abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:08:51 #1
269689 crew  Viv
pi_207002813
quote:
Pakketbezorger VS bekent kindermoord na aanrijding

Een 31-jarige chauffeur die voor koeriersdienst FedEx werkt, heeft bekend dat hij een 7-jarig meisje vermoordde nadat hij haar per ongeluk had aangereden. De man vertelde de politie na zijn aanhouding dat hij in paniek was geraakt.

Athena Strand verdween vorige week bij het huis van haar vader in een dorpje even buiten Dallas in de staat Texas. De politie kwam er al snel achter dat er vlak voor haar verdwijning een pakketje bij het huis was bezorgd, Barbiepoppen die een kerstcadeautje voor Athena hadden moeten zijn.

Door de routes van bezorgdiensten na te gaan, kwam de politie na twee dagen uit bij chauffeur Tanner Lynn Horner, die vrijwel onmiddellijk opbiechtte Athena te hebben vermoord en haar lichaam te hebben verstopt. Hij leidde agenten naar de plek waar hij haar had achtergelaten, een paar kilometer buiten het dorp.

Horner vertelde dat hij na de bezorging van het pakketje bij het achteruitrijden het meisje had aangereden. Hoewel ze niet ernstig gewond raakte, was hij bang dat ze het haar vader zou vertellen. Op camerabeelden uit zijn bestelauto is te zien dat Horner Athena in het busje stopte en met haar praatte.

Volgens de politie bekende Horner dat hij het meisje na ongeveer een uur wurgde. Justitie is van plan de doodstraf te eisen tegen Horner.

Dol op dieren
Op een persconferentie bedankte de moeder van Athena de gemeenschap, die er volgens haar alles aan had gedaan om ervoor te zorgen dat Athena veilig thuis zou komen. "Ik ben nog altijd niet in staat haar te laten gaan", zei ze geëmotioneerd met naast haar de doos met zes poppen die voor Athena bedoeld waren.

"Ik wil dat iedereen weet dat Athena een prachtmeid was die van dansen en zingen hield en dol was op alle dieren: honden, katten, paarden, hagedissen en chinchilla's. Ze genoot van school en al haar vrienden in de eerste klas die nu worstelen met deze moord."

"Ik ben beroofd van de kans om haar te zien opgroeien door een man van wie iedereen verwachtte dat hij één simpele taak kon uitvoeren: een kerstcadeautje afleveren en weer vertrekken."




https://nos.nl/artikel/24(...)rmoord-na-aanrijding

[ Bericht 2% gewijzigd door Viv op 09-12-2022 08:25:23 ]
pi_207002833
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:08 schreef Viv het volgende:
Hoewel ze niet ernstig gewond raakte, was hij bang dat ze het haar vader zou vertellen.
Sick.. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:14:36 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_207002841
Gelukkig niet misbruikt. Daar dachten ze eerst aan.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:15:41 #4
269689 crew  Viv
pi_207002848
quote:
Horner vertelde dat hij na de bezorging van het pakketje bij het achteruitrijden het meisje had aangereden. Hoewel ze niet ernstig gewond raakte, was hij bang dat ze het haar vader zou vertellen. Op camerabeelden uit zijn bestelauto is te zien dat Horner Athena in het busje stopte en met haar praatte.
Bizar dit. Toen ik de titel las bij NOS, dacht ik dat het slachtoffer zwaargewond zou zijn geweest, iemand die de rest van haar leven gehandicapt zou blijven met torenhoge schadeclaims tot gevolg. (Niet dat het dan okay is, maar wel wat meer te begrijpen dan dit.)

quote:
Volgens de politie bekende Horner dat hij het meisje na ongeveer een uur wurgde. Justitie is van plan de doodstraf te eisen tegen Horner.
In Nederland wordt de doodstraf gezien als iets dat je niet moet willen, maar ik vind het eigenlijk wel passend hier. Iemand die met zo'n alledaagse gebeurtenis al getriggerd wordt om een kind te vermoorden, die kun je niet met goed fatsoen ooit weer vrijlaten. En hij heeft bekend, dus het argument dat de doodstraf ook een onschuldige kan treffen gaat hier niet op.
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:17:40 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207002859
Ik kan deze gedachtengang echt met geen mogelijkheid volgen..
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:19:45 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207002871
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Bizar dit. Toen ik de titel las bij NOS, dacht ik dat het slachtoffer zwaargewond zou zijn geweest, iemand die de rest van haar leven gehandicapt zou blijven met torenhoge schadeclaims tot gevolg. (Niet dat het dan okay is, maar wel wat meer te begrijpen dan dit.)
[..]
In Nederland wordt de doodstraf gezien als iets dat je niet moet willen, maar ik vind het eigenlijk wel passend hier. Iemand die met zo'n alledaagse gebeurtenis al getriggerd wordt om een kind te vermoorden, die kun je niet met goed fatsoen ooit weer vrijlaten. En hij heeft bekend, dus het argument dat de doodstraf ook een onschuldige kan treffen gaat hier niet op.
Nou ja in dit geval weet je het misschien zeker door de camerabeelden, maar het is algemeen bekend dat mensen ook valse bekentenissen afleggen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:22:58 #7
269689 crew  Viv
pi_207002891
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:19 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nou ja in dit geval weet je het misschien zeker door de camerabeelden, maar het is algemeen bekend dat mensen ook valse bekentenissen afleggen.
Ja, ik bedoel ook in combinatie met het overige bewijs. :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:32:32 #8
269689 crew  Viv
pi_207002974
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:14 schreef NoXia het volgende:
Gelukkig niet misbruikt. Daar dachten ze eerst aan.
Maar wel vermoord om niets. Ja, om onder een boze vader uit te komen. ;(
  vrijdag 9 december 2022 @ 08:41:26 #9
501675 bekkerjacqy
hoi linda hou je bek linda
pi_207003037
Een ongelukje kan altijd gebeuren, zeker met een grote bus, en kinderen en dode hoeken, maar om dan bang te zijn voor de vader.... en tot dit komen, dan is er iets goed mis in je brein. Doodstraf prima.
pi_207003046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:32 schreef Viv het volgende:

[..]
Maar wel vermoord om niets. Ja, om onder een boze vader uit te komen. ;(
Heb bij dit verhaal eerder het geval dat het altijd al een kindermoordenaar zou worden, alleen nog wachtte op een aanleiding / trigger / geschikt moment...

Want echt gezond kun je dit niet noemen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:45:59 #11
269689 crew  Viv
pi_207003085
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:42 schreef Piles het volgende:

[..]
Heb bij dit verhaal eerder het gevoel dat het altijd al een kindermoordenaar zou worden, alleen nog wachtte op een aanleiding / trigger / geschikt moment...

Want echt gezond kun je dit niet noemen.
Dat denk ik ook. Als het niet dit meisje was geweest, dan was een ander kind wel het slachtoffer geworden.
pi_207003087
Kinderen die van hagedissen houden zijn niet te vertrouwen.

Mooie slogan op de Barbie doos: 'You can be anything!' (didn't know 'dead' was a option)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 08:50:40 #13
269689 crew  Viv
pi_207003119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:46 schreef Het_Bokje het volgende:

Mooie slogan op de Barbie doos: 'You can be anything!' (didn't know 'dead' was a option)
Haar moeder refereerde daar ook naar:
quote:
"Athena was robbed of the opportunity to be anything she wanted to be. And this present, ordered out of innocence and love is one she will never receive,"
https://www.cbsnews.com/dfw/news/remembering-athena-strand/
  Redactie Sport vrijdag 9 december 2022 @ 08:52:24 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207003135
Tsja, dit lijkt me inderdaad niet iets wat iedereen kan bedenken, om het zo te zeggen.

Misschien was hij bang voor juridische consequenties, maar dan is dit niet echt gedragsverbetering om het zo te zeggen. Vreemd verhaal. Gevaarlijke gek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207003166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, dit lijkt me inderdaad niet iets wat iedereen kan bedenken, om het zo te zeggen.

Misschien was hij bang voor juridische consequenties, maar dan is dit niet echt gedragsverbetering om het zo te zeggen. Vreemd verhaal. Gevaarlijke gek.
Goed punt. Niet ondenkbaar dat hij blut zal raken als er een rechtszaak gestart zou worden. Dan kun je maar beter het kind wegmoffelen.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Redactie Sport vrijdag 9 december 2022 @ 08:56:21 #16
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207003178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:55 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Goed punt. Niet ondenkbaar dat hij blut zal raken als er een rechtszaak gestart zou worden. Dan kun je maar beter het kind wegmoffelen.
Het was wel het eerste wat mij te binnen schoot, het blijft natuurlijk Amerika waar je financieel volledig uitgekleed kan worden en geen leven meer hebt, dan is die elektrische stoel zo slecht nog niet. :{

Al had ie er van mij dan bij voorkeur lekker in gaan zitten zonder kind te wurgen, maar dat lijkt me evident.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 09:09:34 #17
269689 crew  Viv
pi_207003309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het was wel het eerste wat mij te binnen schoot, het blijft natuurlijk Amerika waar je financieel volledig uitgekleed kan worden en geen leven meer hebt, dan is die elektrische stoel zo slecht nog niet. :{

Lijkt me duidelijk dat hij niet bewust koos voor de elektrische stoel toen hij haar vermoordde, maar juist hoopte dat de dreiging van een boze vader (en eventueel rechtszaak) daarmee voorbij zou zijn.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 09:15:36 #18
269689 crew  Viv
pi_207003378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:55 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Goed punt. Niet ondenkbaar dat hij blut zal raken als er een rechtszaak gestart zou worden. Dan kun je maar beter het kind wegmoffelen.
Of hij had het kind gewoon naar de voordeur kunnen brengen, daar aan kunnen bellen en meteen eerlijk kunnen vertellen wat er gebeurd is, en dat ze godzijdank niet ernstig gewond is geraakt, en duizendmaal sorry. En aanbieden de eventuele medische kosten te vergoeden, wat altijd goedkoper zou zijn dan van die absurde schadeclaims via de rechter. En de dezelfde dag nog terugkomen met een Barbie voor het kind en een bos bloemen voor de ouders. Zoiets :{
pi_207003451
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:15 schreef Viv het volgende:

[..]
Of hij had het kind gewoon naar de voordeur kunnen brengen, daar aan kunnen bellen en meteen eerlijk kunnen vertellen wat er gebeurd is, en dat ze godzijdank niet ernstig gewond is geraakt, en duizendmaal sorry. En aanbieden de eventuele medische kosten te vergoeden, wat altijd goedkoper zou zijn dan van die absurde schadeclaims via de rechter. En de dezelfde dag nog terugkomen met een Barbie voor het kind en een bos bloemen voor de ouders. Zoiets :{
Ja, dat had gekund ja. Maar als de kans dat je alsnog financieel uitgekleed wordt heel groot is, dan kun je toch beter een kind wegwerken en verder gaan met je leven? (im sorry man! -'fuck you! im gonna sue you for everything you got!')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 09:27:11 #20
269689 crew  Viv
pi_207003511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:20 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ja, dat had gekund ja. Maar als de kans dat je alsnog financieel uitgekleed wordt heel groot is, dan kun je toch beter een kind wegwerken en verder gaan met je leven? (im sorry man! -'fuck you! im gonna sue you for everything you got!')
Ja, gelukkig is hiermee het enorme leed voorkomen van het persoonlijke faillissement van een 31-jarige pakketbezorger.
:{
pi_207005365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:20 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ja, dat had gekund ja. Maar als de kans dat je alsnog financieel uitgekleed wordt heel groot is, dan kun je toch beter een kind wegwerken en verder gaan met je leven? (im sorry man! -'fuck you! im gonna sue you for everything you got!')
Wat een nare reactie.
pi_207006126
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:15 schreef Yara. het volgende:

[..]
Wat een nare reactie.
Amerika en dan met name extreemrechts Texas is ook echt wel een nare plek om iemand aan te rijden.
blablablabla
pi_207006502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:15 schreef Yara. het volgende:

[..]
Wat een nare reactie.
Kun je wat specifieker zijn met wat je naar vind in die reactie? (je zal ongetwijfeld gelijk hebben, maar zonder argumentatie kan ik er niks mee)

Wat ik ermee bedoel te zeggen is, is dat deze bezorger een irrationele beslissing genomen heeft, wellicht ingegeven door het feit dat hij er niet van overtuigd is in een rechtszaal rechtvaardig behandeld zou worden. De reactie #18 van VIV waar ik op reageer vond ik relatief zinloos. Ja, natuurlijk had hij gewoon 'sorry!' moeten zeggen, maar door omstandigheden deed hij dat niet. (duh) Ook sorry zeggen zou uit kunnen lopen op hoge financiële kosten. ('nobel van je dat je sorry bent, maar wel dokken graag')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 9 december 2022 @ 13:54:21 #24
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207006521
Hij lijkt op een typsiche redneck Trump stemmer
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 december 2022 @ 13:58:43 #25
269689 crew  Viv
pi_207006556
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 13:51 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk had hij gewoon 'sorry!' moeten zeggen, maar door omstandigheden deed hij dat niet. (duh) Ook sorry zeggen zou uit kunnen lopen op hoge financiële kosten. ('nobel van je dat je sorry bent, maar wel dokken graag')
Klopt, dat risico zou hij gelopen hebben. Maar dan nog is het absurd dat hij het risico op hoge kosten heeft willen afwenden op deze manier. :{
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')