de ene is metaal/aluminium en m'n huidige een plastic dingquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
welke heb je nu en welke had je, doe is pics naast elkaar
aah oke dat verklaard het wel inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de ene is metaal/aluminium en m'n huidige een plastic ding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wist dat je een motorola had gekochtquote:Op vrijdag 9 december 2022 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig vragen jullie niet welke mijn huidige is en welk mijn vorige, anders had ik jullie naar het bejaardenhuis gestuurd om daar permanent te wonen
huehuiehuehuequote:Op vrijdag 9 december 2022 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
zouden ze bij blacked.com ook goede black friday deals hebben
Denk niet rest van het leven maar komende jaar gaat nog steeds een zwaar jaar worden.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:08 schreef suzi1 het volgende:
ik word kotsziek van me druk maken over energie. nooit gehad. snap er niks van. rekeningen kan ik altijd betalen, en nu ga ik denken oh oh wat staat ons te wachten en blijft dit de rest van ons leven zo
wat je wel kunt doen is een fotootje maken van je meterstanden, en dan doe je 2 dagen "normaal" verbruik, dan maak je weer een fotootje van je standen. als je je tarieven weet wil ik best voor je uitrekenen hoor. is geen rocketsciencequote:Op zaterdag 10 december 2022 00:10 schreef suzi1 het volgende:
ik verbruik minder denk ik. en was nooit veel. maar kan niet uitrekenen. heb nie slimme meter ook nie
maar mss krijg ik die nog voor eind van t jaar. volgens mij moest dat ondanks ik die niet wilde
Wat had jij? Ik heb een donker hard broodjequote:
hou van broodjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |