abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206964235
Ik probeer achter m’n eigen gedachtegang te komen over iets en probeer te achterhalen of anderen dit ook hebben.

Ik vind dit niet tof om te zeggen maar op de een of andere manier vind ik vrouwen boven de 25 zelden aantrekkelijk. Ze maken vaak een hele andere indruk dan vrouwen rond de 20. Als ik naar vrouwen kijk die ik van vroeger ken hebben ze zichzelf vaak lelijker gemaakt door aan te komen, veel mannelijke tattoos te nemen etcetera. Maar ik vraag me af of het echt in uiterlijk zit? Ze maken ook een soort wanhopige indruk. Voelen ze de biologische tijd tikken?

Waar zit dit ‘m in? Hebben meer mensen dit? Is dit m’n onderbewustzijn die me andere kant probeert op te sturen vanwege hun vruchtbaarheid?
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:43:25 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206964271
In b4 mensen die over the wall komen posten.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:47:44 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206964331
Ben je zo bevreesd voor vrouwen met een kinderwens?

[ Bericht 39% gewijzigd door CoolGuy op 06-12-2022 12:04:12 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_206964469
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Ben je zo bevreesd voor vrouwen met een kinderwens?
Onjuiste oorzaak-gevolgtrekking denk ik. Hoewel die vrouwen me inderdaad minder lijken aan te trekken is de kinderwens an sich niet de reden.

[ Bericht 3% gewijzigd door CoolGuy op 06-12-2022 12:04:20 ]
pi_206964484
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:40 schreef JohnBMiller het volgende:
Als ik naar vrouwen kijk die ik van vroeger ken hebben ze zichzelf vaak lelijker gemaakt door aan te komen, veel mannelijke tattoos te nemen etcetera.
Het klinkt alsof je slachtoffer bent van sociale immobiliteit en niet uit de onderlaag van de arbeidersklasse weet te komen..
pi_206964505
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:40 schreef JohnBMiller het volgende:
Waar zit dit ‘m in? Hebben meer mensen dit? Is dit m’n onderbewustzijn die me andere kant probeert op te sturen vanwege hun vruchtbaarheid?
Er zit wel een verschilletje in de studente die onbevangen en vrij is, geen partner heeft.

T.o.v. een vrouw met wat verantwoordelijkheid die der eigen boontjes kan doppen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206964642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:57 schreef Deshain het volgende:

[..]
Het klinkt alsof je slachtoffer bent van sociale immobiliteit en niet uit de onderlaag van de arbeidersklasse weet te komen..
Is dat niet wat achterhaald? Veel van die vrouwen komen juist uit een goed milieu. Gaan bij een studentenvereniging, zuipen, impulsief tattoos zetten etcetera.
pi_206964648
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er zit wel een verschilletje in de studente die onbevangen en vrij is, geen partner heeft.

T.o.v. een vrouw met wat verantwoordelijkheid die der eigen boontjes kan doppen.
Snap je punt niet helemaal?
pi_206964664
Het zegt me niet zoveel, maar onder de 25 zijn het eigenlijk nog meisjes.
.
pi_206964725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:11 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Snap je punt niet helemaal?
Dat er verschillen zijn tussen 25- en 25+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:38:03 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206964984
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:56 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Onjuiste oorzaak-gevolgtrekking denk ik. Hoewel die vrouwen me inderdaad minder lijken aan te trekken is de kinderwens an sich niet de reden.
Die wanhoop wordt toch altijd gelinkt aan de aanname dat vrouwen onder tijdsdruk staan om een vader voor hun toekomstige kinderen te zoeken/vinden?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:38:58 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206964995
Hou oud ben je zelf?
pi_206965014
Ben heel benieuwd hoe oud ts is :)
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:44:09 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206965042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:41 schreef Malavita het volgende:
Ben heel benieuwd hoe oud ts is :)
27/28
The love you take is equal to the love you make.
pi_206965073
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
27/28
Mja mannen lopen geestelijk wat achter gemiddeld misschien dat dat het is voor ts.

Geen idee verder en ts kan erin blijven hangen maar hoe ouder je wordt hoe kleiner de kans dat een dame onder de 25 jou aantrekkelijk vindt
pi_206965325
Ik ben begin 30 maar lijk 25 en heb geen kinderwens, wat nu TS
  dinsdag 6 december 2022 @ 14:18:53 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206966195
Ik vind vrouwen onder de 35 niet aantrekkelijk meer. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage dinsdag 6 december 2022 @ 14:40:07 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206966438
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:14 schreef SootSprite het volgende:
Ik ben begin 30 maar lijk 25 en heb geen kinderwens, wat nu TS
Ik denk dat hij je nummer nu wil.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206966711
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:18 schreef golfer het volgende:
Ik vind vrouwen onder de 35 niet aantrekkelijk meer. :+
Cope.

Je zal het wel 'ongemakkelijk' vinden om met jonge dames te praten / aan te pappen, maar ik geloof niet dat je ze objectief minder mooi vindt dan oudere vrouwen. Dat zou een biologische storing zijn in je hoofd namelijk. Mannen vallen op tekenen van vruchtbaarheid. Al het andere is zelf-aangeprate onzin.
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:01:07 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206966740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:58 schreef matigeuser het volgende:

Mannen vallen op tekenen van vruchtbaarheid. Al het andere is zelf-aangeprate onzin.
Mannen van 80+ ook?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206966760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Mannen van 80+ ook?
Ik zie niet in wat voor verschil het maakt of je zelf 40 bent of 80. Het enige verschil is hoe de (jonge) vrouwen in kwestie naar jou kijken. En daar zit het hem waarschijnlijk in. Een soort zeefbeschermende 'meegroei' van aantrekkelijke leeftijden. Net zoals dikke mensen zogenaamd ook op andere dikke mensen vallen.
pi_206966861
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 14:58 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Cope.

Je zal het wel 'ongemakkelijk' vinden om met jonge dames te praten / aan te pappen, maar ik geloof niet dat je ze objectief minder mooi vindt dan oudere vrouwen. Dat zou een biologische storing zijn in je hoofd namelijk. Mannen vallen op tekenen van vruchtbaarheid. Al het andere is zelf-aangeprate onzin.
Misschien dat ik zelf mag bepalen waar ik me toe aangetrokken voel, in plaats van dat jij me gaat dicteren waar ik als man op moet vallen? _O-

Het is een leuke evolutionaire riedel hoor, maar bij mij werkt het toch echt anders. Ik zie heus wel dat iemand van 20 ‘objectief’ mooier is. Strakke huid, strakke buik, tieten die nog netjes omhoog staan. Het doet me alleen niets. Objectieve schoonheid is wat anders dan waar je je toe aangetrokken voelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2022 15:15:27 ]
pi_206966888
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:40 schreef JohnBMiller het volgende:
Waar zit dit ‘m in?
vermoedelijk gewoon je eigen issue, aangezien om jouw eigen voorkeur gaat..

je kunt wel doen alsof het aan hen zou liggen, maar baseert je enkel en alleen op je persoonlijke en puur individuele smaak....
Daaraan zit ook eigenlijk niet zoveel 'onderbewust', hooguit kan het zijn dat je misschien ook een blinde vlek hebt waar het je eigen voorkeuren of smaak betreft en wil graag dat zien alsof dat iets dat buiten jezelf om bepaald zou worden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_206967075
Het is een leuke manier om iemand te laten zien dat je in de feestdagenstemming bent en om het gesprek te beginnen over je favoriete kersttradities. Bovendien kan een kersttrui helpen om iemand op hun gemak te stellen en de sfeer ontspannen te houden tijdens een eerste afspraakje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:38:28 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206967156
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is een leuke manier om iemand te laten zien dat je in de feestdagenstemming bent en om het gesprek te beginnen over je favoriete kersttradities. Bovendien kan een kersttrui helpen om iemand op hun gemak te stellen en de sfeer ontspannen te houden tijdens een eerste afspraakje.
Ik denk dat je in een verkeerd topic post. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206967161
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik denk dat je in een verkeerd topic post. :')
oh ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206967196
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:14 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Misschien dat ik zelf mag bepalen waar ik me toe aangetrokken voel, in plaats van dat jij me gaat dicteren waar ik als man op moet vallen? _O-

Het is een leuke evolutionaire riedel hoor, maar bij mij werkt het toch echt anders. Ik zie heus wel dat iemand van 20 ‘objectief’ mooier is. Strakke huid, strakke buik, tieten die nog netjes omhoog staan. Het doet me alleen niets. Objectieve schoonheid is wat anders dan waar je je toe aangetrokken voelt.
Dan zijn we het met elkaar eens. Je mag vallen op wie je wilt. Maar het is en blijft een mentale gymnastiek die je brein uithaalt. Je ziet immers inderdaad (gelukkig nog) dat omhoog staande tietjes mooier zijn dan hangende slappe zakjes met gigantische areolas, maar je onderbewustzijn maakt een omweggetje door tegen je te zeggen dat het minder mooie toch mooier is dan het echt mooie.

Hoe en waarom ben ik nog niet precies over uit maar ik zet mijn geld op een zeefbeschermend mechanisme. Net zoals dikke mensen andere dikke mensen ineens mooier vinden, of arme mensen hun 'droomhuis' zien in een rijtjeshuis. Wanneer een bepaald ding of idee zover verwijderd is van de realiteit, ontwikkelt je brein een copings-mechanisme om andere, wel bereikbare opties ineens als beter of mooier beschouwen.

Ik benadruk nog even dat hier niets mis mee is en dat je lekker moet vallen op wie je wilt. Al zijn dat 60-jarige dikke mormels met kort haar en gigantische hangtieten. Ik ben nog relatief jong (36) maar krijg mij dat truukje nog niet geleerd iig. Jonge vrouwen zijn en blijven het mooist en ik verwacht dat dit ook altijd wel zo zal blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door matigeuser op 06-12-2022 15:58:32 ]
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:45:22 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206967244
Leonardo DiCaprio is het met je eens.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:48:37 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206967283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Dan zijn we het met elkaar eens. Je mag vallen op wie je wilt. Maar het is en blijft een mentale gymnastiek die je brein uithaalt. Je ziet immers inderdaad (gelukkig nog) dat omhoog staande tietjes mooier zijn dan hangende slappe zakjes met gigantische areolas, maar je onderbewustzijn maakt een omweggetje door tegen je te zeggen dat het minder mooie toch mooier is dan het echt mooie.

Hoe en waarom ben ik nog niet precies over uit maar ik zet mijn geld op een zeefbeschermend mechanisme. Net zoals dikke mensen andere dikke mensen ineens mooier vinden, of arme mensen hun 'droomhuis' zien in een rijtjeshuis. Wanneer een bepaald ding zover verwijderd is van de realiteit, ontwikkelt je brein een copings-mechanisme om andere, wel bereikbare opties ineens als beter of mooier beschouwen.

Ik benadruk nog even dat hier niets mis mee is en dat je lekker moet vallen op wie je wilt. Al zijn dat 60-jarige dikke mormels met kort haar en gigantische hangtieten. Ik ben nog relatief jong (36) maar krijg mij dat truukje nog niet geleerd iig. Jonge vrouwen zijn en blijven het mooist en ik verwacht dat dit ook altijd wel zo zal blijven.
Jij bent dan vast niet van de langdurige relaties.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:49:20 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206967288
Nieuw woord bedacht dat steeds herhaald moet worden? Zeefbeschermend?

Hoe werkt dat mechanisme?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:52:38 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206967332
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:49 schreef golfer het volgende:
Nieuw woord bedacht dat steeds herhaald moet worden? Zeefbeschermend?

Hoe werkt dat mechanisme?
Dat je denkt: ik wil misschien liever een groen blaadje met pronte borstjes maar ik blijf toch maar bij mijn echtgenote want anders moet ik met mijn eigen ouder wordende lijf door die zeef.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206967377
Er zijn genoeg vrouwen van 25 die er wel goed uitzien. Die niet tegen de 100 kg wegen, niet voor een pittig kapsel hebben genomen en niet onder de strontlelijke tattoos zitten.

Kinderwens. Tsja, als je als vrouw 25 bent en je wilt kinderen, dan is de tijd waarin dat moet gebeuren, toch wel wat beperkt.

Voor mij zelf wel een afknapper, want ik wil geen kinderen meer. Heb kinderen, ben er blij mee, maar hoef er niet meer te hebben. En in kinderen van een ander heb ik al helemaal geen zin.
pi_206967391
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij bent dan vast niet van de langdurige relaties.
Altijd leuk als de aannames totaal niet kloppen. Al 15 jaar in een vaste relatie :)
pi_206967413
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:49 schreef golfer het volgende:
Nieuw woord bedacht dat steeds herhaald moet worden? Zeefbeschermend?

Hoe werkt dat mechanisme?
Dat betekent dat je goed voor je zeef zorgt, hem regelmatig invet met vaseline en op een droge donkere plek bewaart. Zou je ook eens moeten proberen, dan gaan ze langer mee.
pi_206967444
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Dan zijn we het met elkaar eens. Je mag vallen op wie je wilt. Maar het is en blijft een mentale gymnastiek die je brein uithaalt. Je ziet immers inderdaad (gelukkig nog) dat omhoog staande tietjes mooier zijn dan hangende slappe zakjes met gigantische areolas, maar je onderbewustzijn maakt een omweggetje door tegen je te zeggen dat het minder mooie toch mooier is dan het echt mooie.

Hoe en waarom ben ik nog niet precies over uit maar ik zet mijn geld op een zeefbeschermend mechanisme. Net zoals dikke mensen andere dikke mensen ineens mooier vinden, of arme mensen hun 'droomhuis' zien in een rijtjeshuis. Wanneer een bepaald ding zover verwijderd is van de realiteit, ontwikkelt je brein een copings-mechanisme om andere, wel bereikbare opties ineens als beter of mooier beschouwen.

Ik benadruk nog even dat hier niets mis mee is en dat je lekker moet vallen op wie je wilt. Al zijn dat 60-jarige dikke mormels met kort haar en gigantische hangtieten. Ik ben nog relatief jong (36) maar krijg mij dat truukje nog niet geleerd iig. Jonge vrouwen zijn en blijven het mooist en ik verwacht dat dit ook altijd wel zo zal blijven.
Ja het zou kunnen dat mijn brein me voor de gek houdt, dat doet het wel vaker.

Maar ik denk zelf dat aantrekkelijkheid gevormd wordt door veel factoren, waarbij een strak uiterlijk er maar een is. Voor mij is de uitstraling minsten zo belangrijk, hoe ze lacht, hoe ze praat, hoe ze naar je kijkt. En als ik dan een 20-jarig meisje voor me zie, tja, dat is toch gewoon helemaal niks?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2022 16:01:29 ]
  dinsdag 6 december 2022 @ 15:59:56 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206967458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:57 schreef matigeuser het volgende:


Dat betekent dat je goed voor je zeef zorgt, hem regelmatig invet met vaseline en op een droge donkere plek bewaart. Zou je ook eens moeten proberen, dan gaan ze langer mee.
Je doet jouw usernaam weer eens eer aan met deze onzin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206967653
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Je doet jouw usernaam weer eens eer aan met deze onzin.
Je begint er zelf mee ouwe snoeperd door een spelfout te citeren.
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:13:51 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206967676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:11 schreef matigeuser het volgende:

Je begint er zelf mee ouwe snoeperd door een spelfout te citeren.
Een spelfout die je consequent meerdere keren in meerdere posts hanteert?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206967690
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:59 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja het zou kunnen dat mijn brein me voor de gek houdt, dat doet het wel vaker.

Maar ik denk zelf dat aantrekkelijkheid gevormd wordt door veel factoren, waarbij een strak uiterlijk er maar een is. Voor mij is de uitstraling minsten zo belangrijk, hoe ze lacht, hoe ze praat, hoe ze naar je kijkt. En als ik dan een 20-jarig meisje voor me zie, tja, dat is toch gewoon helemaal niks?
We zijn het met elkaar eens dat aantrekkelijkheid in meerdere factoren zit en uitstraling zeer belangrijk is. Daarnaast ook intelligentie. Humor. Lief karakter. Etc.

Maar volgens mij ben jij vergeten hoe het voelt als een mooie 20-jarige, met alle bovenstaande eigenschappen, je aankijkt alvorens ze je ouwe pik uit je broek haalt en zachtjes en teder, doch vol verlangen, een kusje geeft op je toompje.
pi_206967698
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:13 schreef golfer het volgende:

[..]
Een spelfout die je consequent meerdere keren in meerdere posts hanteert?
Zal ook wel de leeftijd zijn denk ik.
pi_206967862
Waarom reageren zoveel mensen zo gebeten? Zeg expliciet dat ik dit zelf ook niet tof vind maar gewoon wil weten wat hier achter zit.
pi_206967901
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die wanhoop wordt toch altijd gelinkt aan de aanname dat vrouwen onder tijdsdruk staan om een vader voor hun toekomstige kinderen te zoeken/vinden?
Niet per se. Hun gedrag lijkt anders te zijn, die kinderwens zou in veel situaties inderdaad wel een verklaring kunnen zijn voor hun veranderde gedrag.
pi_206967915
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:38 schreef Gunner het volgende:
Hou oud ben je zelf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:41 schreef Malavita het volgende:
Ben heel benieuwd hoe oud ts is :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]
27/28
pi_206967976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
vermoedelijk gewoon je eigen issue, aangezien om jouw eigen voorkeur gaat..

je kunt wel doen alsof het aan hen zou liggen, maar baseert je enkel en alleen op je persoonlijke en puur individuele smaak....
Daaraan zit ook eigenlijk niet zoveel 'onderbewust', hooguit kan het zijn dat je misschien ook een blinde vlek hebt waar het je eigen voorkeuren of smaak betreft en wil graag dat zien alsof dat iets dat buiten jezelf om bepaald zou worden?
Wat zou dat issue dan zijn? Ik hoor dit namelijk van wel meer mensen, ook online die ik verder niet ken.
pi_206968070
TS is een ebofiel
blablablabla
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:49:37 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206968285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:26 schreef JohnBMiller het volgende:

[..]
Niet per se. Hun gedrag lijkt anders te zijn, die kinderwens zou in veel situaties inderdaad wel een verklaring kunnen zijn voor hun veranderde gedrag.
Jouw gedrag sluit meer aan bij de tot 25-jarigen? Ja, dat kan.

Je kunt je ook gewoon minder aantrekken van wat anderen van deze of die leeftijd doen. Doe je eigen ding, zoek de mensen waar jij je goed bij voelt. Prop jezelf en anderen niet in een hokje.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 december 2022 @ 16:50:52 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206968297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Altijd leuk als de aannames totaal niet kloppen. Al 15 jaar in een vaste relatie :)
Wel sneu voor je relatie dan dat je liever je broek laat zakken voor een jongere meid.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206968479
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wel sneu voor je relatie dan dat je liever je broek laat zakken voor een jongere meid.
Wat een sneue manier van dit onder mijn neus te schuiven. Ik laat mijn broek niet zakken voor anderen.
Dat ik, net zoals elke gezonde man, jonge vrouwen het mooist vind is verder geen ding. Gewoon een constatering. Elke vrouw weet wel dat ze minder aantrekkelijk wordt als ze ouder wordt en ja dat is niet leuk. Overigens geldt dit ook voor mannen. Ik zag er op mijn 25e ook beter uit dan nu. Eerlijk is eerlijk. Mannen verliezen alleen langzamer hun vruchtbaarheid en hebben daardoor een wat langere 'houdbaarheidsdatum', maar dat geldt eigenlijk ook alleen maar voor een klein clubje mannen. Mannen die niet kaal worden en / of van zichzelf al heel knap zijn en 'in shape' blijven.

Verder tja, mannen kijken naar jonge vrouwen. Wat wil je er aan doen? Dat heeft verder geen invloed op de relatie. Mijn vrouw ziet er overigens nog heel goed uit dus er is niets aan het handje. En over 20 jaar? Dat zien we dan wel weer. Maar ik denk als vrouwen heel eerlijk zijn dat ze op ook wel eens een keer een fitte, knappe jonge kerel in bed zouden willen hebben i.p.v. hun 58-jarige kale man met een hangbuik en een verschrompeld worstje eronder die nog maar in 64% van de gevallen stijf wordt.
  dinsdag 6 december 2022 @ 17:17:43 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206968632
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:03 schreef matigeuser het volgende:

... een 58-jarige kale man met een hangbuik en een verschrompeld worstje eronder die nog maar in 64% van de gevallen stijf wordt.
Je houdt het allemaal precies bij dat percentage bij jou? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 6 december 2022 @ 17:20:59 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206968689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 17:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Wat een sneue manier van dit onder mijn neus te schuiven. Ik laat mijn broek niet zakken voor anderen.
Dat ik, net zoals elke gezonde man, jonge vrouwen het mooist vind is verder geen ding. Gewoon een constatering. Elke vrouw weet wel dat ze minder aantrekkelijk wordt als ze ouder wordt en ja dat is niet leuk. Overigens geldt dit ook voor mannen. Ik zag er op mijn 25e ook beter uit dan nu. Eerlijk is eerlijk. Mannen verliezen alleen langzamer hun vruchtbaarheid en hebben daardoor een wat langere 'houdbaarheidsdatum', maar dat geldt eigenlijk ook alleen maar voor een klein clubje mannen. Mannen die niet kaal worden en / of van zichzelf al heel knap zijn en 'in shape' blijven.

Verder tja, mannen kijken naar jonge vrouwen. Wat wil je er aan doen? Dat heeft verder geen invloed op de relatie. Mijn vrouw ziet er overigens nog heel goed uit dus er is niets aan het handje. En over 20 jaar? Dat zien we dan wel weer. Maar ik denk als vrouwen heel eerlijk zijn dat ze op ook wel eens een keer een fitte, knappe jonge kerel in bed zouden willen hebben i.p.v. hun 58-jarige kale man met een hangbuik en een verschrompeld worstje eronder die nog maar in 64% van de gevallen stijf wordt.
Ik lees het niet eens meer. Zo zonde van mijn energie, dat geleuter.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')