Leverdatum wordt steeds aangepast. Het gaat nu drie weken langer duren. Ik heb even gegoogled en volgens reviews doet Encompass (bedrijf waar ik de adapter heb besteld) dat best vaak. Soms duurt het maanden en wordt de order uiteindelijk geannuleerd.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dan kan je beter wachten op die nieuwe adapter, dan ben je zeker dat het niet verkeerd aangesloten is.
Als jullie kijken naar die afbeeldingen, denken jullie dan dat deze adapter geschikt zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:42 schreef craziness het volgende:
[..]
Heb je iets aan deze foto's? Voor zover ik kan zien is er aan de buitenkant niets doorgebrand o.i.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou wachten. Probleem is dat je niet weet hoe de connector aangesloten moet worden (maw welke pinnen + en - zijn). In principe kan dat afgeleid worden uit het circuit van de kapotte adapter, maar wil je het risico nemen dat het fout gebeurt en je tv + vcr ook schade oploopt?quote:Op woensdag 28 december 2022 09:26 schreef craziness het volgende:
[..]
Leverdatum wordt steeds aangepast. Het gaat nu drie weken langer duren. Ik heb even gegoogled en volgens reviews doet Encompass (bedrijf waar ik de adapter heb besteld) dat best vaak. Soms duurt het maanden en wordt de order uiteindelijk geannuleerd.
Misschien toch maar proberen om de kabels van de adapters te (laten) vervangen.
Het was inderdaad de zekering (van de accu). Moet vervangen worden. Hopelijk is dat de oplossing.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef Klepper272 het volgende:
FF kijken of de zekering niet kapot is, anders naar een een ervaren reparateur brengen.
Als die er heil inzien.
Vergeet dan niet om de 230V-115V omvormer te gebruiken, anders gaat de zekering (of iets anders) er weer aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:28 schreef craziness het volgende:
Langs een repair cafe geweest. De TV lijkt geen kortsluiting te hebben. De originele accu had een doorgebrande zekering, dus de zekering zal vervangen worden. Hopelijk doet de accu het dan weer.
Zeker! Zojuist de zekering vervangen – het werkt weer!quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vergeet dan niet om de 230V-115V omvormer te gebruiken, anders gaat de zekering (of iets anders) er weer aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |