerste jaar bewust ietsje voorzichtiger begonnen, want als ik nu te hard ga trainen kunnen de consequenties in negatieve zin veel groter zijn."
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:21:52 #113
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207922340
Je zou toch verwachten dat een Velzeboer Schulting genoeg kan prikkelen. Dus welke prikkels heeft ze nog meer nodig?
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:24:43 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207922395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Sjinkie heeft een officiële waarschuwing gekregen:
https://nos.nl/artikel/24(...)aken-over-bondscoach
Laatste stuiptrekkingen van een op z'n retour zijnde sporter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:32:06 #115
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207922536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:24 schreef golfer het volgende:

[..]
Laatste stuiptrekkingen van een op z'n retour zijnde sporter.
quote:
Na de World Cup Finale zullen Remy de Wit en disicplinemanager Wilf O'Reilly een gesprek met Sjinkie voeren over diens toekomst binnen de NTS'.
Deze zin zegt denk ik wel genoeg over zijn toekomst binnen de NTS.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 februari 2023 @ 15:03:54 #116
408813 crew  trein2000
pi_207922923
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
[..]
Deze zin zegt denk ik wel genoeg over zijn toekomst binnen de NTS.
Laffe herders, of je pakt ze beide aan of je durft het niet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 9 februari 2023 @ 15:50:29 #117
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_207923328
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Laffe herders, of je pakt ze beide aan of je durft het niet.
Onzin, Schulting zei heel wat anders en op een heel andere manier in alle interviews dan Knegt. Die benoemde juist ook continue dat ze geen ruzie zoekt en niet per se een probleem met Kerstholt heeft alleen dat ze zo nu en dan het niet eens is met zijn aanpak of wat meer ruggespraak met Otter wil, omdat ze de 'spark' (whatever that is) mist.

Knegt liep te schreeuwen dat het shorttrack binnen een jaar kapot zou zijn als ze door zouden gaan met Kerstholt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 08:16:05 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207931558
Geen Melle. Wel Teun Boer dit weekend
https://www.schaatsen.nl/(...)le-door-ribblessure/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 09:29:19 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207932311
De dag is begonnen met de Prelims 1000-I. De Laat, Huisman en Boer maken geen fout.
Velzeboer 2x en Poutsma door naar morgen.
De drie heren met kleine q door naar morgen.

[ Bericht 19% gewijzigd door borisz op 10-02-2023 10:52:59 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207933245
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Onzin, Schulting zei heel wat anders en op een heel andere manier in alle interviews dan Knegt. Die benoemde juist ook continue dat ze geen ruzie zoekt en niet per se een probleem met Kerstholt heeft alleen dat ze zo nu en dan het niet eens is met zijn aanpak of wat meer ruggespraak met Otter wil, omdat ze de 'spark' (whatever that is) mist.

Knegt liep te schreeuwen dat het shorttrack binnen een jaar kapot zou zijn als ze door zouden gaan met Kerstholt.
Schulting is het type die je vroeger vaak op school had. Die riepen telkens dat ze het zouden gaan verneuken en dat ze slecht geleerd hadden, om dan vervolgens een 9 of 10 te scoren. :+

En ik denk dat ze onzeker wordt door de ontwikkeling van Velzeboer, maar dat zegt an sich niets over haar eigen kunnen in een internationaal veld.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 11:39:58 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207934175
1500 De eerste misser komt op naam van Rianne de Vries die te traag is als nr 3.
Suus en Yara wel door.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207935192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:39 schreef borisz het volgende:
1500 De eerste misser komt op naam van Rianne de Vries die te traag is als nr 3.

Het is allemaal de schuld van Kerstholt :( :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 14:31:04 #123
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207936374
1500: Bij de heren zijn Friso, Sjinkie en Jens door naar morgen.
Mixed relay door
Prelims 500 heren foutloos.
Heats 500 dames foutloos
Heats 500 heren foutloos :)

[ Bericht 21% gewijzigd door borisz op 10-02-2023 15:28:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207937599
Ik heb in de presale tickets gescoord voor het WK in Ahoy, maart 2024 *O*

Zondag gaat de regulier verkoop van start.
Spoilers!
  vrijdag 10 februari 2023 @ 17:01:05 #125
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207938297
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb in de presale tickets gescoord voor het WK in Ahoy, maart 2024 *O*

Zondag gaat de regulier verkoop van start.
Wat tof *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')