Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh maar het scheelt. Isaac heeft nog zo'n 350 euro, kunnen ze dagen van eten. En dat geld krijgt ie gewoon weer terug van de pot. Dus geen probleem.
Ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie je shirts ook zo omhoog?
I know. Dus meer van dat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .
Ik had al zitten forumgooglen... Fok is een wereld op zichquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom langs.
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12646] fryslan bobbe
Ja, idioteriequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch echt een dure lunch?
Mwa als een worst door 4en deelt valt het wel meequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig goedkoper als een plak kaas..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
ik las het al, maar zie het daar niet echt staanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las het al, maar zie het daar niet echt staan
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:58 schreef freaky40 het volgende:
En weer Maddy als schuldige aanwijzen als dievegge van de tondeuse. Dat ding ligt dus blijkbaar verstopt bij de hottub tussen het hout voor de kachel.
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
Hoeven dus niet te klagen..volop eten in de loods..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig belegquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
Dat is koud en niet warmquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |