Ik word daar een beetje verdrietig van...quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:38 schreef Silves het volgende:
Daar zit je dan je zoontje 4 jaar vandaag, 3 jaar afwezig te zijn op zijn verjaardag, en dat om spion te spelen in een gameshow.
Waarom is Bern een idioot, en waarom moet hij naar huis??quote:
En het ook nog dagelijks vertellen, lijkt wel of hij er trots op is, geen gemis in zijn woorden..quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje verdrietig van...
papa heeft al jaren andere prioriteiten dan jij kind
gelukkig verdient ie wel 5 ton per jaar
en kun je hem elke dag op tv bewonderen :s
Ze noemen hem daar Judas...moet een reden voor zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Waarom is Bern een idioot, en waarom moet hij naar huis??
Oke, lekker handigquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:41 schreef Silves het volgende:
[..]
In de loods, ze hebben daar een kleine kamer..zei iemand, dacht GJ.
Die act is aan het vervliegen..die condooms kunnen ze als ballonen gebruiken..ja de meest verwende knul die blijft herhalen dat ze onder de armoede grens leven...en zo wringt hij zich naar de finale met zijn dagelijkse rot spellen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie, hij leeft gratis zolang zijn act goed blijft , thuis is nix, alles duur
Of het is Ik vind Bern van het begin een creepquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:48 schreef Harry het volgende:
Of is het:
- Sasha vindt Bern een idioot, en daarom vind ik het ook
- Jeff vindt Bern een idioot, en daarom vind ik het ook.
- Sasha en Jeff vinden Bern een idioot, en daarom is het 300% zeker een idioot.
Na maanden aaien&paaien Sasje wijsmaken dattie buiten een Teringlijer was.. aangenomen was geen goeie carriere move.. Sasje heeft best veel backup daarquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Die act is aan het vervliegen..die condooms kunnen ze als ballonen gebruiken..ja de meest verwende knul die blijft herhalen dat ze onder de armoede grens leven...en zo wringt hij zich naar de finale met zijn dagelijkse rot spellen.
Vind gewoon zielig. Heeft ooit iets gedaan in verleden, verteld dit aan Sas en wordt nu door ieder uitgekotst terwijl niemand weet wat hij heeft gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Die act is aan het vervliegen..die condooms kunnen ze als ballonen gebruiken..ja de meest verwende knul die blijft herhalen dat ze onder de armoede grens leven...en zo wringt hij zich naar de finale met zijn dagelijkse rot spellen.
En toen werd Bern zoooo jaloers, dat zijn dinnetje aandacht kreeg van de mannen daar..en nu echt de pik heeft op Jef en consortenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:48 schreef Harry het volgende:
Of is het:
niet in gewichtquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:51 schreef puzziepie het volgende:
Kim is de zwaarste vriendin die Jeff ooit heeft gehad
Kloppptttttquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:48 schreef Harry het volgende:
Of is het:
Heb het over het geclaim van Sas, zijn gierigheid, zijn viese uitspraken...nix over zijn verleden!.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind gewoon zielig. Heeft ooit iets gedaan in verleden, verteld dit aan Sas en wordt nu door ieder uitgekotst terwijl niemand weet wat hij heeft gedaan.
Zwaar in? Hoe danquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet in gewicht
zo begreep ik het tenminste
quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
Ook knap, Zoë weet een opmerking over het figuur van Kim door Jeff zo te draaien dat het als belediging voor Zoë klinkt..
Dat geloof ik niet. Sas heeft wel met anderen erover gesproken, dat soort praatjes gaan snel rond. Zeker daar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind gewoon zielig. Heeft ooit iets gedaan in verleden, verteld dit aan Sas en wordt nu door ieder uitgekotst terwijl niemand weet wat hij heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |