zoveel vraaaaaaaagenquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou Zoë de afstand tussen Amsterdam en Maastricht willen weten??
quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering van gisteravond net even terug gekeken, Maddy pakte haar tas in, de voice over: "Zou Martin hebben gezien dat het verdwenen scheerapparaat net op de grond viel en snel in de tas verdween?"
Waarna Maddy haar kop tegen het kastdeurtje stoot
Heus welquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat vond ik ook fascinerend. Plus: is er niemand in de loods die dat zo’n beetje kan inschatten?
Ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat vond ik ook fascinerend. Plus: is er niemand in de loods die dat zo’n beetje kan inschatten?
Ze zien de tekst op een scherm, dus kunnen op die manier meezingen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:22 schreef mario390 het volgende:
volgens me heeft kenzy foute text gezongen
ik kenn geen lied "Steelring bells..![]()
212kmquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:21 schreef HappyCharly het volgende:
Zoe woont in Amsterdam en babette in Maastricht, misschien daarom?
Het gaat niet zo zeer om het juist zingen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zien de tekst op een scherm, dus kunnen op die manier meezingen.
Ja Esther zei 210 kmquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch van karaoke ( mee zingen met tekst erbij)quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
welke song zall dit zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo labiel is de psychologie student wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:19 schreef juul. het volgende:
Isaac heeft gevraagd aan Babs of Wendy in de buitenwereld ook haar vriendin zou zijn daar is ze over na gaan denken
Babs wil stoppen met drinken,ze schaamt zich omdat ze vaak niet weet wat er is gebeurd bv het bier wat in JW zijn bed is gevallen
Ze wil niet meer in een bondje, neutraal zijn dit naar aanleiding van het gesprek met Wanda
Babs is veel serieuzer dan Wendy, zegt ze
Laat Babs nou Wendy vallen?
Is ook vervelend als een deel van de kamer niet meedoet met corvee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhh ik zet de streams aan en het 1e wat ik zie...
Mirthe staat weeeeer zielig te doen in dr kamer en bij iedereen te klagen roddelen over de rest want die poetst niet en jezusss kind go home echt jou zo spuugbeu
Ze is compleet in de praatjes van Wanda getraptquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zo labiel is de psychologie student wel ja
ja...dat bedoel ik toch ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch van karaoke ( mee zingen met tekst erbij)
quote:Op zaterdag 10 december 2022 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, aardig momentje van vannacht .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff dolt Rupert - 10 december 2022.Ohh wat hadden we een lol hier vannacht tot 3u hihi doe net mn ogen openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
groot gelijk toch? Ik zou er ook van balen als de helft niet meewerkte terwijl ze wel op het rooster staan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Ohhh ik zet de streams aan en het 1e wat ik zie...
Mirthe staat weeeeer zielig te doen in dr kamer en bij iedereen te klagen roddelen over de rest want die poetst niet en jezusss kind go home echt jou zo spuugbeu
Klopt maar eerlijk is eerlijk,mirthe vindt altijddd wel wat om over te bitchen. Aanstelgedragquote:Op zaterdag 10 december 2022 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook vervelend als een deel van de kamer niet meedoet met corvee.
Dat vind jij, ik zie dat wat genuanceerder denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt maar eerlijk is eerlijk,mirthe vindt altijddd wel wat om over te bitchen. Aanstelgedrag
Nee voor haar totale gedrag mag ze wegggggg terug naar de kerk (thuis dus)quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
groot gelijk toch? Ik zou er ook van balen als de helft niet meewerkte terwijl ze wel op het rooster staan.
daar hoeft ze toch niet voor naar huis
Mag jij ook vinden van mij hoor i dont carequote:Op zaterdag 10 december 2022 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik zie dat wat genuanceerder denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |