Zie alhier het verschil tussen de bewoonde wereld en de loodsquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Het liefst dump ik hem nu direct en ben ik er klaar mee.
Mexx : Maar dat kan hier niet....
En zo niet gelijkwaardigquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:45 schreef puzziepie het volgende:
Best wel triest al die relaties daar . Ze zijn allemaal op een onvolwassen niveau
Eggnie...dan lig ik hier wakkerquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Kim nu nog ff leeglopen tegen Marciano, de dag afsluiten met vuurwerk
Walgelijk wat hij nu zegt over Kimquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac praat, ik hoor: "Ongeacht wat, denk ik toch bro dat euh, je deze dagen, je weet elke keer ze zeiden, ja toch en eheheh ouwe koeien uit de sloot halen toch, conjo dit dat en ze gaan blablabla."
hoe die praatquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac praat, ik hoor: "Ongeacht wat, denk ik toch bro dat euh, je deze dagen, je weet elke keer ze zeiden, ja toch en eheheh ouwe koeien uit de sloot halen toch, conjo dit dat en ze gaan blablabla."
KimK ligt officieel in het onderste bed dus typisch voor die vent...quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vertelt net dat Tiano onder wilde slapen, dus KimK moet boven slapen. Haat ze ...
Ik dacht dat met de kamerwissel dat veranderd wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK ligt officieel in het onderste bed dus typisch voor die vent...
jeweettoch, snap je, 300%quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Dan heeft ze die 'vrijwillig' aan hem afgestaan en zelfs dan laat je haar het bed kiezen en al helemaal nuquote:Op dinsdag 6 december 2022 22:48 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik dacht dat met de kamerwissel dat veranderd was
Wat heb ik gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |