roken mag niet gepromoot worden op tvquote:Op woensdag 7 december 2022 15:30 schreef patrick37 het volgende:
[..]
snap de logica daar niet van.
jullie wel?
Zelfs de schoolkrant neemt haar niet meer aanquote:Op woensdag 7 december 2022 15:20 schreef Moeraskat het volgende:
Djedi zegt dat long COVID onzin is.
Die maakt vrienden bij de kijkers
Gaat al weken zoquote:Op woensdag 7 december 2022 15:28 schreef patrick37 het volgende:
Wat is dat?
Beste deelnemers,stilte tijdens het roken.
Is dat altijd zo en waarom in godsnaam?
Ik heb haar op insta bekeken en daar vond ik haar best wel leuk eigenlijk .quote:Op woensdag 7 december 2022 15:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
mja, ze kunnen haar nu 24/7 zien.. hoe debiel ze is.
kan me gewoon niet voorstellen dat mensen haar leuk vinden
en beelden die zijn gemaakt tijdens het roken, dus leuke gesprekken oid, kunnen niet uitgezonden worden. Want er mag niet gerookt worden op tv beelden.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
roken mag niet gepromoot worden op tv
Nee allemaal als schapen elkaar napraten, dat is het devies...quote:Op woensdag 7 december 2022 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs de schoolkrant neemt haar niet meer aan
in het begin was ik enthousiast over jeffquote:Op woensdag 7 december 2022 15:35 schreef Seattle het volgende:
Jeff op oorlogspad en zoekt weer ruzie met KimD. Bah
Ja ga lekker de Master of the Universe uithangen buiten de loods. Wij hebben ook genoeg Jeff gezienquote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een ziekstraal zeg die Jeff
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, mijn tijd van gaan is aangekomen, zegt Jefdag Jeff
Van mij mag hij ook gaanquote:Op woensdag 7 december 2022 15:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ga lekker de Master of the Universe uithangen buiten de loods. Wij hebben ook genoeg Jeff gezien
Ik vind dat zo min. Dat zij dat allemaal pikt snap ik niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:43 schreef Seattle het volgende:
Elke keer ook dat naar beneden halen van KimD over haar zgn straattaal of dat ie telkens tegen een muur lult. Als hij haar zo vreselijk vindt waarom is hij dan met haar?
Tot vandaag had ie natuurlijk een hele routine met bijhorende versnaperingen en nu verveelt ie zich want is ie weer een Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Seattle het volgende:
Pfff die Jeff jonge, wát een kinderachtige vent. Is ie down, verveelt zich, gaat ie bij KimD zitten zuigen. Je zal maar zo’n lul op je bank hebben zitten
tsja je kunt je ook afvragen waarom zij bij hem blijftquote:Op woensdag 7 december 2022 15:43 schreef Seattle het volgende:
Elke keer ook dat naar beneden halen van KimD over haar zgn straattaal of dat ie telkens tegen een muur lult. Als hij haar zo vreselijk vindt waarom is hij dan met haar?
Ze pikt het gelukkig niet helemaal, maar ik hoop dat ze op een dag zegt zak maar in de strontquote:Op woensdag 7 december 2022 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat zo min. Dat zij dat allemaal pikt snap ik niet.
Nee, maar ze pikt best veel hij zeikt haar echt helemaal afquote:Op woensdag 7 december 2022 15:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze pikt het gelukkig niet helemaal, maar ik hoop dat ze op een dag zegt zak maar in de stront
Klopt, misschien is ze het gewend dat kerels haar zo behandelen. Maar ze pikt het ook weer niet. Dat is het gekke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
tsja je kunt je ook afvragen waarom zij bij hem blijft
Ja, klopt. Tenenkrommendquote:Op woensdag 7 december 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ze pikt best veel hij zeikt haar echt helemaal af
Als je Bern weg wil pesten dan is het niet handig dat je vriendin met hem die activiteit organiseert waarna groepsapplausquote:Op woensdag 7 december 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
KimD helemaal enthousiast en Jeff zegt dat het min of meer dat het zijn idee is. Walgelijke vent
Helemaal mee eens!quote:
Bern heeft voornamelijk Sasha en Wandaquote:Op woensdag 7 december 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Bern weg wil pesten dan is het niet handig dat je vriendin met hem die activiteit organiseert waarna groepsapplaus
Ik vind dat niet mooi als je zo figuur hebt zo kort rokje aan te doen.quote:
en dan krijg je van die clashes zoals een paar dagen geleden. so be it, lekker tegen elkaar schreeuwen en zo.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Klopt, misschien is ze het gewend dat kerels haar zo behandelen. Maar ze pikt het ook weer niet. Dat is het gekke.
Bij die clashes kan ze hem wel aan. Ze is in staat om hem helemaal over de rooie te krijgen. Andersom ook trouwens, hij krijgt haar ook over de rooie.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan krijg je van die clashes zoals een paar dagen geleden. so be it, lekker tegen elkaar schreeuwen en zo.
Ik bedoelde haar gezichtquote:Op woensdag 7 december 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi als je zo figuur hebt zo kort rokje aan te doen.
Je kan er soms niets aan doen dat je dik bent maar je kan je er wel naar kleden.
Bij bepaalde bewegingen die ze maakt in deze rok zie je die vetkwabbels heen en weer schudden.
Een mooie lange broek die iets wijder is beter staan .
training of geen training, maar hij kreeg toch van mij twee tikken op zijn koppie terugquote:Op woensdag 7 december 2022 15:56 schreef Dotteke het volgende:
ALs je 20 sec hangt kom ik langs en geef ik je twee tikken op je buikspieren zegt Marcio
vind dat ze al best is afgevallenquote:
Oquote:
daarom, sommigen doen dan of kim een heel gevoelig en kwetsbaar mensje is. ik zie dat iets anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij die clashes kan ze hem wel aan. Ze is in staat om hem helemaal over de rooie te krijgen. Andersom ook trouwens, hij krijgt haar ook over de rooie.
Maar ze laat dan niet echt over zich heenlopen
quote:Op woensdag 7 december 2022 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
training of geen training, maar hij kreeg toch van mij twee tikken op zijn koppie terug
alleen van hem of van iedereen? Wat maakt dat van hem smerig(er)?quote:
Tja dit moet je gezien hebben, kan het niet uitleggen..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alleen van hem of van iedereen? Wat maakt dat van hem smerig(er)?
ik heb het gemistquote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja dit moet je gezien hebben, kan het niet uitleggen..
KimD zoekt dergelijke relaties natuurlijk zelf bewust op en bij andere vrouwen zou ik er daarom veel meer moeite mee hebbenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Klopt, misschien is ze het gewend dat kerels haar zo behandelen. Maar ze pikt het ook weer niet. Dat is het gekke.
over en uitquote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Leila en Kenzy?
Ik was met stomheid geslagen.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
Djedi de journalist kent het woord
STOLA
niet
Post die tweet dan ff hierquote:Op woensdag 7 december 2022 16:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik las dit op twitter klopt deze uitspraak van vandaag
Bern tegen kim je bent lekker ik check het even
Alleen dat stond wacht evenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Post die tweet dan ff hier![]()
Dit is wat onhandig zo , geen idee wat de context is
Geen idee ken de context nietquote:Op woensdag 7 december 2022 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent lekker wat? Lekker sportief, lekker lui, lekker vrolijk, lekker bezig?
Dan verwerpen we hetquote:Op woensdag 7 december 2022 16:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geen idee ken de context niet
kimd liep weg na hun bespreking en kimd riep 'lekker' als in 'goed geregeld' als antwoord riep bern 'je bent zelf lekker' that's itquote:Op woensdag 7 december 2022 16:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik las dit op twitter klopt deze uitspraak van vandaag
Bern tegen kim je bent lekker ik check het even
Dat is zijn uitspraak vaak als in stopwoordjequote:Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
kimd liep weg na hun bespreking en kimd riep 'lekker' als in 'goed geregeld' als antwoord riep bern 'je bent zelf lekker' that's it
Standaard grap die al jaren door diverse mensen gemaakt wordt, tevens door mijzelf. Zegt dus niks en de twitteraar insinueert dus weer poep.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
kimd liep weg na hun bespreking en kimd riep 'lekker' als in 'goed geregeld' als antwoord riep bern 'je bent zelf lekker' that's it
juistemquote:Op woensdag 7 december 2022 16:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is zijn uitspraak vaak als in stopwoordje
Klopt. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Standaard grap die al jaren door diverse mensen gemaakt wordt, tevens door mijzelf. Zegt dus niks en de twitteraar insinueert dus weer poep.
dus datquote:Op woensdag 7 december 2022 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Standaard grap die al jaren door diverse mensen gemaakt wordt, tevens door mijzelf. Zegt dus niks en de twitteraar insinueert dus weer poep.
Klopt zo ging het. Niets meer en niets minder. Twittergezeik om niets weer.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Naar he, die twitterdrama makers?quote:
Ik las hier al niks dus dacht wat vreemd. Dank voor de infoquote:Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Naar he, die twitterdrama makers?
Wat moet je met zo'n bericht , het is één zinnetje wat iemand heeft gepost. Het zegt wat over de interpretatie van die persoon aangezien er verder geen context bij wordt vermeldquote:Op woensdag 7 december 2022 16:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
https://twitter.com/ilove(...)2CtR3_7G80AcUmA&s=19
Mijn fout. Sorryquote:Op woensdag 7 december 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n bericht , het is één zinnetje wat iemand heeft gepost. Het zegt wat over de interpretatie van die persoon aangezien er verder geen context bij wordt vermeld
En dan nog: lekker belangrijk
eigenlijk, hou dit soort info lekker op twitter, of fb of waar dan ook. er worden hier al genoeg dingen zonder context neergezetquote:Op woensdag 7 december 2022 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt zo ging het. Niets meer en niets minder. Twittergezeik om niets weer.
Je weet nu iig hoe je een tweet kan postenquote:
Nee hij zij als antwoord op Kim: 'nee JIJ bent lekker' met nadruk op JIJ, dat is toch wel een andere context en niet zo onschuldig dus...quote:Op woensdag 7 december 2022 16:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is mijn fout om het te delen was te snel. Sorryquote:Op woensdag 7 december 2022 16:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
eigenlijk, hou dit soort info lekker op twitter, of fb of waar dan ook. er worden hier al genoeg dingen zonder context neergezet
Ja, met dit soort dingen voed je hier sommige enorm en wordt het een waarheid..quote:Op woensdag 7 december 2022 16:22 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is mijn fout om het te delen was te snel. Sorry
Geen sorry!quote:Op woensdag 7 december 2022 16:22 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is mijn fout om het te delen was te snel. Sorry
Klopt. Fout van mijquote:Op woensdag 7 december 2022 16:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, met dit soort dingen voed je hier sommige enorm en wordt het een waarheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |