abonnement Unibet Coolblue
pi_206983182
Sinds onze verhuizing heeft mijn vrouw waardeloze verbinding met haar t-mobile netwerk (mijn zakelijke is ook T en is ook bagger thuis) wij wonen vlak aan de grens.

Mijn privé telefoon springt zelf over naar kpn en dit gaat redelijk goed. Hier zit een Sim in van Lebara.

Als ik op de iPhone van mijn vrouw handmatig naar kpn switch dan werkt het nog niet…

Iemand een idee hoe dit op te lossen of is overstappen naar een andere provider de enige mogelijkheid ?
  woensdag 7 december 2022 @ 16:07:23 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_206983353
Is het binnen of buiten ruk?

Wij wonen sinds een jaar in het buitengebied. Buiten gaat het nog wel, maar binnen was het ruk. Wij hebben nu een versterker hangen en nu hebben we ook binnen fatsoenlijk bereik.

Afhankelijk van waar je aan de grens zit zou ik de kaarten eens goed bekijken. Ik pleit in mijn omgeving echt voor KPN, maar tenzij je bij mij in het dorp woont, durf ik je dat niet zomaar aan te raden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206983431
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:07 schreef Troel het volgende:
Is het binnen of buiten ruk?

Wij wonen sinds een jaar in het buitengebied. Buiten gaat het nog wel, maar binnen was het ruk. Wij hebben nu een versterker hangen en nu hebben we ook binnen fatsoenlijk bereik.

Afhankelijk van waar je aan de grens zit zou ik de kaarten eens goed bekijken. Ik pleit in mijn omgeving echt voor KPN, maar tenzij je bij mij in het dorp woont, durf ik je dat niet zomaar aan te raden.
Binnen en buiten, net stond ze toen we thuis kwamen te bellen bij de overburen op de stoep _O- bij de achterdeur gaat het enigszins maar dat is gewoon geen doen zo.

Zijn die kaarten beschikbaar bij de providers ? Ik ga daar eens naar zoeken. Versterkers kun je ook krijgen bij de providers ?
  woensdag 7 december 2022 @ 16:17:27 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_206983492
https://www.unitedconsume(...)erland/index.jsp#no2

Hier staan wel wat kaarten.

De versterker hebben wij niet bij een provider vandaan, maar wel via internet. Kwestie van googelen en dan kom je het vanzelf wel tegen (weet zo niet welke we hadden. Weet wel dat het niet goedkoop is!).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206983502
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef Troel het volgende:
https://www.unitedconsume(...)erland/index.jsp#no2

Hier staan wel wat kaarten.

De versterker hebben wij niet bij een provider vandaan, maar wel via internet. Kwestie van googelen en dan kom je het vanzelf wel tegen (weet zo niet welke we hadden. Weet wel dat het niet goedkoop is!).
Thanks heb het gevonden, versterker begint een beetje bij ¤ 300,00 en op de kaart van T staat dat het bereik prima zou moeten zijn.

Hmmm
  woensdag 7 december 2022 @ 16:19:21 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_206983523
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:18 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Thanks heb het gevonden, versterker begint een beetje bij ¤ 300,00 en op de kaart van T staat dat het bereik prima zou moeten zijn.

Hmmm
Hoeveel bomen hebben jullie in de omgeving?

Hier staat de paal op een kilometer afstand, wat in principe prima zou moeten werken. Maar het is wel een kilometer bos zeg maar :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206983541
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Hoeveel bomen hebben jullie in de omgeving?

Hier staat de paal op een kilometer afstand, wat in principe prima zou moeten werken. Maar het is wel een kilometer bos zeg maar :D
Hier staan wel wat bomen maar het is geen bosgebied ofzo, een boom hebben wij al gekapt, is er niet beter op geworden _O- denk dat ze beter op zoek kan gaan naar een andere provider.
pi_206983844
T-mobile heeft een kutnetwerk, is mijn ervaring. Ik heb het ook een tijd gehad (zakelijk) en toen had ik soms zelfs midden in Rotterdam geen bereik. Heb er wel telefoontjes door gemist. Nu met simyo (KPN) nooit last.
pi_206984786
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 15:53 schreef Nismo1991 het volgende:
Sinds onze verhuizing heeft mijn vrouw waardeloze verbinding met haar t-mobile netwerk (mijn zakelijke is ook T en is ook bagger thuis) wij wonen vlak aan de grens.

Mijn privé telefoon springt zelf over naar kpn en dit gaat redelijk goed. Hier zit een Sim in van Lebara.

Als ik op de iPhone van mijn vrouw handmatig naar kpn switch dan werkt het nog niet…

Iemand een idee hoe dit op te lossen of is overstappen naar een andere provider de enige mogelijkheid ?
Probeer eens handmatig KPN in te stellen, telefoon echt uit zetten en 10 minuten later weer aan

Echt uit is key, dus geen vliegtuig stand
pi_206985048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Probeer eens handmatig KPN in te stellen, telefoon echt uit zetten en 10 minuten later weer aan

Echt uit is key, dus geen vliegtuig stand
Gaan we dat eens proberen Thanks !
Hoe zit het dan als ze ergens anders is, blijft ie dan geforceerd op kpn staan ook al is daar geen bereik ?
pi_206985422
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:24 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Gaan we dat eens proberen Thanks !
Hoe zit het dan als ze ergens anders is, blijft ie dan geforceerd op kpn staan ook al is daar geen bereik ?
Ja want je hebt handmatig iets ingesteld, dus roaming in het buitenland werkt ook niet dan tenzij je hem weer op automatisch zet
  woensdag 7 december 2022 @ 20:38:42 #12
75556 erkel
back from Dagestan
pi_206987372
https://www.t-mobile.nl/k(...)n-via-wifi/000216932

Schakel dit in op je telefoon en je belt dan mobiel (uit je bundel) over je eigen Wifi netwerk.
Weisst
  woensdag 7 december 2022 @ 20:51:37 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206987583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:38 schreef erkel het volgende:
https://www.t-mobile.nl/k(...)n-via-wifi/000216932

Schakel dit in op je telefoon en je belt dan mobiel (uit je bundel) over je eigen Wifi netwerk.
Binnen is hier ook ruk.
Ingeschakeld.
Ga eens kijken of het beter werkt.
Thnx.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')