Ja precies. Oftewel hij doet bijdehand en weet het zelf vervolgens ook niet fatsoenlijk uit te sprekenquote:
Niet kunnen spellen is begrijpelijk maar niet eens weten dat is wel dubieus jaquote:Op zondag 11 december 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
nee
dat kan niet meer
Mirthe weet niet dat Maxima Zorreguieta van de achternaam heet
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.quote:Op zondag 11 december 2022 01:02 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe zit duidelijk echt alleen maar in haar eigen hoofd
Haar wereld wordt verbreed door dit spelletje dat ze nu spelenquote:Op zondag 11 december 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
M
[..]
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.
Zo kun je het wel stellen jaquote:Op zondag 11 december 2022 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar haar wereld vòòr dit programma was al klein en in dit programma is haar wereld ook klein.
Of als je af en toe het journaal kijkt of de krant leest, maakt niet uit welke krantquote:Op zondag 11 december 2022 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch wel pijnlijk, dit zijn toch 90% dingen die je gewoon op school hoort te leren of later leest... Als dit een afspiegeling is van de Nederlandse bevolking word ik een beetje verdrietig
Inderdaadquote:Op zondag 11 december 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of als je af en toe het journaal kijkt of de krant leest, maakt niet uit welke krant
Het is wel een van de knapste daar maar tegelijk zo vermoeiend en complex als maar zijn kanquote:Op zondag 11 december 2022 01:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wat stom zegt Mirthe... Jep dat is ze wel een beetje. Al vind ik d'r wel lief, maar ja, aan liefheid heb je zo weinig
mssn leert ze nu wat bijquote:Op zondag 11 december 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wel een van de knapste maar vermoeiend en complex als maar zijn kan
Maar niet de knapste kopquote:Op zondag 11 december 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is wel een van de knapste daar maar vermoeiend en complex als maar zijn kan
In Nederland kun je naar school gaan zonder veel te leren. Ik ben niet verbaasd.quote:Op zondag 11 december 2022 01:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is toch wel pijnlijk, dit zijn toch 90% dingen die je gewoon op school hoort te leren of later leest... Als dit een afspiegeling is van de Nederlandse bevolking word ik een beetje verdrietig
Dat blijkt...quote:Op zondag 11 december 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In Nederland kun je naar school gaan zonder veel te leren. Ik ben niet verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |