Help
quote:Nu al spijt
hoe krijg je het makkelijk eruit,
En ja er bestaan speciaal voedende shampoo's. Gewoon de eerste de beste kruidvat (en zelfs AH) binnenlopen. Elke merk heeft wel een gekleurd haar variant.
quote:Dit roept toch om een :
Op zaterdag 8 februari 2003 16:33 schreef Mimic het volgende:
Geen foto's helaas,En ik heb totaal geen spijt.. staat zelfs leuk
ZIEN ZIEN ZIEN
Je kunt speciale shampoo kopen voor gekleurd haar, die zijn wat zachter voor je haar
quote:Uit laten groeien of er een nieuw kleurtje overheen gooien.
Op zaterdag 8 februari 2003 16:27 schreef Mimic het volgende:
verven. hoe krijg je het makkelijk eruit
quote:
en hoe kan je de kleur langer houden (was daar niet een speciale shampoo voor?)Help
Speciale shampoo's voor geverfd haar (+ speciale cremespoeling!) gebruiken.
Die hebben een bepaalde zuurgraad waardoor de kleur niet snel zal worden aangetast. Of...een shampoo+creme met een kleurtje gebruiken (Guhl = super!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 08-02-2003 16:39]
quote:Dan is het verf
Op zaterdag 8 februari 2003 16:37 schreef Mimic het volgende:
uhm volgens mij was et verf... hij was iedergeval lekker met een kwast bezig me haar te beschilderen
[Dit bericht is gewijzigd door muisje18 op 08-02-2003 16:41]
quote:Dan bel je toch even?
Op zaterdag 8 februari 2003 16:37 schreef Mimic het volgende:
uhm volgens mij was et verf... hij was iedergeval lekker met een kwast bezig me haar te beschilderen
verder gebruik ik gewoon na het haarwassen cremespoeling die speciaal is voor gekleurd of gepermanent haar
quote:Van hetzelfde merk als waarmee je haar is geverfd
Op zaterdag 8 februari 2003 16:40 schreef muisje18 het volgende:
en om de langer plezier van te hebben moet je je haarw assen met een kleur shampoo van het merk verf waar je haar mee is geverfd.
succes ermee
Volgens mij moet je gewoon je shampoo's en creme van hetzelfde merk nemen waarbij shampoo+cremespoeling opelkaar zijn afgestemd.
Het spul dat tie erin deed was een beetje draperig.. leek iedergeval verf geen spoeling
hallo hij heeft het laten verven bij de kapper slimme opmerking
quote:Spoeling kan ook drapperig zijn hoor
Op zaterdag 8 februari 2003 16:44 schreef Mimic het volgende:
hoelang blijft het zitten als je een speciale shampoo gebruikt en hoelang blijft het zitten zonder?Het spul dat tie erin deed was een beetje draperig.. leek iedergeval verf geen spoeling
Maar, om je niet gelijk op kosten te jagen, bij o.a. de DA drogist verkopen ze kleine verpakkingen met shampootjes/creme van Guhl speciaal voor geverfd haar.. (2 kleine flacons)
quote:wat voor kleur is je haar nu eigenlijk?
Op zaterdag 8 februari 2003 16:44 schreef Mimic het volgende:
quote:nou ik werk als kapster en ondertussen heb ik stage gelopen bij de l'oreal dus neem nou maar van mij aan dat je ook de shampoo en de verf op elkaar moet afstemmen
Op zaterdag 8 februari 2003 16:44 schreef Loedertje het volgende:[..]
Van hetzelfde merk als waarmee je haar is geverfd
Volgens mij moet je gewoon je shampoo's en creme van hetzelfde merk nemen waarbij shampoo+cremespoeling opelkaar zijn afgestemd.
quote:Wil ik best van je aannemen hoor alleen mijn eigen ervaring is toch echt totaal anders.
Op zaterdag 8 februari 2003 16:50 schreef muisje18 het volgende:nou ik werk als kapster en ondertussen heb ik stage gelopen bij de l'oreal dus neem nou maar van mij aan dat je ook de shampoo en de verf op elkaar moet afstemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |