Zelfs 's nachts om half vier komen de ratten uit het riool om azijn te pissen. Ha ha ha.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:26 schreef Molo het volgende:
Net of jij daarvoor ooit wel verplichtingen bent aangegaan
quote:Op donderdag 8 december 2022 03:31 schreef tong80 het volgende:
Zelfs 's nachts om half vier komen de ratten uit het riool om azijn te pissen. Ha ha ha.
Ha ha haquote:Op donderdag 8 december 2022 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs 's nachts om half vier komen de ratten uit het riool om azijn te pissen. Ha ha ha.
Je lacht nu wel. Maar heb je lol?quote:
Word net wakker. Dacht: "Waar verheug ik me ook alweer op?" Toen ging het lampje branden. De overwinning van Oranje op Argentinië.quote:
Kun je ook minder moeilijke woorden gebruiken ? Zo niet plaats ik m'n briljante gedicht over Kiprich nog eens.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:05 schreef Elan het volgende:
Een totaal desolaat en parasitair bestaan ophemelen .Echter is dissociatie is geen uitweg. Het is slechts een tijdelijke vlucht.
Die ene minuut helderheid net nadat je wakker geworden bentquote:Op donderdag 8 december 2022 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Word net wakker. Dacht: "Waar verheug ik me ook alweer op?" Toen ging het lampje branden. De overwinning van Oranje op Argentinië.
Haha leef ermee loonsloeber hahahaha. Beter een parasiet dan de paar knaken oprapen die uit je baas zijn zak overvloeien.quote:Op donderdag 8 december 2022 13:05 schreef Elan het volgende:
Een totaal desolaat en parasitair bestaan ophemelen .Echter is dissociatie is geen uitweg. Het is slechts een tijdelijke vlucht.
Ok Braddie.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Haha leef ermee loonsloeber hahahaha. Beter een parasiet dan de paar knaken oprapen die uit je baas zijn zak overvloeien.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |