Volgens Nu.nl geheel uit de lijst verdwenenquote:Op woensdag 7 december 2022 19:42 schreef Idisrom het volgende:
Waar is "A Whiter Shade of Pale" gebleven?

quote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgens Nu.nl geheel uit de lijst verdwenen

quote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Hoe kan nu.nl al de gehele lijst weten, terwijl de lijst nog niet bekend isquote:Op woensdag 7 december 2022 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet juist, maar het staat er echt

Even gecheckt maar 1265 als ik het goed heb. Mooi. En hoger dit jaar, hopelijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon me uit mn hoofd herinneren dat die niet onder de 1500 zat dus ik denk dat ie het wel redt.
Trouwens, als ik een reactie wil typen dan zegt ie 'bezig...' alsof ik al een reactie gestuurd heb. Iemand die weet hoe ik dat moet fixen? Nu moet ik steeds refreshen

Ik denk dat de stagiair het artikel mocht schrijven en dat hij had moeten schrijven dat het nummer wederom uit de Top10 is verdwenen.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kan nu.nl al de gehele lijst weten, terwijl de lijst nog niet bekend is

En terecht. Al die ouwelullenmuziekquote:Op woensdag 7 december 2022 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Heb ik weer een nieuw fenomeen (bankzitters)gemist? Ik haak net weer in de reeks aanquote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En terecht. Al die ouwelullenmuziek
Bankzitters en Suzan en Freek zijn veel beter!

Zonder gekheid, ik vind het wel tof te zien dat er hier veel gestemd is op 90's platenquote:Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef cafca het volgende:
[..]
En terecht. Al die ouwelullenmuziek
Bankzitters en Suzan en Freek zijn veel beter!

Nee.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik weer een nieuw fenomeen (bankzitters)gemist? Ik haak net weer in de reeks aan

zulke fenomenen zijn het waard te missen, ik ken het ook niet maar weet nu al dat dat prima isquote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb ik weer een nieuw fenomeen (bankzitters)gemist? Ik haak net weer in de reeks aan

snollebollekesquote:

quote:Op woensdag 7 december 2022 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Vorig jaar m’n oom en tante verloren, dat nummer werd op beide uitvaarten gedraaid. Daarom op gestemd. Dit jaar live gezien op een festival, ik janken, ik zag mensen om me heen janken, genoeg bewijs dat dit voor velen echt een sentimentele waarde heeft en er daarom nu zo veel op wordt gestemd. Om er even bij stil te staan zo aan het eind van het jaar, niet per se omdat het nummer een van de beste ooit is. En dat vind ik prima.

Oneens, is gewoon een ijzersterke plaat gezongen door de juiste artiest. Als we het hebben over nummers die niets te zoeken hebben in de Top 100 kunnen we beter eerst beginnen bij artiesten à la La Breij.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er werd echt een enorm sentimenteel ding van gemaakt met corona, dan snap ik nog wel dat ie hoog in de lijst komt. Maar nu lijkt het een soort moderne klassieker te worden terwijl het echt weinig te zoeken heeft in de top 100.

Nummer 2 is wel wat erg hoog. Maar zo slecht is het inderdaad nou ook weer niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oneens, is gewoon een ijzersterke plaat gezongen door de juiste artiest. Als we het hebben over nummers die niets te zoeken hebben in de Top 100 kunnen we beter eerst beginnen bij artiesten à la La Breij.

Wat bedoel je met juiste artiest? Alles wijst erop dat het een one hit wonder is, waarvan het de vraag is of dat dan een plek in de top 100 verdient. Wat mij betreft een bewijs dat het vooral op basis van sentiment is.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oneens, is gewoon een ijzersterke plaat gezongen door de juiste artiest. Als we het hebben over nummers die niets te zoeken hebben in de Top 100 kunnen we beter eerst beginnen bij artiesten à la La Breij.

Bankzitters was één of ander youtube-dingetje wat vorig jaar in de lijst binnenkwam.quote:Op woensdag 7 december 2022 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

En wat mij betreft zo snel mogelijk weer mag verdwijnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Bankzitters was één of ander youtube-dingetje wat vorig jaar in de lijst binnenkwam.

Waar staat Abel?quote:Op woensdag 7 december 2022 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met juiste artiest? Alles wijst erop dat het een one hit wonder is, waarvan het de vraag is of dat dan een plek in de top 100 verdient. Wat mij betreft een bewijs dat het vooral op basis van sentiment is.
Eens met De Breij, maar dat is überhaupt geen top 2000 materiaal ipv geen top 100 materiaal.

Ik hoop op Gypsy, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:04 schreef Cassa95 het volgende:
Van Coldplay verwacht ik Politik terug en het nummer met BTS nieuw. De +2 voor Fleetwood Mac verwacht ik voor As Long As You Follow en Hold Me?
Andere nieuwe verwachtingen zijn o.a.: Red Right Hand (Nick Cave) en Home Of The Brave (Toto).

ow en twarresquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |