Oh ik dacht dat je mij oud noemdequote:
Ik heb geen idee wie queenbee isquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
queenbee bedoeld jan-willem
hij zegt het zo vaak dat hij het al afkort
Echt wel!! Eindelijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Leuk hoe de oudjes nu zo samenspannen tegen team Kweenie
Neuh, jij bent volgens mij één van de jonkies hierquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je mij oud noemde
Zelfde ruzie denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mijn vraag nog even beantwoorden: of het nu toch weer opnieuw ruzie is kimk en marciano nadat ze het een uur geleden goed hadden gemaakt?
Ja. Weer en nog ruziequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand mijn vraag nog even beantwoorden: of het nu toch weer opnieuw ruzie is kimk en marciano nadat ze het een uur geleden goed hadden gemaakt?
Geen ideequote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
Liefquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, jij bent volgens mij één van de jonkies hier
Ze ging alleen even plassenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |