Giftige cocktail die tweequote:Op dinsdag 6 december 2022 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaac en Marciano, 2 ratten bij elkaar
Natte wijsvingerquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Ben maar naar Erik gegaan, weet wat je krijgt
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:56 schreef engine het volgende:
Het in het hoofd zitten van Judas gaat nu beginnen?
Er had ook wel een "Nederlands praten" verzoek van de stem mogen komen...was een combi straattaal/spaans, maar geen Nederlandsquote:
Pff .. nou dat gaat ook nog wat worden als ik Jeff moet gelovenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:56 schreef engine het volgende:
Het in het hoofd zitten van Judas gaat nu beginnen?
mocht hij willenquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Sasha beter af is met een type als Erik. Gewoon geen gedoe, je weet wat je krijgt. Lekker overzichtelijk...
Wat betekend het?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er had ook wel een "Nederlands praten" verzoek van de stem mogen komen...was een combi straattaal/spaans, maar geen Nederlands
Was nog weinig van te merken. Meneer gaf liever hemzelf nog even complimentjes.quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pff .. nou dat gaat ook nog wat worden als ik Jeff moet geloven![]()
Ik hou daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |