3 maanden is prima, 1 jaar lang is gewoon te veel, ik begin ook echt een hekel te krijgen aan bijna iedereen daar..alles begint op te vallen, tics, uitspraken , steeds hetzelfde verhaal wat ik tig keer gehoord heb ect..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik in januari overstap naar BB, nog een paar maand tegen dezelfde koppen aankijken met deze slechte streams ga ik niet trekken..
Je wordt lekker gemaakt met een leuke opdracht en je krijgt gewoon slaapstreams te zien en geen bellen die afgaan. Hoe zorg je ervoor dat streamers afhaken? Nou zo dus![]()
Toch hoop ik op een -25 gewoon te laat aankomen, struikelend over een tafelpoot of zo..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kom op , laat die bellen gaan en blčr die hele loods wakker![]()
ik ook, maar dat ze wel het hele nummer laten horen, heel hard, die hele loods doorquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch hoop ik op een -25 gewoon te laat aankomen, struikelend over een tafelpoot of zo..
zo'n kerstbroodje van de challenge die ze nie gaan doen ... maar nog steeds van de potquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:35 schreef ledn81 het volgende:
Mattin vreet gewoon een broodje als hij een broodje wil.
Dan graag Wanda die dit meemaakt. Dan ga ik stuk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Toch hoop ik op een -25 gewoon te laat aankomen, struikelend over een tafelpoot of zo..
En uren op repeat het zelfde nummer..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook, maar dat ze wel het hele nummer laten horen, heel hard, die hele loods door
oh ja, lachenquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan graag Wanda die dit meemaakt. Dan ga ik stuk.
Ipv dat zij de tanden van iedereen uit haar bek slaat, mag ze zelf met een kapot gebit lopen..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan graag Wanda die dit meemaakt. Dan ga ik stuk.
mwah vind het wel een beetje sneu. Morgen loopt ie te zeiken als iemand die hij nu wakker gemaakt heeft te laat is op het podium.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lol, Jeff maakt ze wakker met nepbellen![]()
![]()
![]()
![]()
Neh zo gemeen ben ik niet.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Ipv dat zij de tanden van iedereen uit haar bek slaat, mag ze zelf met een kapot gebit lopen..
Ze willen kijken of mensen er op reageren en wakker wordenquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah vind het wel een beetje sneu. Morgen loopt ie te zeiken als iemand die hij nu wakker gemaakt heeft te laat is op het podium.
Zij hebben wekdienst, dus zij moeten mensen wekken. Ik vind dit gewoon sneu. Mag hopen dat ze dit vd week ook een keer bij Jeff doenquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze willen kijken of mensen er op reageren en wakker worden
Zie de humor er van in, ook zij wachten op belletjes, hoe kom je anders de nacht door?quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij hebben wekdienst, dus zij moeten mensen wekken. Ik vind dit gewoon sneu. Mag hopen dat ze dit vd week ook een keer bij Jeff doen
3quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
Hoeveel liedjes zijn er al geweest .. was ff weg ivm .. okk voetbal of zo
beetje lol mag ook wel eens ..ze hoeven niet echt in de ochtend te werken...quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij hebben wekdienst, dus zij moeten mensen wekken. Ik vind dit gewoon sneu. Mag hopen dat ze dit vd week ook een keer bij Jeff doen
Hoe lang duurt zoiets voor je?quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga zo nog even 0100-0300 uploaden voor de dagdienst ...
pfff erg vor worden dit zort mensquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:35 schreef ledn81 het volgende:
Mattin vreet gewoon een broodje als hij een broodje wil.
quote:
schiet niet op .. beetje tempo febo ... 24 /7 1 liedje per uur .. we zitten ver onder het gemiddeldequote:
Ongeveer twee tot vier uur ....quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hoe lang duurt zoiets voor je?
Beetje lol is er regelmatig. vd week hebben ze nog tot 1 u met een gitaar rondgelopen en lopen ouwehoeren in die slaapkamer.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:51 schreef Silves het volgende:
[..]
beetje lol mag ook wel eens ..ze hoeven niet echt in de ochtend te werken...
Ze werken daar niet, voeren de helft van de dag geen moer uit, ze kunnen een bak met geld winnen, dan niet janken. Ik hou van deze humorquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje lol is er regelmatig. vd week hebben ze nog tot 1 u met een gitaar rondgelopen en lopen ouwehoeren in die slaapkamer.
Jeffrey liep vanmiddag alweer te drillen dat iedereen stipt om 8u aan tafel moest zitten bij ontbijt en op tijd op podium moest zijn. Gun dan nu ook gewoon mensen hun slaap ze niet nodig zijn. Het is gewoon echt niet grappig. Hij loopt gewoon te stangen.
vloerverwarmingquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:57 schreef Silves het volgende:
Volgens mij is het echt behaaglijk warm in de loods..
de keren dat ik nachtstreams heb gekeken, lag ik soms dubbel met hem en jappie en andere..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje lol is er regelmatig. vd week hebben ze nog tot 1 u met een gitaar rondgelopen en lopen ouwehoeren in die slaapkamer.
Jeffrey liep vanmiddag alweer te drillen dat iedereen stipt om 8u aan tafel moest zitten bij ontbijt en op tijd op podium moest zijn. Gun dan nu ook gewoon mensen hun slaap ze niet nodig zijn. Het is gewoon echt niet grappig. Hij loopt gewoon te stangen.
ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:59 schreef Silves het volgende:
[..]
de keren dat ik nachtstreams heb gekeken, lag ik soms dubbel met hem en jappie en andere..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |