abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 december 2022 @ 18:48:43 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_206971331
* Kerstcadeautips
15 cadeaus onder de 30 euro

Beste mensen,

Er werd op de betere locaties in Haarlem :Y) :9 en Amsterdam afgelopen tijd gesproken over de portemonnee van de gemiddelde Nederlander.
Derhalve neemt men alle financiële problemen als gevolg van dure energie, inkopen en daarbij een koude opmaat van de winter 22/23 ook voor u op FOK! érg serieus :o.
Hoewel m'n partner, ik *) en andere hoge pieten op betere locaties :Y) :9 er letterlijk en figuurlijk warmpjes bij zullen blijven zitten deze winter, geen thermostaat lager hoeven te zetten en bij tijd en wijle koud douchen, zal dit comfort helaas voor velen niet gelden :7~.

Op locatie heeft men reeds onderzoek gedaan naar het koopgedrag van de doorsnee burger :s) :s) :s), wat heeft opgeleverd dat inderdaad veel landgenoten duidelijk rekening houden met allerhande hoger wordende kosten, waaronder dagelijkse boodschappen als gevolg van de oorlog in Oost Europa :lijstje:.
Velen zijn al verstandig bezig en sparen intussen al hoge energiekosten uit, wat goud waard is in deze tijden van onzekerheid en vrij lage temperaturen :'( :{ :O.

Welnu: ''Men zet volgens reeds uitgegeven adviezen de thermostaat gewoon wat graadjes lager, bijvoorbeeld op 14/15 in het spaarzaamste geval :X, doet vol trots een muts op ~:) en trekt twee tot soms drie truien over elkaar aan. Dan moet het allemaal toch wel lukken, zou men denken *).
Helemaal zo verkeerd nog niet als men tenminste serieus probeert geld uit te sparen en in bepaalde gevallen financiële problemen wil voorkomen'', aldus de wijze woorden van plaatselijke ingewijden *).
En jawel, daar komen dan uiteindelijk de jaarlijkse feestdagen en cadeaus weer om de hoek kijken. :s) :s) :s) Menigeen heeft de hand stevig op de knip en zal zich realiseren dat dit jaar alles weer anders is dan vorig jaar tijdens corona. ;)

De huidige omstandigheden die voor velen nopen tot zuiniger leven gelden uiteraard lang niet alleen voor vrouwen, al zullen veel aankopen in dit geval het meest geschikt zijn voor hen :lijstje:. De moderne man kan uiteindelijk ook dergelijke aankopen doen in de plaatselijke winkel.
Wat kan ik zeggen? Doe het gewoon 'n jaartje met wat minder, want immers kan men nu tenminste weer heerlijk bij elkaar zitten. :z En in tegenstelling tot de twee voorgaande jaren is dat gewoon geweldig (voor u). Daarentegen zal een minder luxe cadeautje en de thermostaat 'n aantal graden lager met trui aan best een stuk leuker en dragelijker zijn dan tijdens corona, mij dunkt :7~.

Het is voor de financieel minderbedeelde burger ook inderdaad aan te raden kerstaankopen te doen in een kringloopwinkel of een andere spotgoedkope zaak naar keuze. *)
Uiteraard blijft men als burger met een wat lager inkomen scherp letten op diverse uitgaven, maar zal dit jaar toch proberen het onderste uit de kan te halen en de leukste aankopen te doen voor maar weinig geld :lijstje:.
Dit was één van de vele onderwerpen die afgelopen tijd in Amsterdam Zuid te berde werden gebracht. Tevens een locatie waar mensen als ik en dito financieel goedgeproportioneerde functionarissen een vergelijkbaar kaliber en ander personeel dagelijks tevreden rondgaan, wat men uiteraard al wist *).

Mooie avond verder!

Scjvb

====

quote:
Door ANOUK GROOT WASSINK
1 uur geleden in VROUW


Kerstcadeautips voor onder de dertig euro.
Ⓒ GETTY IMAGES


1. Sportief boek

Het boek van Arie Boomsma ’Trainen voor het leven: krachtig oud worden’ is de manier om weer fit te worden. De oefeningen zijn getest op zijn tachtigjarige vader. Als hij het kan, kan iedereen het… Het boek kost ¤20 en te koop op bol.com, bruna.nl of libris.nl

2. Warme stappers

Met sloffen gaat niemand het meer koud krijgen deze kerst. Ook niet als de verwarming een graadje lager staat. Bij ’t Kruidvat kan je heerlijke beige lamswollen stappers voor ¤29,99 kopen.

3. Een puzzel

Een goede puzzel op zijn tijd, met name die van Wasgij, kan de redder zijn als jij je verveelt tijdens de kerstvakantie. Bij deze exemplaren puzzel je niet precies wat er op de voorkant van de doos staat, maar je doet het vanuit het oogpunt van één van de karakters. Het plaatje op de doos kan je dus niet als hulp gebruiken. Prijs varieert van ¤7,99 tot ¤9,99, verkrijgbaar via ’t Kruidvat of Amazon.nl.

4. Smokey eye’s met de kerst?

Kerst is hét moment om uit te pakken met je make-up. Een flitsend oogpaletje is dan een perfect kerstcadeautje. Neem bijvoorbeeld het oogpalet van Nude voor ¤29,99. Verkrijgbaar op iciparisxl.nl.

5. Ottolenghi knows best

Met je handen in het haar, omdat de nieuwe, vegetarische vlam van je kind voor het eerst mee-eet met kerst? Niet getreurd, chef-kok Yotam Ottolenghi weet raad. Ottolenghi kookt namelijk de sterren van de hemel met nobele groenten. Flavour is een kookboek met uitsluitend groenterecepten, voor ¤19.99 verkrijgbaar bij Amazon.nl of Bol.com.

6. Geurkaars of geurstokjes

Ruikt het niet zo fris bij je vriendin thuis? Geef haar een heerlijke geurkaars cadeau met kerst. Heeft zij weer een huis dat lekker ruikt en kan jij vaker langs wippen, win-win situatie. Bij Rituals heb je bijvoorbeeld een heerlijke geurkaars met rozengeur voor ¤ 24,50. Bij de Etos onder andere kan je terecht voor lekkere ’wood’ geurstokjes voor ¤11,99.

7. Zeepjes

Zeep is altijd fijn om te hebben en leuk om te krijgen. Vooral als je ze kan kopen in de vorm van Amsterdamse herenhuizen. Dit geeft het ’saaie’ zeepje toch even wat flair. Op amsterdamsezeephuis.com, kan je de set ’Herengracht’, met verschillende geuren voor ¤29,99 kopen.

8. Kaarshouders

Wil jij het interieur van iemand opleuken? Dat kan perfect met een kandelaar. Voor een origineel exemplaar heeft de meltingpotamsterdam.nl een groene palmboomvariatie voor ¤14,50.

9. Spiegeltje aan de wand…

Ideaal cadeau voor degene die veel waarde hecht aan het uiterlijk. Op heliasfrogge.com kan je bijvoorbeeld een luxe, goudkleurige spiegel voor maar ¤24,50 scoren.

10. Nagellak

Een potje glitter of chique lak voor de nagels hoeft niet veel geld te kosten en kan altijd nog als je écht niets meer weet. Douglas heeft een groot assortiment aan nagellakjes voor ¤7,99 per stuk.

11. Muts

Perfect voor de koude winterdagen met kerst zowel binnenshuis als buitenshuis met de hoge energiekosten dit jaar. De Bijenkorf heeft er bijvoorbeeld een heleboel. Eén daarvan is een kabel gebreide witte muts van Guess voor ¤30.

12. Haarklip

Niet iedereen is een haarstylist. Een haarclip is dan een makkelijke en bovendien leuke oplossing voor de perfecte haar-do bij diners tijdens de feestdagen. Bij de H&M kan je voor ¤ 10,99 een set van drie haarklemmen kopen.

13. Bad bruisbal

Een favoriet moment bij velen; na een drukke dag een warm bad laten vollopen en vullen met badschuim. Probeer ook eens een bruisbal. Je hebt ze in verschillende geuren en zelfs met glitter. Leg ze in bad en de bal doet zijn ding. Bij de winkel LUSH, kan je ze voor ¤7,99 scoren.

14. Kamerplant

Moet jij cadeaushoppen voor iemand met groene vingers? Een gezellige gatenplant doet het altijd goed. Voor ¤19,95 kan je er eentje kopen bij Bloomique.nl. Het is bovendien een leuke vervanger voor de kerstboom als die na de feestdagen het huis uit gaat.

15. Borrelplank

In plaats van een vijfgangen kerstdiner kan er ook een tapasavond georganiseerd worden tijdens de feestdagen. Een borrelplank heb je voor een prikkie. De bol.com heeft er genoeg. Ze verkopen onder andere een mooie, houten, gebrande borrelplank van 80 cm voor ¤26,-.

© https://www.telegraaf.nl/(...)aus-onder-de-30-euro
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_206971672
Zeep is toch slechts een goed cadeau , als men dan ook een ruim bad plus een verwarmde ruimte cadeau doet?
  roze dinsdag 6 december 2022 @ 18:59:30 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206971724
Boek van Arie Boomsma is wel goed voor de houtkachel.
Your beauty never ever scared me.
pi_206971750
Pure paginavulling dit soort artikelen.
pi_206978504
Bijna 30 euro voor wat zeep, een paar sloffen, een geurkaars, een muts en de smokey eyes, dat kan ook echt wel voor minder.
En dan nog een stuk hout, de borrelplank, die kan fijn bij het boek van Arie de kachel in. 🔥

[ Bericht 3% gewijzigd door Bep-Vetklep op 07-12-2022 08:43:17 ]
pi_206978534
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:59 schreef Ama het volgende:
Boek van Arie Boomsma is wel goed voor de houtkachel.
Dacht ook al, als arie boomsma op 1 staat neem ik de moeite niet eens om de rest van de lijst door te nemen.
  woensdag 7 december 2022 @ 10:19:21 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206979341
Kerstcadeaus? :')
Ik ben toch geen vieze vuige yank ofwel dan.
pi_206979347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Pure paginavulling dit soort artikelen.
*Sponsorvulling

Of denk je dat het toeval is dat er overal winkels bij staan.
Telegraaf :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  woensdag 7 december 2022 @ 10:22:44 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206979370
Een boek van Arie Boomsma..
Dan heeft er iemand echt een hekel aan je.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207011680
Wat een troep allemaal. En waarom zou je random cadeau's weggeven, ik zit niet te wachten op dit soort rotzooi.
En alles wat ik wél nodig heb koop ik liever zelf. Maar je mag altijd geld storten op mijn rekening.
pi_207049873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 19:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Pure paginavulling dit soort artikelen.
En een manier om geld uit de zakken te kloppen van mensen die al te weinig geld hebben :')

Heb je het moeilijk om je vaste lasten te betalen dit jaar? Hier, spendeer 30 euro aan een smokey eye! :')
Thanks persgroep *;
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 12 december 2022 @ 09:21:48 #12
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_207050054
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:48 schreef Scjvb het volgende:
Bad bruisbal
TS is een Haerlemsche bruisbal _O-
  maandag 12 december 2022 @ 09:22:42 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_207050063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 18:57 schreef torentje het volgende:
Zeep is toch slechts een goed cadeau , als men dan ook een ruim bad plus een verwarmde ruimte cadeau doet?
Of voor degenen die graag (in een openbare ruimte) een zeepje laten glippen.
  maandag 12 december 2022 @ 09:30:57 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_207050120
Wat een wijvencadeaus zeg
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_207050144
¤30 Pauper :')
Haerlemsche wijvencadeautjes :')

Niet je huis vol met Riviera Maison troep gooien en in de fik steken :')

"Ik heb voor kerst een Luchtje en een Borrelplank gekregen"

TL:DR je stinkt en mensen hebben 0 inspratie voor je cadeau, omdat je een saaie lul/kut bent
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 12 december 2022 @ 09:37:35 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207050162
15 cadeaus van 30 euro?
Dat is 450 euro :o dat is FANT.......!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 december 2022 @ 09:45:39 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207050228
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:34 schreef Het_Bokje het volgende:

"Ik heb voor kerst een Luchtje gekregen"
Dat is eigenlijk het enige dat ik altijd wil, mijn geurtje :@
Ik kan helemaal niets met allerlei flutcadeaus, maar als ik met moederdag, mijn verjaardag en kerst mijn geurtje krijg red ik het daar precies het hele jaar mee en ben ik helemaal gelukkig :D
Ik gebruik ook al 38 jaar hetzelfde geurtje, wel eens wat anders geprobeerd maar dat is het gewoon niet voor mij.
Kost wel wat meer dan ¤ 30,= dat dan wel weer.

Sinds gisteren staat er ook een Hermès sjaal op mijn verlanglijstje trouwens :@
Dat red je ook niet met ¤ 30 :') wel met ¤ 450 :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207050254
Leuk maar ik ben geen vrouw
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  maandag 12 december 2022 @ 09:50:42 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207050277
Zelf ben ik nogal bescheiden waardoor ik geen grote kado's hoef. Als ze maar duur zijn.
pi_207050280
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk het enige dat ik altijd wil, mijn geurtje :@
Ik kan helemaal niets met allerlei flutcadeaus, maar als ik met moederdag, mijn verjaardag en kerst mijn geurtje krijg red ik het daar precies het hele jaar mee en ben ik helemaal gelukkig :D
Ik gebruik ook al 38 jaar hetzelfde geurtje, wel eens wat anders geprobeerd maar dat is het gewoon niet voor mij.
Kost wel wat meer dan ¤ 30,= dat dan wel weer.

Sinds gisteren staat er ook een Hermès sjaal op mijn verlanglijstje trouwens :@
Dat red je ook niet met ¤ 30 :') wel met ¤ 450 :+
Haha.
Ik krijg altijd een luchtje van mijn ouders :')

Je ouders kennen je het best. (dus ik ben saai en ik stink) :Y)

(brand die Herpés sjaal beter ofzo?) _O-
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 12 december 2022 @ 09:52:28 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207050297
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:50 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Haha.
Ik krijg altijd een luchtje van mijn ouders :')

Je ouders kennen je het best. (dus ik ben saai en ik stink) :Y)

(brand die Herpés sjaal beter ofzo?) _O-
Die gaat niet in de fik! :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207050301
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:50 schreef Tengano het volgende:
Zelf ben ik nogal bescheiden waardoor ik geen grote kado's hoef. Als ze maar duur zijn.
Ik wil helemaal geen cadeaus. Gewoon geld in een enveloppe. (en dan mag je vervolgens gaan dokken bij je bank om het op je rekening te flikkeren).

Opzouten met je kapitalistische weggooikadeautjes! })
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207054046
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Leuk maar ik ben geen vrouw
Ben jij soms lid van de Klub Langere Mensen?
pi_207062445
Mensen die alleen maar dure cadeau's willen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Redactie Sport dinsdag 13 december 2022 @ 08:26:35 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207062637
ONZ is verderop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')