Bizarquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was al weer aan het zoeken voor @:Moeraskat maar kon het niet terug vinden, maar deze was het
Gaat wel te verquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat beetje ver toch of ben ik gek?
Was dit vandaag op tv?quote:
De manier waarop ze dit zegt zo lachend en gerechtvaardigd van ja heel normaal ook want ik ben zn meisjequote:Op zaterdag 10 december 2022 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat beetje ver toch of ben ik gek?
Ik dacht, na het werk nog ff stream kijken, maar nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook, we zitten hier te wachten voor niets
Ik heb wel wat gemist blijkbaarquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De manier waarop ze dit zegt zo lachend en gerechtvaardigd van ja heel normaal ook want ik ben zn meisje
Niet oke.
Video eunice over berend vind ik trouwens net zo heftig, ze is in haar kruis gegrepen klaagt ze bij Isaac.......
Haha je hoort m vallen iddquote:
kijken naar slapende mensen, terwijl we weten dat er nog mensen wakker zijn die de wacht houden. Triest! En dan gaan er ook nog geen bellenquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht, na het werk nog ff stream kijken, maar nee hoor
men ligt gewoon te slapen op de regie 100%quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kijken naar slapende mensen, terwijl we weten dat er nog mensen wakker zijn die de wacht houden. Triest! En dan gaan er ook nog geen bellen
de ondertste video heb ik uit de aflevering van vandaag gehaald idd. De eerste video is al een tijdje terug.quote:
Gooi even een tennisbalquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:49 schreef JDB94 het volgende:
[..]
men ligt gewoon te slapen op de regie 100%
Ik ook hoor, lang leve de filmpjes van de laatste dagenquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gemist blijkbaar
Zouden ze in de loods bericht krijgen dat zij de tondeuse heeft verstopt en uiteindelijk heeft meegejat?quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
de ondertste video heb ik uit de aflevering van vandaag gehaald idd. De eerste video is al een tijdje terug.
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zouden ze in de loods bericht krijgen dat zij de tondeuse heeft verstopt en uiteindelijk heeft meegejat?
Ja echt wel, het was heftig gister in de COS over het gedoe met Berend en Mirthe en het verhaal van Eunicequote:Op zaterdag 10 december 2022 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gemist blijkbaar
En wel zo eerlijk naar de bewoners, want het blijft ze bezighoudenquote:
Ik vond de sfeer hier kut gister dus ging weer. Wat vond de cos van dat kruis grijp verhaal eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja echt wel, het was heftig gister in de COS over het gedoe met Berend en Mirthe en het verhaal van Eunice
teveel om te vertellen, kan je beter even terug lezen. Meningen waren flink verdeeldquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer hier kut gister dus ging weer. Wat vond de cos van dat kruis grijp verhaal eigenlijk?
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:59 schreef JDB94 het volgende:
Heeft Eunice Berend nog geconfronteerd? kan dat nergens vinden
Heb het niet live gezien, wel het fragment nu terug gezien ..... ook nog gezocht naar dat zogenaamdequote:Op zaterdag 10 december 2022 01:56 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vond de sfeer hier kut gister dus ging weer. Wat vond de cos van dat kruis grijp verhaal eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Herkenbaar helaas. Soms gewoon even op de bank in slaap vallen. Mijn schatjes gunnen me het wel, kei cute.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:59 schreef woxxel het volgende:
Hele week heb ik slaaptekort omdat er snachts van alles gebeurd op de streams en nu zitten we in t weekend naar slapende mensen te kijken.
Ze lopen qua uitendingen nog flink achter dus voor de streamers soms wat onhandig om terug te kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze is uit aflevering 67 rond 8:00
Deze is uit aflevering 71 - 9 december
Ja... is letterlijk denken....behoorlijk auti maar cute.quote:Op zaterdag 10 december 2022 01:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vond zijn baby wiegje op "baby" zo leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het niet live gezien, wel het fragment nu terug gezien ..... ook nog gezocht naar dat zogenaamde
kruis grijp fragment, niet gevonden, volgens mij is het allemaal gelul geweest ...![]()
De kus van Berend staat online, maar is vrij onschuldig ....![]()
[ afbeelding ]
Berend kust Mirthe - 7 december 2022.Dit moet het worstelen zijn geweest, hij greep haar tussen de benen, om haar op de rug te krijgen, gewwon heel onschuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmmmquote:Op zaterdag 10 december 2022 01:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja echt wel, het was heftig gister in de COS over het gedoe met Berend en Mirthe en het verhaal van Eunice
Nee, volgens Eunice was het tijdens de afwas, maar niet kunnen vinden ....quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:04 schreef Silves het volgende:
Dit moet het worstelen zijn geweest, hij greep haar tussen de benen, om haar op de rug te krijgen, gewwon heel onschuldig.
Was zelfs in de tv uitzending. Niets mis mee. Zijn hand zat NIET in haar kruis. Gewoon zijn arm tussen haar benen door om haar beter omver te kunnen werpen en met succes uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit moet het worstelen zijn geweest, hij greep haar tussen de benen, om haar op de rug te krijgen, gewwon heel onschuldig.
Niks van gezien ..alleen het vastpakken kruis bij het worstelen,quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, volgens Eunice was het tijdens de afwas, maar niet kunnen vinden ....
Zal niet op streams te zien zijn geweest, dus lastig oordelen, maar zoals ik gister al zei, link om iemand zo te beschuldigen, dat kan hele nare gevolgen hebben voor iemand. Bij mijn weten zijn ze er vandaag niet op terug gekomen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, volgens Eunice was het tijdens de afwas, maar niet kunnen vinden ....
ja idd..met zijn armquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Was zelfs in de tv uitzending. Niets mis mee. Zijn hand zat NIET in haar kruis. Gewoon zijn arm tussen haar benen door om haar beter omver te kunnen werpen en met succes uiteraard.
Grensoverschrijnend worstelen....Hoe dan....
Zeker weten jaquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, was geen issue meer vandaag, dus bullshit verhaal anders had de FEBO wel iets gedaan ...
Kan zijn dat ze allemaal naar kamer 5 moesten en dat wij daar niets van te zien hebben gekregen, maar het lijkt me sterk dat hier nog wat mee gedaan wordt.quote:
Ze liggen denk ik op een oor in kamer 5..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het genoeg voor vandaag, wat een slappe hap, er zouden mensen wakker blijven en de wacht houden bij het scherm en wat zien wij? Niets!!!! 2 streams op slapende mensen. Schandalig!!
Ik denk toch echt dat ik in januari overstap naar BB, nog een paar maand tegen dezelfde koppen aankijken met deze slechte streams ga ik niet trekken..quote:Op zaterdag 10 december 2022 02:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
Een min 25 euro is gewoon verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |