Oke, snap dat Sascha dat niet wil, hoe we haar kennen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
Bern wil geen monogame relatie, dat is alles..
Dat Sas eigenlijk niet verliefd wilde worden en dit nu aangrijpt om hem te dumpen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
Maar is het dat hij vreemdgaat en niet kan veranderen?
Want als hij wel voor Sacha wil gaan en verliefd is, is het toch oke?
Wat missen we hier?
Prima als iedereen dat weet, en ook van te voren weetquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef IkFok het volgende:
Dus bern is een soort anton heijboer type
Mooi stukje voor in de sv 😉quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
Bern: omdat ze uiteindelijk moeten weten waar ze aan beginnen.
Sas: hoe bedoel je?
Stilte…..
Sas: dat ze nog ja zeggen en het willen?
Bern: in die veronderstelling leef ik niet
Stilte…
Sas: zodat ze weten waar ze aan beginnen? Waarom?
Bern: ben in m’n hoofd aan het bedenken hoe ik het moet formuleren. Wat de lading dekt.
Bern: het was geen relatie, het was nog niks serieus. Het was daten.
Sasha’s gezicht vertrekt
Sas: hoe lang was je al aan het daten?
Bern: weet ik niet. We praten hier niet over een half jaar.
Sas: dachten zij dat ze de enige waren?
Bern: is er een punt waar je heen wil met dit gesprek?
Sas: ik wil uitvinden wat ik wil, ik probeer je te begrijpen. Het gaat zo tegen m’n normen en waarden in tegen wat ik wil en vind. Ik zoek logica of een reden. Ik wil je begrijpen zoals je doet of bent of doet zoals je bent. Als je er niet over wil praten is ook goed…
Bern: zie jij… leef jij in de…. Kun jij van een persoon tegelijkertijd houden of nee sorry… kan jij van twee mensen tegelijkertijd houden.
Sas: van twee
Bern: niet van je vader en je moeder
Sas: ik snap wat je bedoelde
Bern: kan je voorkomen van wie je houd of verliefd word.
Sas: nee is een chemisch stofje
Bern: dan zijn we het daar over eens.
Sas: je hebt letterlijk gezegd gister of eergisteren gezegd dat dit een manier van leven is.
Bern: maar ik wil dat overboord gooien. Ik ben bereid anders te handelen en naar dingen anders te kijken.
Sas: natuurlijk zeg je dat nu. We zitten nu in deze ruimte. Daarbuiten is dat niet zo. We zitten hier pas drie maanden. Ik ben nu nog nieuw voor je.. straks niet meer.
Zou voor mij ook een afknapper zijn, snap Sasha wel in deze.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat zij dat eerder had willen weten
Sas moet nu wel knopen gaan doorhakken , ze weet nu wat ze moet wetenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dit het onslaggesprek was
precies, en afleren doet hij het toch niet dus zal zij, met deze wetenschap, altijd blijven denken aan het “wat als” idee..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oke, snap dat Sascha dat niet wil, hoe we haar kennen.
Maar kom op, was dat het drama?
Had ie misschien wel ff eerder moete zeggen..
"Ik wil niks meer met je."quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat Sas eigenlijk niet verliefd wilde worden en dit nu aangrijpt om hem te dumpen.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou voor mij ook een afknapper zijn, snap Sasha wel in deze.
Mja, maar ze is wel verliefd, en ze zitten daar mogelijk nog 9 maandenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas moet nu wel knopen gaan doorhakken , ze weet nu wat ze moet weten
Vreeeseelijk programmaquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bern wil dus 'n heel nest "Sister Wifes"maar niet voor vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |