Had 'ie aan andere reactie verwacht dan.. WC-eend sukkelquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
Over kijkcijfers:
GJ: Om hoeveel het gaat weet ik niet, maar als je de mensen hierachter spreekt, ik vind ze wel altijd vrolijk en opgewekt [..mute..]
Ik hoop meer, maar gelukkig zal ik er geen getuige van zijnquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel een beetje op.. ik ga er vanuit dat Febo minsten één keer per nacht wel een relletje wil
Vermoed dat die uit zakgeld door sommige bewoners zelf zijn aangeschaft, toen siroop nog niet in het basispakket zatquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie een fles Kervan Cevitam staan naast Esther .. het mag wat kosten inmiddels...
Oh en op tafel bij Mexx ook.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop meer, maar gelukkig zal ik er geen getuige van zijn
Mijn man is aan het schaken zegt Esther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Schaken'
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zie die twee nog wel samen vertrekkenquote:Op vrijdag 9 december 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik ga het echt niet terugkijken .. stom programma.
Jeff : Nee, het moet geen 2 jaar van je leven worden. Ze sturen de hoogtepunten maar toe.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tis. Haar man ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Schaken'
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Neuh.quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik zie die twee nog wel samen vertrekken
quote:
mankeert jef iets aan zijn handjes?quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:52 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik weet niet wat ik doe hoor..
[ afbeelding ]
Surequote:Op vrijdag 9 december 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
mankeert jef iets aan zijn handjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht 50 euro van wat ik gezien heb tenminstequote:Op vrijdag 9 december 2022 18:02 schreef Charmian het volgende:
hoeveel centjes hebben ze al bij elkaar gekattejankt?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
Net de filmpjes gekeken van het zingen. Wat deed Erik het ontzettend leuk!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:02 schreef Charmian het volgende:
hoeveel centjes hebben ze al bij elkaar gekattejankt?
Juist beter, nou zijn sommige borden minder vol..quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan hoor, in de rij met je bordje voor de gaarkeuken...
vind ik ook wel, nu kun je zeggen of het genoeg is of dat je nog een beetje erbij wil en het komt warm op je bordquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Juist beter, nou zijn sommige borden minder vol..
Indd, borden waren ook te vol elke keer..quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik ook wel, nu kun je zeggen of het genoeg is of dat je nog een beetje erbij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |