Dan moet het wel vriezen.quote:
Woehoeh! Gezond eten!quote:Op donderdag 8 december 2022 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en kerstdiner, kerststol met rijst
quote:Op donderdag 8 december 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ciano wil een kerstboom van 700 euro inc. versiering.
Katsing...massa is kassa!quote:Op donderdag 8 december 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ciano wil een kerstboom van 700 euro inc. versiering.
quote:Op donderdag 8 december 2022 16:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
8gangen diner 2 dagen, en dan nog ¤1000 vuurwerk
De groep een verdienopdracht.quote:
Is voor de modeshow.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:35 schreef Sestra666 het volgende:
en waarom zijn ze met ballonnen bezig?
vragen,vragen
Voor de Loads of Clothes.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:35 schreef Sestra666 het volgende:
en waarom zijn ze met ballonnen bezig?
vragen,vragen
Is mijn droom toch uit gekomenquote:Op donderdag 8 december 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De groep een verdienopdracht.
Zeekoe zei Jeff altijd toen ze elkaar nog niet mochtenquote:Op donderdag 8 december 2022 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht te horen
dat hij zeekoe heeft gezegd tegen Moraima
Alicia die alles bedacht heeft en een dag of twee later naar huis ging...succes Mithequote:Op donderdag 8 december 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe doet erg haar best, maar met de beperkte middelen die ze heeft, ziet het er toch een beetje uit als de eindmusical van groep 8.
[ afbeelding ]
En anders over een maand BB.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:52 schreef waxmask het volgende:
Me ouders hebben weer eens anderhalfjaar videoland gewonnen. Is het de moeite van het volgen waard deze meuk?
Met de COS erbij sowiesoquote:Op donderdag 8 december 2022 16:52 schreef waxmask het volgende:
Me ouders hebben weer eens anderhalfjaar videoland gewonnen. Is het de moeite van het volgen waard deze meuk?
Mirthe moet haast wel want anders geen salsalessen meerquote:Op donderdag 8 december 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe doet erg haar best, maar met de beperkte middelen die ze heeft, ziet het er toch een beetje uit als de eindmusical van groep 8.
[ afbeelding ]
En dat met bijna nietsquote:Op donderdag 8 december 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2022 16:56 schreef R0T29 het volgende:
Als ik vuur zie, een zaag en Wanda, krijg ik allerlei foute gedachtes....ernstig best hoe erg ik haar niet mag
Wat kan mij die hele Wanda nou boeien. Ben daar geen milliseconde mee bezig. Zit je in die loods dan ligt het wat anders.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:56 schreef R0T29 het volgende:
Als ik vuur zie, een zaag en Wanda, krijg ik allerlei foute gedachtes....ernstig best hoe erg ik haar niet mag
Daar lopen de meningen over uiteen dus dat laat ik aan jou over, maar dat heb je zo in de gaten.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Uiteraard is de COS een must. Wie zijn een beetje de smaakmakers/klootzakken?
En dan straks zeggen dat ze de hele dag keidruk is geweest.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Een uur dat houtje zagen, een ½uur houtje schuren.. 1½uur ouwehoeren
[ afbeelding ]
Sgattiggggquote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Lievvv... wat zou IvoRR nou denkenToch maar dat krielkippetje jaspertje doormidden slaan?
[ afbeelding ]
Hij is toch militair?quote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Lievvv... wat zou IvoRR nou denkenToch maar dat krielkippetje jaspertje doormidden slaan?
[ afbeelding ]
Zie je die twee in de stad lopen dan denk je gelijk die horen bij mekaarquote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
JUp.. hij is nu bezig zijn rupsbanden op te pompenquote:Op donderdag 8 december 2022 17:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is toch militair?
[ afbeelding ]
is dat Shia Le Beouf?quote:Op donderdag 8 december 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te horen verwachten ze een mega budget.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
Kerstmarkt 'De Elf Kramentocht'
Dus 11 kramen, voor 17 gasten, dat is dus het idee?
quote:Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef R0T29 het volgende:
De panty van Zoe is kapot. "Niet weggooien" zegt Wendy "daar kunnen we misschien nog wat mee zeven of zo"
Zoe soep van trekken.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:20 schreef R0T29 het volgende:
De panty van Zoe is kapot. "Niet weggooien" zegt Wendy "daar kunnen we misschien nog wat mee zeven of zo"
Het kan niks,het wil niks,het doet niks.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel... Dzjeediee.. wil jij even..?
Neejj.. nooit in haar Zondagse Mantelpakje![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft iig hele geile gespierde bovenbenen zegt Wandaquote:Op donderdag 8 december 2022 17:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij is toch militair?
[ afbeelding ]
Dan pak je de andere streamquote:Op donderdag 8 december 2022 17:24 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
3 nietszeggende figuren op stream.. komt weinig zinnigs uit, zoals gewoonlijk
Ik denk dat haar uren geteld zijn, zoveel passiviteit inc een sjagerijnig smoelwerk.. niet veel goedsquote:Op donderdag 8 december 2022 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan niks,het wil niks,het doet niks.
Ze gaat de 23 e of 24e zelf wegquote:Op donderdag 8 december 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat haar uren geteld zijn, zoveel passiviteit inc een sjagerijnig smoelwerk.. niet veel goeds
Dan liever met een in scene gezette eliminatie opdracht...ben zo klaar met al die vrijwillige afhakers...quote:Op donderdag 8 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat de 23 e of 24e zelf weg
Dat is net zulk waardeloze info als ze gaat morgen of Maandagquote:Op donderdag 8 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan toch liever iemand die niet weg wilquote:Op donderdag 8 december 2022 17:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan liever met een in scene gezette eliminatie opdracht...ben zo klaar met al die vrijwillige afhakers...
Ja sorry dat ik bestaquote:Op donderdag 8 december 2022 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is net zulk waardeloze info als ze gaat morgen of Maandag
Niets persoonlijk.. maar het is Dzjeedie's Bullshit informatie.. vandaag of over 2 weken maakt speltechnisch geen zak uit voor alle deelnemersquote:
Djedi gun je een eliminatie die nooit te halen valt en niets minder dus FEBO is aan zetquote:Op donderdag 8 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou liever iemand weg die helemaal niet weg wil . Veel interessanterquote:Op donderdag 8 december 2022 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets persoonlijk.. maar het is Dzjeedie's Bullshit informatie.. vandaag of over 2 weken maakt speltechnisch geen zak uit voor alle deelnemers
Marciano ofzoquote:Op donderdag 8 december 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou liever iemand weg die helemaal niet weg wil . Veel interessanter
eenschquote:Op donderdag 8 december 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat toch, maar zoals ze er nu al uren bijloopt is het morgenquote:Op donderdag 8 december 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel laat Febo 'm de hele maand stikken met zijn MegaMacho gedragquote:Op donderdag 8 december 2022 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
hele maand izak de hele tijd in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |