quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak jankt nog als de tyfus... het lukt Marci niet zijn Bedvrouwtje te herprogrammeren
Nouja heb ik een beetje een ideequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van stem dingen en zo. Weet het niet meer 100% dus ik zeg niks
Verwarrend allemaal .omdat Jeff het vorige week met jappie ook had over Isaac die ook Judas werd genoemd ,maar diy is idd een ander verhaal lijkt hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet Jeff niet doen natuurlijk, één naam voor 2 personen gebruiken
En alle dames (behalve bij Bern) gaan er in meequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al die mannen (behalve bern) praten zo tegen hun vrouwen, allemaal net op een iets andere manier denigrerend maar toch. Nergens een fijne gelijkwaardige relatie.
Judas is Bern.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:41 schreef woxxel het volgende:
Ik snap helemaal niks van dit verhaal, alsof ik dagen niet heb kunnen kijken.
Wie is judas.
En welk briefje gaat het over
Waar is Kimd zo boos over?
Zorgwekkend. Zeker omdat iedereen dat in de loods dus blijkbaar maar normaal vindt. Tot zover het vertrouwen in de mensheid.quote:
Sasje was na een uur al weer om bij Bernquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
En alle dames (behalve bij Bern) gaan er in mee
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef Was-beer het volgende:
Ima op gitaar: wij zitten vast in de loods, wij hebben hongersnood![]()
Die is al 2 dagen boos/verdrietigquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sasje was na een uur al weer om bij Bern
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zorgwekkend. Zeker omdat iedereen dat in de loods dus blijkbaar maar normaal vindt. Tot zover het vertrouwen in de mensheid.
Hij wil een soort wraak. Dat gevoel is niet altijd logisch of tactisch verstandig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef D. het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat Jeff heeft te winnen door in Bern's hoofd te gaan zitten.
In deze was Isaac veel logischer geweest
Om kampen te splitsenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef D. het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat Jeff heeft te winnen door in Bern's hoofd te gaan zitten.
In deze was Isaac veel logischer geweest
Er kan veel gebeuren liefjequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 3 uur geleden ging eten was het nog schelden en huilen
Vreemd dat iedereen het accepteert en niemand van de andere mannen en vrouwen er iets van zegt. Geeft geen hoop voor hun toekomstige relaties.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Ook vreemd dat die dames het accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |