als we allebei een lot hebben gekocht, zijn we dan lotgenoten?quote:
heb geen lot gekochtquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als we allebei een lot hebben gekocht, zijn we dan lotgenoten?
ik zit nu al op op 17,5 kuub deze maandquote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef hemarookworst het volgende:
gelukkig had ik afgelopen maanden minimaal gas verbruikt. 6 kuub per maand ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
en hoeveel op andere maanden?quote:Op zondag 11 december 2022 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zit nu al op op 17,5 kuub deze maand
nee manquote:Op zondag 11 december 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
je moet even maatregelen nemen schakeltje, we zitten nog niet op de helft van de maand!
jan/feb is gemiddeld gezien nog kouder dus zet je schrapquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
we zitten nou eenmaal in de maanden dat je het meeste gas verbruik hebt, het is niet anders
maar dan betaal ik geen 3,38 per kuub meer als het goed isquote:Op zondag 11 december 2022 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jan/feb is gemiddeld gezien nog kouder dus zet je schrap
paar graadjes hoger zetten en wokbrander gebruikenquote:Op zondag 11 december 2022 00:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dan betaal ik geen 3,38 per kuub meer als het goed is
en volgend jaar ergens zal ik ook zonpanelen krijgen dus wellicht dat ik dan daar wat mee kan doenquote:Op zondag 11 december 2022 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar graadjes hoger zetten en wokbrander gebruiken
elektrische auto en scooter nemenquote:Op zondag 11 december 2022 00:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en volgend jaar ergens zal ik ook zonpanelen krijgen dus wellicht dat ik dan daar wat mee kan doen
quote:Op zondag 11 december 2022 00:38 schreef Schakeltopia het volgende:
doet ie het gewoon zonder accountje
OOOOOHHH NICEquote:Op zondag 11 december 2022 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
https://live.thunderdome.com/livestream-2022
ASOT is tot 1 uur dat is wel te doen.quote:Op zondag 11 december 2022 00:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben niet zo cool als hemaatje die naar al die feesten gaat
Mijn eerste was in 1992.quote:
klinkt als pleereinigerquote:Op zondag 11 december 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb mij net afgemeld bij florix
Zijn discussies over,dit was de eerste Thunderdome,daarvoor The final exam wat eigenlijk ook wel een Thunderdome was.quote:Op zondag 11 december 2022 01:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was ook de eerste toch dan?
quote:
lolquote:
Ik wel.Heb nog wat te doen.quote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
zijn jullie hardcore genoeg om tot 7 u te blijven?
nee dat denk ik nietquote:Op zondag 11 december 2022 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
zijn jullie hardcore genoeg om tot 7 u te blijven?
das geen hardstylequote:
Gaat om het filmpje.quote:
doe je dat alsnog je hebt je telefoon toch nogquote:Op zondag 11 december 2022 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik kwam erachter dat ik geen backup heb gemaakt van whatsapp
maar ja boeie, zo vaak word ik toch niet geappt
die heb ik uit het raam getieftquote:Op zondag 11 december 2022 02:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe je dat alsnog je hebt je telefoon toch nog
dat past niet zo bij thunderdome tochquote:Op zondag 11 december 2022 02:13 schreef suzi1 het volgende:
ze zouden er ook een hardtrancezaal tussen moeten proppen.
ja kwartje viel netquote:Op zondag 11 december 2022 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat past niet zo bij thunderdome toch
omdat je lekker aan het gassen bent op thunderdome tochquote:Op zondag 11 december 2022 02:15 schreef Schakeltopia het volgende:
toch al een paar uur geen gas verbruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |