Gevaarlijk?quote:Op zondag 11 december 2022 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Isaac had het er eerder over vandaag, dat het te gevaarlijk was 's nachts ....
quote:Op zondag 11 december 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja geweldig, was het niet Liese die toen giga op haar kont viel?
er waren er wel wat die nachtwacht hadden tochquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Als het goed is zijn er mensen ingedeeld, ze hebben een planning voor de hele week gemaaktquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht bleven dus continue mensen wakker, ik zie het deze nacht niet gebeuren ....
Ja ze willen wel de wacht weer houden, want ze vertrouwen het niet. Maar het was ook dat Isaac dat denkt, hij weet het ook niet zekerquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ze lult anderen na.quote:Op zondag 11 december 2022 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe gilt gewoon alles zonder te luisteren
krop sla jaquote:Op zondag 11 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijkt wel alsof die bikini van KimD niet gemaakt is van stof maar van bladeren van een struik of beter nog een krop sla
Schaarquote:Op zondag 11 december 2022 00:46 schreef greysbones het volgende:
Silvy Meis
een lingeriemodel
die gedachten snap ik dan nog een heel klein beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |