Wel vage streamlock, heb even teruggeluisterd, hij vertelde gewoon wat ze tot nu toe hadden gehad.quote:Op zondag 11 december 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
Erik vertelt dat de nieuwe eliminatieopdracht iets fysieks is of iets wat je moet leren
daarna SL met de blaadjes weer
Maar wat vertelde hij daarna?quote:Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel vage streamlock, heb even teruggeluisterd, hij vertelde gewoon wat ze tot nu toe hadden gehad.
True... dat zou betekenen dat de febo een keer op tijd isquote:Op zondag 11 december 2022 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wat vertelde hij daarna?
dat mogen we dus niet weten.
misschien weet hij iets?quote:Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel vage streamlock, heb even teruggeluisterd, hij vertelde gewoon wat ze tot nu toe hadden gehad.
ook voor t eerstquote:Op zondag 11 december 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True... dat zou betekenen dat de febo een keer op tijd is
Joh hoe kòmt die man erop.quote:Op zondag 11 december 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
Erik vertelt dat de nieuwe eliminatieopdracht iets fysieks is of iets wat je moet leren
daarna SL met de blaadjes weer
Nou, lijkt er niet op .. maar je weet het nooit zeker met hun .. ze zaten heel lang heel stil op de beide blauwe stoelen.quote:
Oh ok. Dacht het aan de manier van schrijven :pquote:Op zondag 11 december 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, lijkt er niet op .. maar je weet het nooit zeker met hun .. ze zaten heel lang heel stil op de beide blauwe stoelen.
Het zag er niet gezellig uit.. zie screenshot ...quote:Op zondag 11 december 2022 11:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh ok. Dacht het aan de manier van schrijven :p
Een enorme minachting voor de meest lelijke stad van Nederland (of is dit Tilburg?) natuurlijk, maar goed.quote:Op zondag 11 december 2022 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AMS -- 210km -- MAA
Of bedoel je nu? Want dat drama was een paar dagen terug. Nu heeft sas voornamelijk pijn in wat weet ik nietquote:Op zondag 11 december 2022 11:30 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh zo. Ik ben net wakker vandaar
Wat een krompraat.quote:Op zondag 11 december 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik kom voor het spel, zegt JW en niet om geld uit tegeven
Je geeft geld van een ander uit en dat is niet kies
Denk dat ze zich nu niet lekker voelt iddquote:Op zondag 11 december 2022 11:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of bedoel je nu? Want dat drama was een paar dagen terug. Nu heeft sas voornamelijk pijn in wat weet ik niet
Dat is natuurlijk ook belachelijkquote:Op zondag 11 december 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Isaac gaat straks voor 5000 euro vuurwerk willen kopen, let maar op. Gaan we een dag niet eten voor een goed doel ... schieten we 5000 euro de lucht in.
Maar ja dat is zijn mening voor de rest maakt het hem allemaal niets uit!quote:Op zondag 11 december 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Isaac gaat straks voor 5000 euro vuurwerk willen kopen, let maar op. Gaan we een dag niet eten voor een goed doel ... schieten we 5000 euro de lucht in.
Ik snap het wel, je bent die loods ingegaan om 1 milj te winnen, niet om het geld te verbrassen.quote:Op zondag 11 december 2022 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een krompraat.
Dat geld is voorlopig nog voor niemand.
En hij is al tevreden met een spelletje kaarten en een luie stoel om voor een jaar daar te zitten.
Dat was hij waarschijnlijk toch al gewend met z'n thuis situatie.
Het is allemaal even kromquote:
Gaat ook niet gebeuren met die kleine tuin, het is tenslotte geen Utopia terrein.quote:Op zondag 11 december 2022 11:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk dat ze zich nu niet lekker voelt idd
Hij denkt zeker dat zijn verblijf daar niks kost? teren op iemand anders zijn centen...quote:Op zondag 11 december 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik kom voor het spel, zegt JW en niet om geld uit tegeven
Je geeft geld van een ander uit en dat is niet kies
Dat verblijf daar moeten ze verdienen met spelopdrachten dat komt niet uit de winpotquote:Op zondag 11 december 2022 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker dat zijn verblijf daar niks kost? teren op iemand anders zijn centen...
dag JW
Dus je moet beleeft doen tegen ouderend ook als die ouderen zitten te zuigen en sneaky zijn.quote:Op zondag 11 december 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : We hadden het erover wie de volgende moet zijn.
Janet : Voor mij: Wanda, KimW of Mexx.
JW : Mexx niet, dan heb ik liever Djedi, die is me toch onbeschofd.
Janet : Tegen mij helemaal niet.
Esther : Ze doet het ook heel sneaky.
JW : Mexx heeft zich goed ontwikkeld hoor, heel positief ontwikkeld.
Esther : Ze praat met ons, ze is ook heel beleefd.
JW : Ook met de was, en Djedi, die graait alleen maar, heeft overal commentaar op.
JW : Maar Wanda vind ik ook prima, dan haal je de angel daarboven eruit. Of KimW, die heeft het verdiend, op alle fronten.
Als je dit spel wilt winnen, is dat wel een goede tactiek.quote:Op zondag 11 december 2022 11:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dus je moet beleeft doen tegen ouderend ook als die ouderen zitten te zuigen en sneaky zijn.
En alkaar seintjes geven zegt JW 1 vinger is ....en twee vingers is....quote:Op zondag 11 december 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft een goed voorstel, iemand bedenken voor fysieke opdrachten, en iemand voor de denkopdrachten.
Met Jasper houden ze de macht, en zal de corruptie kunnen doorgaan.quote:Op zondag 11 december 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : Er zijn er 3 die zich verkiesbaar willen stellen voor manager volgende maand toch? Marciano, Jasper en Berend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |