Lekkerbekjequote:Op dinsdag 13 december 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv remquote:In Velserbroek is vanochtend een moeder met haar auto een kinderdagverblijf binnen gereden. De vrouw kwam haar kindje brengen, maar bij het weggaan maakte zij een fout en reed tegen de gevel en door de voordeur van het gebouw de centrale hal binnen.
Oplettende reporter @3rr0rquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv rem
Opel Agila rijden alleen onrendabelen in. Zal wel een alleenstaande moeder met etiket zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je ziet dit soort ongelukken weleens vaker als mensen per ongeluk gas geven ipv op de rem trappen, maar om daar te eindigen vanuit parkeerstand moet je hem dus en in de verkeerde stand zetten en de intentie om eens even flink achteruit te scheuren. Of ze had en de verkeerde stand en daarna in paniek nogmaals gas ipv rem
Bij het weggaan staat er. Vandaar mijn verbazing dat je daar eindigt, dat je blijkbaar zo hard achteruit hadden willen gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:49 schreef Sked het volgende:
Die had geen zin om die paar meter van de auto naar de ingang te lopen.
Nog geen rammelende eierstokken?quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oplettende reporter @:3rr0r
Tevens “kindje”.
Stokjequote:Op dinsdag 13 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog geen rammelende eierstokken?
Dor hout.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog geen rammelende eierstokken?
Jij mag ook wel eens aardig doen hoor.quote:
Geen idee, ik laat @Pisces29 kiezen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oma's bakschotel met kapucijners, spek en uiquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zon luxe supermarkt afbakpizza waar ik vervolgens een ui en een hele peper over heb gegooid.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Racisme en discriminatie zijn een "ernstig en zorgelijk" probleem bij het ministerie van Buitenlandse Zaken. Dat is de conclusie van een onderzoek onder medewerkers.
Biculturele medewerkers en medewerkers van kleur voelen zich soms overgeslagen, genegeerd, en buitengesloten. Zij ervaren dat een deel van de witte collega's hen ziet als "de etnische en culturele ander" en niet als een volwaardige Nederlander of gelijkwaardige collega. Als voorbeeld staat in het rapport dat een medewerker te horen kreeg: "Je kunt goed sjoelen voor een neger."
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.quote:
Als je dit soort opmerkingen maakt ben je een treurlingquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg best vaak te horen dat ik hard werkte/mentaliteit had voor een westerling met vervolgens een willekeurige belediging hier in de Achterhoek.
Ben ik gediscrimineerd?
quote:Zo vertelden medewerkers dat mensen vanwege hun huidskleur meerdere keren zijn aangeduid als "apen", "bokito's", "negers" en "Zwarte Piet". Afrikaanse landen werden omschreven als "apenlanden". De scheldwoorden zijn ook gehoord op afdelingen die zich richten op ontwikkelingssamenwerking in Afrikaanse landen.
Het racisme komt ook voor bij leidinggevenden. Specifieke culturen werden in verband gebracht met "luilakken" en "criminelen".
quote:"Je zou de Aziaten terug in hun hok moeten knuppelen. Hang ze op aan de hoogste boom, ze moeten hun plek kennen." Medewerkers in Den Haag gaven aan niet "het vliegtuig te willen delen met vrouwen met een hoofddoek".
Dit lijkt wel wat op sommige fok-topics.quote:
Dit wordt inderdaad +- het oevre tijdens Frankrijk - Marokko morgen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt wel wat op sommige fok-topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |