Absoluut leuk om naar te kijken. En Mirthe doet zich niet beter voor dan de ander.quote:Op zondag 11 december 2022 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat blijkt...
Wel leuk om naar te kijken dit![]()
Al zou ik voor de zekerheid in zo'n loods niet meedoen met zo'n spel, stel je zou het niet weten
Maar even de wereld begrijpen: Stel je leest nooit, je volgt het nieuws niet en je hebt geen fatsoenlijk onderwijs gehad: Dan heeft ze ook nooit een pubquiz of zo gedaan?
Eensquote:Op zondag 11 december 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Absoluut leuk om naar te kijken. En Mirthe doet zich niet beter voor dan de ander.
Ik heb K3 ineens een stuk hoger zittenquote:Op zondag 11 december 2022 01:13 schreef Sociologica het volgende:
Herman de schermman joh <3
Zeker in personen zijn ze echt uitzonderlijk slecht
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?quote:
quote:Op zondag 11 december 2022 01:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat we graag antropologisch onderzoek doen
nee ze hebben meerdere pakjes, deze hebben ze nog niet gedaanquote:Op zondag 11 december 2022 01:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?
Heb Erik en JW het ook al zo vaak zien spelen dat ze die kaartjes moeten zouden kunnen dromen
30seconds maar dan zonder 30secondsquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel spelletje spelen ze eigenlijk
Ik stoor me nog meer aan de foute antwoorden dan aan het feit dat ze weinig algemene kennis hebbenquote:Op zondag 11 december 2022 01:14 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja hebben we die hier al mee in actie gezien en was dat oké?
Heb Erik en JW het ook al zo vaak zien spelen dat ze die kaartjes moeten zouden kunnen dromen
Ah okéquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef Sociologica het volgende:
[..]
30seconds maar dan zonder 30seconds
Geen spelelement, gewoon laten zien hoe dom ze zijnquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel spelletje spelen ze eigenlijk
Vraag me af wie er het gunstigst uit zou komen bij een intelligentie test. Dacht dat Martin wel redelijk slim was, iig een goede baanquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stoor me nog meer aan de foute antwoorden dan aan het feit dat ze weinig algemene kennis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |