Wie?quote:
Martinquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie?
Jeff: Maar Bern en Martin snappen helemaal niets
Ah dat verhaal weerquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Judas is de Sjaak, Judas ga je deze maand vanaf een andere kant zien en ik zorg daarvoor. Ik ga in zijn hoofd zitten.
Ja dit is echt niet waarquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef D. het volgende:
Leest Jeff post voor namens de regie die hij stiekem zelf geschreven heeft, of begreep ik 'm verkeerd?
Het ging over de brief van babet en Wendy die hij heeft voorgelezenquote:
Huh? Ik dacht van Wendy en Babette?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:36 schreef D. het volgende:
Leest Jeff post voor namens de regie die hij stiekem zelf geschreven heeft, of begreep ik 'm verkeerd?
Maar hij zei iets als 'mijn naam staat nergens onder'quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging over de brief van babet en Wendy die hij heeft voorgelezen
Nee je had het goed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht van Wendy en Babette?
Ik ben in de war
ja dit is weer iets totaal anders dan wat ik van Martin net begreep...quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mexx had gezegd dat ze geen slipje aan had en dat Leila had gewaarschuwd hoe Mexx moest gaan zitten
Ja… onder de brief van Wendy en babetquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij zei iets als 'mijn naam staat nergens onder'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |