Welkom in 2022quote:Op woensdag 7 december 2022 14:20 schreef SootSprite het volgende:
Iig minder irritant dan dat gaye jochie met glittereenhoorn voor Sinterklaas.
Die Frank Lammers daar heb ik laatst een film van gezien. Een heeeele oude film. 'Wilde mossels' heette die film. Vond m nog niet eens heel slecht.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef LooneyTroons het volgende:
Dit jaar zijn de kerstreclames nóg woker en kutter dan vorig jaar. Een overzichtje:
Lidl: 'Drentse' gaylord laat z'n nieuwe vriend zien aan z'n ouders. En ik dacht dat de reclames met Thomas Acda kut waren.
AH: klein kind hallucineert heftig, mogelijke LSD trip of paddo's. Werk voor Veilig Thuis?
Plus: stoere boy krijgt nieuwe stiefpapa, moet heel erg huilen (wss omdat hij z'n moeder nu elke avond hard hoort komen)
Jumbo: het gebruikelijke kutgezin gaat lekker in de sneeuw het kerstdiner zitten op te peuzelen. Uiteraard weer met 'topacteur' Frank Lammers en 'Moeder van Tiger Lily' Maike Meijer.
Samengevat: allemaal kut.
Bij dat Jumbo gezinnetje hoop je inderdaad op een familiedrama of een terroristische aanslag.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:39 schreef LooneyTroons het volgende:
Dit jaar zijn de kerstreclames nóg woker en kutter dan vorig jaar. Een overzichtje:
Lidl: 'Drentse' gaylord laat z'n nieuwe vriend zien aan z'n ouders. En ik dacht dat de reclames met Thomas Acda kut waren.
AH: klein kind hallucineert heftig, mogelijke LSD trip of paddo's. Werk voor Veilig Thuis?
Plus: stoere boy krijgt nieuwe stiefpapa, moet heel erg huilen (wss omdat hij z'n moeder nu elke avond hard hoort komen)
Jumbo: het gebruikelijke kutgezin gaat lekker in de sneeuw het kerstdiner zitten op te peuzelen. Uiteraard weer met 'topacteur' Frank Lammers en 'Moeder van Tiger Lily' Maike Meijer.
Samengevat: allemaal kut.
Reclames hoef je niet verplicht te kijken hoor.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:42 schreef 111210 het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, tv abonnement vorig jaar al de deur uitgedaan.
quote:Op woensdag 21 december 2022 12:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bij dat Jumbo gezinnetje hoop je inderdaad op een familiedrama of een terroristische aanslag.
De enige jumboreclame die ik leuk zou vinden gaat als volgt
Het treurige gezinnetje gaat met de caravan op vakantie naar Frankrijk ergens op een bergweg worden ze afgesneden door een zekere coureur in een Honda sportwagen. Het gezinnetje rijdt een ravijn in en verpletterd de Jumbo Visma wielren ploeg. Daarna verbranden ze levend. Als laatste zie je de FIOD Jumbo boodschappen tassen met een dubbele boekhouding en zwart geld oprapen. Een van die medewerkers houdt dan een tas omhoog en zegt dat is leuk boodschappen doen terwijl die coureur over die fietsploeg zegt die worden geen sportman van het jaar.
Doe ik ook niet tochquote:Op woensdag 21 december 2022 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Reclames hoef je niet verplicht te kijken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |