Dat zou wel mooi zijn. Ik had echt verwacht dat ze een marathon zouden krijgen vannacht.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:37 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit dat die 2 na hun nachtdienst in bed kruipen, en dat dan juist 1 van die 2 moet optreden om een uurtje of 10.
Was ook wel te verwachten, denk dat er in de nacht niet veel achter aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Ik had echt verwacht dat ze een marathon zouden krijgen vannacht.
De ene na de andere. Maar helaas niet eentje dus.
Jammer, was een mooie kans om ze een beetje gek te makenquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, denk dat er in de nacht niet veel achter aan het werk zijn.
Dat verwacht ik ook wel een beetje, maar eerder op Isaacs gewenste opgedrongen ochtendklok tijd, lekker iedereen uit bed Jingelbellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:37 schreef spapaars het volgende:
Ga ervan uit dat die 2 na hun nachtdienst in bed kruipen, en dat dan juist 1 van die 2 moet optreden om een uurtje of 10.
Zou wel leuk zijn voor een tv momentje, want er zullen niet veel mensen live meekijken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, was een mooie kans om ze een beetje gek te maken
Nee, dat denk ik ook niet, had het hier ook wel drukker verwacht vannacht.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor een tv momentje, want er zullen niet veel mensen live meekijken.
Ze pakken juist de mensen die op dat moment niet te dicht bij het podium zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat na een liedje of 15 de rest die niet geweest is wel bij het podium blijft liggen
De kans dat er snachts gezongen moet worden acht ik nu al nul.. procentueel is het nauwelijks de moeite om voor wakker te blijven.. nog 6 dag/nacht op deze manier is gewoon niet leuk meer om op te gokkenquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, had het hier ook wel drukker verwacht vannacht.
Martin is ook wakker.
Offffff de inwoners geven de wacht op omdat er niets gebeurd in de nacht en dan............. hoppa der aan.quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kans dat er snachts gezongen moet worden acht ik nu al nul.. procentueel is het nauwelijks de moeite om voor wakker te blijven.. nog 6 dag/nacht op deze manier is gewoon niet leuk meer om op te gokken
Dan zou vannacht minstens één vanuit een achterste stapelbed hebben moeten komen, al was het maar een testquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze pakken juist de mensen die op dat moment niet te dicht bij het podium zijn.
Erik buiten met een voetbal bezig, leila in de badkamer, Zoë in de hut tube.
Offfffffff als er iemand onder de douche staatquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan zou vannacht minstens één vanuit een achterste stapelbed hebben moeten komen, al was het maar een test
De kerstbellen waren gegaan en muziek hardquote:
Het is:ZIJ!!quote:Op zaterdag 10 december 2022 07:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wappie is ook een slappe ouwehoer, die denkt dat hij alle wijsheid heeft.
Die soundlock is minder irritant dan de heg.
wil ik eigenlijk ook wel, maar ga toch zo boodschappen doenquote:
Het is momenteel een kippenhok op de streamsquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
wil ik eigenlijk ook wel, maar ga toch zo boodschappen doen
Ik hoor Gertje zeggen.. Hoe laat zou die afgaan.. stipt 8uur zou wel leuk zijn..quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:12 schreef spapaars het volgende:
Zo'n minuutje of 5 voor het alarm ging hoorde GJ al iets.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had mijn bericht al geeditquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt, ik zit ook gewoon stream te kijken, maar dit flitste 1 sec voorbij
De sponsor van Marci doet mee..Nikko Sports wie wat dat moet betekenen geen ideequote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht al geedit![]()
IK had het niet gezien dus dacht een ouder bericht die je ergens had opgeslagen.
Wel mooi ze doen dus ook aan sponsers zoeken?
Dacht dat ze niets van de buitenwereld mochten? Maar via de regie mogen ze dus wel dingen aan de buitenwereld vragen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sponsor van Marci doet mee..Nikko Sports wie wat dat moet betekenen geen idee
Doet niet mee.. dus
Ja vreemd hoor, dat Febo gewoon buitenwereld verzoeken voor ze gaat uitzoeken, lijkt steeds meer op UTO waar op het laatst ½ Nederland door de Poort kwam lopenquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat ze niets van de buitenwereld mochten? Maar via de regie mogen ze dus wel dingen aan de buitenwereld vragen?
En de stapelbedden mogen ook niet aan elkaar worden geschoven, verzoek van Barbette.quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De sponsor van Marci doet mee..Nikko Sports wie wat dat moet betekenen geen idee
Doet niet mee.. dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |