Wordt die uitkering nu gewoon doorbetaald als zee in de loods zit?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en flikflak was gister te zien, zonder moeite hoppetaaaa
dat meisje sport tenminste! dat bouwvakkers lichaam van Wanda heeft al jaren geen beweging gezien geloof ikquote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Oefenen in de pyjama , geen sport beha aan,tieten gaan alle kanten op . Wanda snapt het niet
Het is dat het KimK van de valse K3 is dat het me toch vrij weinig boeit waarbij ze het notabene ook zelf telkens opzoektquote:Op woensdag 7 december 2022 15:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee joh, dat gebruikt hij als pressiemiddel om Kim naar zijn hand te zetten, de manipulator
Het is afzeiken ten koste van of over de rug van ... precies wat ze altijd doenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat meisje sport tenminste! dat bouwvakkers lichaam van Wanda heeft al jaren geen beweging gezien geloof ik
Dat is wel heel erg ver gezocht hoor. Het lijkt me overduidelijk dat Bern helemaal voor sas gaat en als hij de afgelopen twee dagen goed heeft opgelet in de gesprekken met sas, zal zich laten verleiden toch niet echt gebeurenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vertrouw die Kim ook voor geen meter En is dit misschien wel de 1e opzet.
waarom quote je jezelf?quote:Op woensdag 7 december 2022 15:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vertrouw die Kim ook voor geen meter En is dit misschien wel de 1e opzet.
ze hebben het nu over iemand aan wie ze vanaf het begin een hekel hebbenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is afzeiken ten koste van of over de rug van ... precies wat ze altijd doen
Maar goed , dat doet Mexx ook
dat heb ik ff gemistquote:Op woensdag 7 december 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom quote je jezelf?
[..]
ze hebben het nu over iemand aan wie ze vanaf het begin een hekel hebben
ik denk Wendy?
de stem van wanda is luider dan de gitaarquote:Op woensdag 7 december 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gaat die gitaar kapotslaan
Ratel ratel Marloes bla bla
conditiequote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef Sestra666 het volgende:
wanda mist haar politietrainingen (minuut later, ja via youtube)
Maddy had een vreselijke stem , die ik ook noooit ga vergetenquote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
de stem van wanda is luider dan de gitaar
Opgelet heb ik zeker maar als Jeff en Kim spelen dat Brrn aan haar heeft gezeten, ze zijn rr gek genoeg voor. Jeff wil hem dood toch.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver gezocht hoor. Het lijkt me overduidelijk dat Bern helemaal voor sas gaat en als hij de afgelopen twee dagen goed heeft opgelet in de gesprekken met sas, zal zich laten verleiden toch niet echt gebeuren
jezus doe eens normaalquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Opgelet heb ik zeker maar als Jeff en Kim spelen dat Brrn aan haar heeft gezeten, ze zijn rr gek genoeg voor. Jeff wil hem dood toch.
Drillmeister Isaacquote:Op woensdag 7 december 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
er zit totaal geen opbouw in die bokstraining
het is gewoon afmatten
En wat er allemaal uitkomt. Bij elke zin fokking of tering...quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maddy had een vreselijke stem , die ik ook noooit ga vergeten
Maar die stem Wanda is ook heel naar
wat ontzettend vergezocht.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Opgelet heb ik zeker maar als Jeff en Kim spelen dat Brrn aan haar heeft gezeten, ze zijn rr gek genoeg voor. Jeff wil hem dood toch.
Mwah, ze is meer een giftige spin die iedereen in haar webje loktquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef spapaars het volgende:
Wanda doet dit Wanda doet dat, maar Wanda doet helemaal niets, blaffende teefjes bijten niet.
tis tianoquote:
Tokkie stylequote:Op woensdag 7 december 2022 15:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
En wat er allemaal uitkomt. Bij elke zin fokking of tering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |