abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206963616
Ik heb een beetje een gek "probleem".

Elke ochtend word ik wakker van de wekker van de buurman. Ik woon in een flat en weet dus niet zeker of het van boven, onder of naast mij komt. Het is zo gehorig dat ik mij daar wel vaker in vergist heb.

Die wekker maakt een zoemend, doordringend geluid en hij laat m gerust een uur doorgaan!
Vooral in het weekend is dat echt vervelend, rond een uur of 7 's ochtends wakker getrild te worden. :')
En als het dan bij 1 keer overgaan bleef was het nog anders, doorslapen is onmogelijk als ie blijft gaan.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Ik weet dus niet wie het is en vind t een beetje gek om dit in de groepsapp van de flat te vragen. Ik slaap met oordopjes en toch word ik er van wakker.

Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wel vervelend.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206963637
Goed luisteren waar het vandaan komt, en dan even aankloppen bij de persoon in kwestie wanneer deze thuis is. Als die een uur gaat is er een grote kans dat de persoon in kwestie niet thuis is en dat de wekker gewoon op dagelijks staat....

Bij geen zin tot face to face contact - briefje onder de deur / in het postvak :P
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:44:39 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206963641
Ik zou het in de groepsapp van de flat vragen.
pi_206963646
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou het in de groepsapp van de flat vragen.
Ja, alleen heeft IEDEREEN natuurlijk een wekker _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206963656
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:44 schreef verbijstering het volgende:
Goed luisteren waar het vandaan komt, en dan even aankloppen bij de persoon in kwestie wanneer deze thuis is. Als die een uur gaat is er een grote kans dat de persoon in kwestie niet thuis is en dat de wekker gewoon op dagelijks staat....

Bij geen zin tot face to face contact - briefje onder de deur / in het postvak :P
Ik ben daar wel heel slecht in, ik heb een keer de bovenbuurman gevraagd naar zijn kindje.
Die had nooit een kindje over de vloer gehad :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:46:28 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206963662
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:45 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, alleen heeft IEDEREEN natuurlijk een wekker _O-
Maar niet iedereen heeft dezelfde wekker toch? Ik zou aangeven op welk nummer je woont, zodat mensen die een flat hebben die niet aan de jouwe grenst al weten dat het niet over hun gaat, en dan omschrijven wat en wanneer je hoort.
Maar je kan het ook op een andere manier doen natuurlijk, dit is alleen wat ik zou doen want minste moeite :P
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:48:26 #7
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:42 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb een beetje een gek "probleem".

Elke ochtend word ik wakker van de wekker van de buurman. Ik woon in een flat en weet dus niet zeker of het van boven, onder of naast mij komt. Het is zo gehorig dat ik mij daar wel vaker in vergist heb.

Die wekker maakt een zoemend, doordringend geluid en hij laat m gerust een uur doorgaan!
Vooral in het weekend is dat echt vervelend, rond een uur of 7 's ochtends wakker getrild te worden. :')
En als het dan bij 1 keer overgaan bleef was het nog anders, doorslapen is onmogelijk als ie blijft gaan.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Ik weet dus niet wie het is en vind t een beetje gek om dit in de groepsapp van de flat te vragen. Ik slaap met oordopjes en toch word ik er van wakker.

Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wel vervelend.
Lijkt me juist bij uitstek een vraag hiervoor.

Lieve buren, ik word elke ochtend een uur uit mijn slaap gehouden door een wekker die een uur lang afgaat. Zou degene met deze wekker alsjeblieft ofwel een ander soort wekker willen nemen ofwel de wekker niet een uur lang laten afgaan? Het zoemende geluid komt namelijk door mijn oordoppen heen. Waarschijnlijk is degene van wie de wekker is zich niet bewust dat andere mensen hem kunnen horen, vandaar dat ik het hier vraag.
pi_206963760
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:45 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, alleen heeft IEDEREEN natuurlijk een wekker _O-
Je kan "rondom flat nr XXXX" zeggen
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:00:32 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206963782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:48 schreef Qarrad het volgende:
Lijkt me juist bij uitstek een vraag hiervoor.

Lieve buren, ik word elke ochtend een uur uit mijn slaap gehouden door een wekker die een uur lang afgaat. Zou degene met deze wekker alsjeblieft ofwel een ander soort wekker willen nemen ofwel de wekker niet een uur lang laten afgaan? Het zoemende geluid komt namelijk door mijn oordoppen heen. Waarschijnlijk is degene van wie de wekker is zich niet bewust dat andere mensen hem kunnen horen, vandaar dat ik het hier vraag.
Met daarbij natuurlijk als cruciaal detail: het tijdstip waarop de wekker afgaat.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:02:45 #10
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963808
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:00 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Met daarbij natuurlijk als cruciaal detail: het tijdstip waarop de wekker afgaat.
Ja dat lijkt me handig. Ik typ ook maar even een voorbeeldberichtje uit mijn kont. :P
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:09:46 #11
292419 NoXia
Productiefoutje
  Redactie Frontpage dinsdag 6 december 2022 @ 11:10:20 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206963863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat lijkt me handig. Ik typ ook maar even een voorbeeldberichtje uit mijn kont. :P
Bizar, bij mij komen voorbeeldberichtjes die ik typ altijd via mijn vingers uit mijn hoofd ;)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:15:32 #13
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Bizar, bij mij komen voorbeeldberichtjes die ik typ altijd via mijn vingers uit mijn hoofd ;)
Spreek-woor-de-lijk. :P
Ik sta hier toch ook geen rapen te bakken?
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:16:24 #14
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206963922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja dat lijkt me handig. Ik typ ook maar even een voorbeeldberichtje uit mijn kont. :P
Nou, mijn toevoeging was eigenlijk veel meer gericht aan TS. Tijdstip = bewijsmateriaal.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:16:54 #15
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963929
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:16 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Nou, mijn toevoeging was eigenlijk veel meer gericht aan TS. Tijdstip = bewijsmateriaal.
Nee, het was kritiek op mij :(
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:17:28 #16
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206963938
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, het was kritiek op mij :(
Wekker bezig jij :{w
pi_206964002
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:45 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja, alleen heeft IEDEREEN natuurlijk een wekker _O-
Die allemaal op exact hetzelfde tijdstip een uur lang afgaan?
pi_206964059
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206964126
quote:
OMG _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_206964555
Zodra je de wekker hoort stuur je in de groepsapp, horen jullie die wekker ook?
  Redactie Frontpage dinsdag 6 december 2022 @ 12:11:07 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206964640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Spreek-woor-de-lijk. :P
Ik sta hier toch ook geen rapen te bakken?
Zijn ze gaar dan ;)?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_206964706
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Vis een optie? dinsdag 6 december 2022 @ 16:11:54 #23
70532 loveli
N
pi_206967655
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:44 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zou het in de groepsapp van de flat vragen.
Dat ja, of vroeg uit bed en bij iedereen voor de deur staan luisteren of het de buurman van de wekker is.

Gewoon in de groep.
crap in = crap out
pi_206968746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:42 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb een beetje een gek "probleem".

Elke ochtend word ik wakker van de wekker van de buurman. Ik woon in een flat en weet dus niet zeker of het van boven, onder of naast mij komt. Het is zo gehorig dat ik mij daar wel vaker in vergist heb.

Die wekker maakt een zoemend, doordringend geluid en hij laat m gerust een uur doorgaan!
Vooral in het weekend is dat echt vervelend, rond een uur of 7 's ochtends wakker getrild te worden. :')
En als het dan bij 1 keer overgaan bleef was het nog anders, doorslapen is onmogelijk als ie blijft gaan.

Wat zouden jullie in zo'n geval doen? Ik weet dus niet wie het is en vind t een beetje gek om dit in de groepsapp van de flat te vragen. Ik slaap met oordopjes en toch word ik er van wakker.

Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar wel vervelend.
om 7 uur wil je nog verder slapen?
luie hond!!
pi_206976940
Ik heb precies hetzelfde gehad, alleen wist ik wel wie dit was, namelijk mijn onderbuurvrouw (ik heb geen bovenburen en haar slaapkamer zit recht onder de mijne). Toen ik een keer vriendelijk appte dat ik het hoorde en of ze het alsjeblieft uit kon zetten (om 5.30 :() deed ze dat gelukkig. Sindsdien niets meer gehoord. Was wel blij dat we goed contact hadden, dat scheelt echt bij zulke dingen. Mijn buurvrouw had dus geen idee dat ik het kon horen, misschien speelt bij jou ook zoiets?
pi_206995167
Wanneer het weer gebeurd dan even de deur uit en horen aan de voordeuren waar het vandaan komt. En dan op een volgend moment als je hem op de trappen/lift oid tegen komt vriendelijk ernaar vragen. Is voor die man vast gewenning en heeft geen idee dat een ander er last van heeft.
Over een wekker kun je nog wel prima een gesprek aanknopen. Op mijn vorige adres was mijn onderbuurvrouw gescheiden en die had toen bijna elke avond een man over de vloer waar ze lange sessies mee had. Dat was echt beschamend hard.
pi_206995233
Ik zou helemaal gek worden.

Andere mensen :r
pi_207001697
Jij zou jou studie maar eens niet afmaken en in een situatie zoals deze terecht komen!
pi_207004075
De struggles van het wonen een flat _O_
pi_207004105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 00:15 schreef Pendule het volgende:
Jij zou jou studie maar eens niet afmaken en in een situatie zoals deze terecht komen!
Mensen die een studie hebben afgemaakt wonen niet in flats? :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 10:26:56 #31
70532 loveli
N
pi_207004135
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:24 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Mensen die een studie hebben afgemaakt wonen niet in flats? :')
Heb je het al in de groep gegooid en is je probleem opgelost?
crap in = crap out
pi_207004248
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:24 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Mensen die een studie hebben afgemaakt wonen niet in flats? :')
Het uitgangspunt is eigenlijk dat jij niet moet klagen dat er geluid is als jij in een flat gaat wonen. Koop dan een vrijstaand huis en laat die flat achter voor een kansloze.

Ik woon zelf in een appartementen complex boven een winkelcentrum, de buren hoor jij hier altijd; lopen, wekkers, koken, verwarming, balkondeuren, voordeuren, hard gelach en muziek dag en nacht.

Dat is er nou gewoon als jij in een blokkendoos gaat wonen. Mijn telefoon ligt altijd op de vloer, dus de kans is aanwezig dat mijn onderburen mijn wekker ook horen op de vloer.
pi_207004328
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:39 schreef Pendule het volgende:

[..]
Het uitgangspunt is eigenlijk dat jij niet moet klagen dat er geluid is als jij in een flat gaat wonen. Koop dan een vrijstaand huis en laat die flat achter voor een kansloze.

Ik woon zelf in een appartementen complex boven een winkelcentrum, de buren hoor jij hier altijd; lopen, wekkers, koken, verwarming, balkondeuren, voordeuren, hard gelach en muziek dag en nacht.

Dat is er nou gewoon als jij in een blokkendoos gaat wonen. Mijn telefoon ligt altijd op de vloer, dus de kans is aanwezig dat mijn onderburen mijn wekker ook horen op de vloer.
Nee oké.
Ik ben ook wel heel erg van het leven en laten leven, zal niet snel klagen.
Durf hier ook niet helemaal een punt van te maken, maar het is wel een irritatiepunt elke ochtend vroeg.

Dat jij wonen in een flat voor kanslozen noemt, zegt (vooral in deze tijd) trouwens wel heel veel over jou. Gemene uitspraak.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207004361
Maar ga je er nou nog iets van zeggen? Want een wekker die een uur doorloopt (zeker in het weekend) is gewoon geluidsoverlast, niets meer niets minder.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 10:56:37 #35
70532 loveli
N
pi_207004398
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:49 schreef Speedfight het volgende:
zal niet snel klagen.
Als je buurman niet weet dat de hele flat wakker ligt van zijn wekker, zal hij hem niet uitzetten. Als hij het weet waarschijnlijk wel. Dit is niet klagen, dit is je buurman ergens op wijzen wat hij zelf niet in de gaten heeft.
Je zou er voordeel van kunnen hebben.
crap in = crap out
pi_207004848
Matige isolatie als je de wekker van je buurman hoort.
pi_207023105
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:39 schreef Pendule het volgende:

[..]
Het uitgangspunt is eigenlijk dat jij niet moet klagen dat er geluid is als jij in een flat gaat wonen. Koop dan een vrijstaand huis en laat die flat achter voor een kansloze.

Ik woon zelf in een appartementen complex boven een winkelcentrum, de buren hoor jij hier altijd; lopen, wekkers, koken, verwarming, balkondeuren, voordeuren, hard gelach en muziek dag en nacht.

Dat is er nou gewoon als jij in een blokkendoos gaat wonen. Mijn telefoon ligt altijd op de vloer, dus de kans is aanwezig dat mijn onderburen mijn wekker ook horen op de vloer.
Lekker makkelijk praten, kon jij direct na je afstuderen een huis kopen?

Dat het gehorig is oké, maar dit is gewoon overlast. Daar mag je best wat van zeggen. Dat deed ik ook toen mijn buurman laatst om 1u in de nacht harde muziek ging draaien. Sommige dingen zijn nooit acceptabel, hoe brak je huis of buurt ook is.
pi_207023117
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 11:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Matige isolatie als je de wekker van je buurman hoort.
In een beetje oud huis klinkt zoiets al snel door. Op zich niet verrassend.
pi_207038345
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:39 schreef Pendule het volgende:

[..]
Het uitgangspunt is eigenlijk dat jij niet moet klagen dat er geluid is als jij in een flat gaat wonen. Koop dan een vrijstaand huis en laat die flat achter voor een kansloze.

Ik woon zelf in een appartementen complex boven een winkelcentrum, de buren hoor jij hier altijd; lopen, wekkers, koken, verwarming, balkondeuren, voordeuren, hard gelach en muziek dag en nacht.

Dat is er nou gewoon als jij in een blokkendoos gaat wonen. Mijn telefoon ligt altijd op de vloer, dus de kans is aanwezig dat mijn onderburen mijn wekker ook horen op de vloer.
Lekker asociaal je wekker op de vloer leggen als je onderburen hebt.
Kansloos.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207038994
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Lekker asociaal je wekker op de vloer leggen als je onderburen hebt.
Kansloos.
Waar is een wekker voor? Om jou wakker te maken? Als jij een beter idee hebt hoor ik deze graag. Het moet wel op de vloer want anders hoor ik het niet.
pi_207039011
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 08:47 schreef Pendule het volgende:

[..]
Waar is een wekker voor? Om jou wakker te maken? Als jij een beter idee hebt hoor ik deze graag. Het moet wel op de vloer want anders hoor ik het niet.
Je hebt geen bed, tafel, nachtkastje (dat je kunt kopen), kartonnen doos waar die telefoon op kan liggen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_207039338
Gaat die wekker nog steeds af en is ie al gevonden?

Ik zou helemaal gek worden en ook een keer om 6:45 opstaan, om klaar te staan om te gaan luisteren (naar buiten, op de galerij, whatever)

Gaat die wekker nog steeds een uur lang af? (en stopt altijd na exact een uur?) Dan is er dus nooit iemand thuis op dat moment. Maarja, je moet alsnog weten waar het vandaan komt...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207039385
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 08:47 schreef Pendule het volgende:

[..]
Waar is een wekker voor? Om jou wakker te maken? Als jij een beter idee hebt hoor ik deze graag. Het moet wel op de vloer want anders hoor ik het niet.
Die van mij ligt gewoon in mijn bed onder mijn kussen.

Ik neem aan dat je niet op de vloer slaapt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207039425
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 10:39 schreef Pendule het volgende:

[..]
Mijn telefoon ligt altijd op de vloer, dus de kans is aanwezig dat mijn onderburen mijn wekker ook horen op de vloer.
8)7
Laat me raden, nog incl. trilstand zeker? :') (haha, geen stopcontact naast je nest zeker? )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207040985
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die van mij ligt gewoon in mijn bed onder mijn kussen.

Ik neem aan dat je niet op de vloer slaapt?
Nee gewoon in bed, maar meer staat er niet. Waarom zou ik spullen gaan neerzetten die ik niet gebruik? Hij komt niet in bed. Dan hoor ik hem niet en de straling de heletijd is ook niet goed.
pi_207041324
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:02 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee gewoon in bed, maar meer staat er niet. Waarom zou ik spullen gaan neerzetten die ik niet gebruik? Hij komt niet in bed. Dan hoor ik hem niet en de straling de heletijd is ook niet goed.
Jij bent dus zo'n kansloze tokkie in een flat.

Wees er maar trots op.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207042173
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij bent dus zo'n kansloze tokkie in een flat.

Wees er maar trots op.
Nee zeker niet. Dat er autisten zijn die er zelf voor kiezen om in een flat te gaan wonen terwijl jij weet dat jij niet tegen geluiden kan, maakt iemand niet gelijk een tokkie.

Ga lekker vrijstaand wonen als jij er niet tegen kan.
  zondag 11 december 2022 @ 14:59:23 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207042269
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 14:51 schreef Pendule het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Dat er autisten zijn die er zelf voor kiezen om in een flat te gaan wonen terwijl jij weet dat jij niet tegen geluiden kan, maakt iemand niet gelijk een tokkie.

Ga lekker vrijstaand wonen als jij er niet tegen kan.
Doe normaal, joh. Een wekker die een uur lang afgaat en ook buren uit hun slaap haalt, valt niet onder ‘geluiden waar je gewoonlijk mee te maken krijgt als je in een flat woont’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_207045049
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 14:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Doe normaal, joh. Een wekker die een uur lang afgaat en ook buren uit hun slaap haalt, valt niet onder ‘geluiden waar je gewoonlijk mee te maken krijgt als je in een flat woont’.
Bij mij gaat hij ook gewoon een uur af. En word ik niet wakker, gaan er nog twintig stuks af in de tijdspanne 04:30 - 06:00. Nog nooit iemand horen klagen. Misschien gewoon optijd jou nest uit.

Jij hoort ook heel vaak mensen neuken hier, ga jij dan aanbellen? ‘Wil jij misschien niet neuken meer’

Kom op zeg :')
  zondag 11 december 2022 @ 19:18:29 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207045130
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 19:12 schreef Pendule het volgende:

[..]
Bij mij gaat hij ook gewoon een uur af. En word ik niet wakker, gaan er nog twintig stuks af in de tijdspanne 04:30 - 06:00. Nog nooit iemand horen klagen. Misschien gewoon optijd jou nest uit.

Jij hoort ook heel vaak mensen neuken hier, ga jij dan aanbellen? ‘Wil jij misschien niet neuken meer’

Kom op zeg :')
En als je wel een klacht krijgt over je wekker? Ga je het dan niet anders regelen?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')