Is ondertussen ook niet meer te betalenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig beleg
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ondertussen ook niet meer te betalen
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar izeik wilde niet bezuingen op eten..moet zijn statement hoog houden..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de rookworst beter bij een stamppot kunnen doen en op brood gewoon beleg (pindakaas of appelstroop, jam etc.)
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gramquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.
Doe de Boodschappen meestal in belgie..maar ook daar wordt het snel duurder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gram
?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoietsquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Daarom best slim om een rookworst te verdelen..zit je ook sneller vol van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personen
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:39 schreef patat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoiets
Komt op het scherm te staan wie moet zingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepjequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |