abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2022 @ 14:53:44 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206982322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 14:20 schreef SootSprite het volgende:
Iig minder irritant dan dat gaye jochie met glittereenhoorn voor Sinterklaas.
Welkom in 2022
Alles wat afwijkt is irritant.
  woensdag 7 december 2022 @ 15:01:29 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206982406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef LooneyTroons het volgende:
Dit jaar zijn de kerstreclames nóg woker en kutter dan vorig jaar. Een overzichtje:

Lidl: 'Drentse' gaylord laat z'n nieuwe vriend zien aan z'n ouders. En ik dacht dat de reclames met Thomas Acda kut waren.

AH: klein kind hallucineert heftig, mogelijke LSD trip of paddo's. Werk voor Veilig Thuis?

Plus: stoere boy krijgt nieuwe stiefpapa, moet heel erg huilen (wss omdat hij z'n moeder nu elke avond hard hoort komen)

Jumbo: het gebruikelijke kutgezin gaat lekker in de sneeuw het kerstdiner zitten op te peuzelen. Uiteraard weer met 'topacteur' Frank Lammers en 'Moeder van Tiger Lily' Maike Meijer.

Samengevat: allemaal kut.
Die Frank Lammers daar heb ik laatst een film van gezien. Een heeeele oude film. 'Wilde mossels' heette die film. Vond m nog niet eens heel slecht.
To BG or not to BG!
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:57:15 #28
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207031614
Ik ben ze allemaal al beu, en ze gaan nog een paar weken mee. :')

Er zit ook geen enkele reclame tussen die relatief droogjes is, cq. niet te kitsch en ook niet zo opzichtig tranentrekkend. Dat huilerige leek nog nooit zo erg.
pi_207148443
Die Lidl familie is wel extreem onrealistisch inderdaad. Niemand die zich daarmee kan identificeren en daarmee schieten ze hun doel voorbij lijkt me.

Sowieso vraag ik me af wat het nut is van supermarkt reclames (zonder productaanbiedingen). Je gaat toch gewoon naar de supermarkt die in de buurt is, het goedkoopst is of producten/merken heeft die jou bevallen? Het is geen reguliere winkel maar onderdeel van je routine.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 20 december 2022 @ 05:23:52 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207155239
Nog erger dan de reguliere kerstreclames van dit jaar: de kerstpromo van SBS6 van dit jaar, met hun gehele presentatorenstal geforceerd lachend erin.

Die promo is ronduit eng te noemen. ;(
pi_207158491
Klacht van het jaar 2022 wat mij betreft.
pi_207171934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef LooneyTroons het volgende:
Dit jaar zijn de kerstreclames nóg woker en kutter dan vorig jaar. Een overzichtje:

Lidl: 'Drentse' gaylord laat z'n nieuwe vriend zien aan z'n ouders. En ik dacht dat de reclames met Thomas Acda kut waren.

AH: klein kind hallucineert heftig, mogelijke LSD trip of paddo's. Werk voor Veilig Thuis?

Plus: stoere boy krijgt nieuwe stiefpapa, moet heel erg huilen (wss omdat hij z'n moeder nu elke avond hard hoort komen)

Jumbo: het gebruikelijke kutgezin gaat lekker in de sneeuw het kerstdiner zitten op te peuzelen. Uiteraard weer met 'topacteur' Frank Lammers en 'Moeder van Tiger Lily' Maike Meijer.

Samengevat: allemaal kut.
Bij dat Jumbo gezinnetje hoop je inderdaad op een familiedrama of een terroristische aanslag.

De enige jumboreclame die ik leuk zou vinden gaat als volgt

Het treurige gezinnetje gaat met de caravan op vakantie naar Frankrijk ergens op een bergweg worden ze afgesneden door een zekere coureur in een Honda sportwagen. Het gezinnetje rijdt een ravijn in en verpletterd de Jumbo Visma wielren ploeg. Daarna verbranden ze levend. Als laatste zie je de FIOD Jumbo boodschappen tassen met een dubbele boekhouding en zwart geld oprapen. Een van die medewerkers houdt dan een tas omhoog en zegt dat is leuk boodschappen doen terwijl die coureur over die fietsploeg zegt die worden geen sportman van het jaar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_207171994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:42 schreef 111210 het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, tv abonnement vorig jaar al de deur uitgedaan.
Reclames hoef je niet verplicht te kijken hoor.
pi_207172082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 12:57 schreef vipergts het volgende:

[..]
Bij dat Jumbo gezinnetje hoop je inderdaad op een familiedrama of een terroristische aanslag.

De enige jumboreclame die ik leuk zou vinden gaat als volgt

Het treurige gezinnetje gaat met de caravan op vakantie naar Frankrijk ergens op een bergweg worden ze afgesneden door een zekere coureur in een Honda sportwagen. Het gezinnetje rijdt een ravijn in en verpletterd de Jumbo Visma wielren ploeg. Daarna verbranden ze levend. Als laatste zie je de FIOD Jumbo boodschappen tassen met een dubbele boekhouding en zwart geld oprapen. Een van die medewerkers houdt dan een tas omhoog en zegt dat is leuk boodschappen doen terwijl die coureur over die fietsploeg zegt die worden geen sportman van het jaar.
_O- _O-
pi_207174557
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 13:02 schreef Nober het volgende:

[..]
Reclames hoef je niet verplicht te kijken hoor.
Doe ik ook niet toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')