abonnement Unibet Coolblue
pi_207015660
Nu natuurlijk het WK voetbal op TV.

En was wel eens benieuwd, want je ziet wel eens tranen op TV etc als NL dan verliest.
Maar vraag ik me af, wie hier op FoK! zijn hier dan echt kapot van.

En hoe uit je dat dan, of hoe verwerk je dat en op wat voor manier?

Het kan natuurlijk op verschillende manieren, ook als je een winnend land bent hebben we gezien.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 december 2022 @ 21:42:25 #2
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_207016597
Ik heb geen gevoelens meer over
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 9 december 2022 @ 21:43:14 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207017476
Ik heb beetje een soort van gemengd gevoel erover.
Want ok voetbal boeit me niet zo onwijs enzo.

Maarja WK kijk ik dan toch weer. En ok het doet me beetje pijn in het hart als ze dan weer verliezen.

Beetje weer tegen de aards-rivaal enzo.

Maar daar gaat het topic niet echt over, althans niet de insteek ervan. Want ok ik leg dit na 1min na de wedstrijd naast me neer en ja ok jammer..

Maar R&P gedeelte ervan, hebben jullie er dan last van? of balen ervan, slecht humeur etc voor dagen lang?
Do what you love, love what you do!
pi_207024164
Nee niet echt, en een wedstrijd tegen zuidelijke landen zijn sowieso al voorspelbaar, wij zijn daar veel te netjes en braaf voor.
pi_207024839
ik was heel bang om een nacht niet te kunnen slapen vanwege die apen die gaan toeteren, maar gelukkig is dat niet doorgegaan. *O* ik had dus een traantje van blijdschap.
Nu nog marokko....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207024952
Ik vind het jammer, maar ik kijk bewust voetbal met vrienden die het allemaal wat minder kunnen relativeren. Daar kan ik dan wel weer van genieten.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 10 december 2022 @ 10:27:07 #8
186611 Haags
pi_207024957
:')

Het is maar een spelletje!
Zonder wrijving geen glans
pi_207025406
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:27 schreef Haags het volgende:
:')

Het is maar een spelletje!
vertel dat tegen die apen die de hele stad wakker hadden gehouden als ze hadden gewonnen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207027437
Ik keek het gisteren in 'n bar. Nou, zoals sommige mensen daar bezig waren :') En aan hun gezever te horen zijn ze buiten het WK niet zo heel erg veel bezig met voetbal...
  maandag 12 december 2022 @ 10:07:57 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207050444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:57 schreef kree het volgende:
Ik heb beetje een soort van gemengd gevoel erover.
Want ok voetbal boeit me niet zo onwijs enzo.

Maarja WK kijk ik dan toch weer. En ok het doet me beetje pijn in het hart als ze dan weer verliezen.

Beetje weer tegen de aards-rivaal enzo.

Maar daar gaat het topic niet echt over, althans niet de insteek ervan. Want ok ik leg dit na 1min na de wedstrijd naast me neer en ja ok jammer..

Maar R&P gedeelte ervan, hebben jullie er dan last van? of balen ervan, slecht humeur etc voor dagen lang?
Dit zijn de ergste mensen, "ik kijk geen voetbal maar wel als nederland speelt"
tyft ff gauw op, bang dat je word achtergesteld als je niet meedoet met de voetbalpoeltjes op je werk :'( ?

Ik haat voetbal, ook als nederland speelt! B-)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207056514
Heb er geen traan om gelaten. Miste sowieso de feeling met dit toernooi. Maar voelde meer frustratie dat je het laat liggen nu je best een kans had om tot de finale te geraken.
pi_207056552
Ik ben te vaak teleurgesteld in mijn leven om hier nog langer dan 6 minuten chagrijnig van te zijn. Zalig zijn de onwetenden, de wortelpakken die blijkbaar geen tegenslag kennen.
-nee-
pi_207057138
quote:
15s.gif Op maandag 12 december 2022 10:07 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Dit zijn de ergste mensen, "ik kijk geen voetbal maar wel als nederland speelt"
tyft ff gauw op, bang dat je word achtergesteld als je niet meedoet met de voetbalpoeltjes op je werk :'( ?

Ik haat voetbal, ook als nederland speelt! B-)
Ik haat voetbal niet, maar het is ook niet iets waar ik om geef. Zo vind ik turnen tijdens de spelen leuk om te zien, omdat ik dat vroeger zelf ook gedaan heb. En dan maakt het me niet eens uit welke landen meedoen.

Bij voetbal heb ik dat niet. Nooit gespeeld, dus ik zie ook niet in waarom ik dan tijdens het WK wel zou gaan kijken.
ROBODEMONS..................|:(
pi_207057371
Nee, geen tranen, maar ook geen glimlach...

WK is sowieso niet om te lachen op dit moment...
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')