Vorig jaar op Hilversum 3 gestemd.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik begin alvast weer met mijn suggestielijstje voor volgend jaar.
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
In de zorg gaat dat een beetje moeilijk...quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit gaan werken tussen Kerst en oudjaar. Dan zou ik nog eerder ontslag nemen.
Hilversum 3, vaste prik hierquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vorig jaar op Hilversum 3 gestemd.
Dit jaar op Toveren
No joke
Die stond ook niet eens in de keuzelijst. Zoals met meerdere oldies het geval is.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Jammer dat dit soort pareltjes langzaam maar zeker uit de lijst verdwijnen. De laatste tijd begin ik muziek uit de 60's steeds meer te waarderen.
Is inderdaad vreemd ja. Waarom zou je de keuzelijst beperken? Wie bepaalt wat in die keuzelijst komt? Als het er niet meer in staat nemen veel mensen zich niet de moeite om het zelf in te typen en verdwijnt ie na verloop van tijd uit ieders geheugen..quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:54 schreef Piebe het volgende:
Die stond ook niet eens in de keuzelijst. Zoals met meerdere oldies het geval is.
Goed geboortejaar is goede muzieksmaakquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hilversum 3, vaste prik hier
Dat is nou net de bedoeling van die keuzelijst. Dat Radio2 een beetje kan sturen wat er in de eindlijst komtquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is inderdaad vreemd ja. Waarom zou je de keuzelijst beperken? Wie bepaalt wat in die keuzelijst komt? Als het er niet meer in staat nemen veel mensen zich niet de moeite om het zelf in te typen en verdwijnt ie na verloop van tijd uit ieders geheugen..
Vooral ook omdat er ook nog een Top1003 bij het jongere zusje en een Evergreen 1000 bij de oudere broer zitten. Met name die laatste in dit geval. Zo kan je wel 2x scoren en dat lukt de laatste jaren aardig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is nou net de bedoeling van die keuzelijst. Dat Radio2 een beetje kan sturen wat er in de eindlijst komt
Lijst manipulatie!quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is nou net de bedoeling van die keuzelijst. Dat Radio2 een beetje kan sturen wat er in de eindlijst komt
Ja, sinds 2017 is de Evergreen Top 1000 wel een stuk populairder. Zowel door wat 'verjonging' van die lijst als het wegvallen van oudere liedjes in de Top 2000.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat er ook nog een Top1003 bij het jongere zusje en een Evergreen 1000 bij de oudere broer zitten. Met name die laatste in dit geval. Zo kan je wel 2x scoren en dat lukt de laatste jaren aardig.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ook nog meer vervelende meuk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Daarom is de Top4000 van Radio10 zo fijn. Zowel wat evergreens als, klassiekers en nieuwer werk.
Prima gevarieerd.
Procentueel gezien valt dat echt enorm mee.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ook nog meer vervelende meuk.
mooie voorbeelden was natuurlijk het metal genre waar he-le-maal niets in de lijst was terug te vinden tot de angel of death actie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
zeker beter dan Boudewijn, maar dat was niet moeilijk omdat die versie slecht gecoverd is van Rob de Nijsquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:24 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag uit: MEAU · Song · 2022 (Meau - Avond)
Mooi voorbeeld is vooral héél veel nummers van bepaalde (voornamelijk Nederlandse) artiesten in de voorkeuzelijst en het heel snel verdwijnen van de wat oudere (Evergreen-) nummers uit die lijst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
mooie voorbeelden was natuurlijk het metal genre waar he-le-maal niets in de lijst was terug te vinden tot de angel of death actie.
dat doe ik dus dit jaar weer. werken tussen kerst en nieuw en eerste week januari vrij. daarna begin ik bij een nieuwe werkgeverquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Ben voor het eerste sinds jaren vrij tussen Kerst en Oud&Nieuw. Niet zozeer voor de Top 2000, maar voor de familie.
Afgelopen jaren stond de Top 2000 ook op werk aan (er was toch bijna niemand) en spaarde ik mijn vrije dagen op voor als het mooi weer is.
Ik heb Meau nog nooit gehoord. En dat laat ik graag zo.quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:24 schreef Cassa95 het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag uit: MEAU · Song · 2022 (Meau - Avond)
Och, ik vind het niet heel bijzonder, maar er is véél ergere Nederlandstalige muziekquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb Meau nog nooit gehoord. En dat laat ik graag zo.
Dan zou ik op oudjaarsdag je radio uit latenquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dat geldt ook nog altijd voor dat gekwijl van Claudia (Hoe weet je dat dan? Nou het is Claudia. Reden genoeg)quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is de lijst al bekend dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik op oudjaarsdag je radio uit laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |