abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 10:05:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206963281
De politie in Alkmaar-Noord heeft gisteren het lichaam van een man gevonden in zijn woning. Aan de posten andere aanwijzingen te zien is de man reeds twee maanden geleden overleden, zo schrijft de wijkagent op Twitter.

Afgelopen weekend was de agent langsgeweest op het adres in Koedijk, omdat men de buurman al geruime tijd niet gezien had. Echter; het was wel eens eerder voorgekomen dat de man zonder dat te melden langere tijd in het buitenland verbleef. Toch had de agent er geen goed gevoel bij zo schrijft hij.

Toen hij gisteren, gewapend met koevoet, terugkeerde en de poort openbrak zag hij honderden vliegen aan de binnenkant van het raam zitten en wist hij genoeg. Hij roept mensen op om als ze iets dergelijks zien, direct contact op te nemen met de politie.



Man ligt 2 maanden dood in huis, vliegen kleefden aan het raam

Triest nieuws. Gebeurt veel te vaak. Ik ben vrijgezel en moeke is weduwe. We bellen elke dag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206963306
Moeten de erfgenamen dan 2 maanden onterechte uitkeringen en toeslagen terugbetalen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206963320
2 maanden valt best mee

Zinloos schaarse woonruimte bezet houden :N

(is wel de ultieme Boomerwraak. Jaaaren in je huis blijven liggen. :7 Vroeger stapelde post zich nog op, maar een volle mailbox boeit niemand :D Gaat nog lachen worden de komende jaren.)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:13:58 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206963341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Moeten de erfgenamen dan 2 maanden onterechte uitkeringen en toeslagen terugbetalen?
Zeker! En een stuk of vijf van deze:
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 december 2022 @ 10:15:44 #5
367000 roos94
pi_206963351
God geeft en god neemt
pi_206963366
🎶 One day, I'll fly away 🎵
pi_206963374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Moeten de erfgenamen dan 2 maanden onterechte uitkeringen en toeslagen terugbetalen?
zonder dat te melden langere tijd in het buitenland verbleef mag ook niet met een uitkering.
Maar er staat nergens hoe oud meneer was en waar die zijn geld vandaan haalde.
pi_206963394
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:19 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
zonder dat te melden langere tijd in het buitenland verbleef mag ook niet met een uitkering.
Maar er staat nergens hoe oud meneer was en waar die zijn geld vandaan haalde.
Oh ik wist niet dat je de buren moest informeren als je naar het buitenland gaat met een uitkering. My bad...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206963405
Alkmaar-Noord. Daar wil je ook echt niet dood gevonden worden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 10:24:42 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206963431
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:13 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Zeker! En een stuk of vijf van deze:
[ afbeelding ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:26:24 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_206963443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alkmaar-Noord. Daar wil je ook echt niet dood gevonden worden.
Waar wil je wel dood gevonden worden?
pi_206963449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat je de buren moest informeren als je naar het buitenland gaat met een uitkering. My bad...
De buren niet maar wel de uitkeringsinstantie en dan gelden er bepaalde regels en kan je niet zomaar steeds voor langere tijd naar het buitenland.

Jij begon hier over een uitkering en toeslagen he, niet ik.
pi_206963458
Triest, maar veel mensen leven in volledige afzondering, dus dit soort berichten zullen nog wel vaker langskomen vrees ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 10:37:12 #14
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_206963566
Wat was zijn FOK! usernaam?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_206963568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:27 schreef Hathor het volgende:
Triest, maar veel mensen leven in volledige afzondering, dus dit soort berichten zullen nog wel vaker langskomen vrees ik.
Er is een serie in de Volkskrant over 'eenzame uitvaarten' in Amsterdam. Daar stellen ze dat ongeveer 10% van de mensen (althans in Amsterdam) 'ongemerkt overlijdt'. Oftewel: er zit enige tijd tussen het daadwerkelijke overlijden en het aantreffen van iemand. Dat aantreffen is dan meestal door de instanties.

Van een flink deel van die mensen worden vervolgens wel nabestaande gevonden, maar soms ook niet. Alleenstaande mensen, zonder kinderen (of helemaal vervreemd van de kinderen), die een geïsoleerd bestaan leidden. Dat leidt dan dus tot die 'eenzame uitvaarten': een uitvaartplechtigheid waar niemand is, behalve de mensen van de gemeente die deze gevallen afhandelen.
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:56:50 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206963740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:

Triest nieuws. Gebeurt veel te vaak. Ik ben vrijgezel en moeke is weduwe. We bellen elke dag.

:T
Voor jou kan Danny wel een scriptje maken, automatisch de politie waarschuwen als je een dag of twee niet post :7
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206963753
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:26 schreef Gunner het volgende:

[..]
Waar wil je wel dood gevonden worden?
Op een tropisch eiland, over 40 jaar :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 december 2022 @ 10:59:00 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_206963765
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:56 schreef nixxx het volgende:

[..]
Voor jou kan Danny wel een scriptje maken, automatisch de politie waarschuwen als je een dag of twee niet post :7
Ha ha ha

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:01:36 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963796
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
De buren niet maar wel de uitkeringsinstantie en dan gelden er bepaalde regels en kan je niet zomaar steeds voor langere tijd naar het buitenland.

Jij begon hier over een uitkering en toeslagen he, niet ik.
Oh jawel hoor. De pakkans is zeer laag, niet in de laatste plaats omdat gerichte aanpak steeds gelabeld wordt als "discriminatie".
pi_206963812
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
De buren niet maar wel de uitkeringsinstantie en dan gelden er bepaalde regels en kan je niet zomaar steeds voor langere tijd naar het buitenland.

Jij begon hier over een uitkering en toeslagen he, niet ik.
Zeker maar jij begon over buren informeren, niet ik.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206963895
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:01 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh jawel hoor. De pakkans is zeer laag, niet in de laatste plaats omdat gerichte aanpak steeds gelabeld wordt als "discriminatie".
Ja, ik weet hoe het gaat met sommige mensen. ;)
Maar als je gewoon de regels opvolgt zoals het hoort kan je niet steeds zomaar naar het buitenland voor langere tijd.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:14:44 #22
3542 Gia
User under construction
pi_206963896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Moeten de erfgenamen dan 2 maanden onterechte uitkeringen en toeslagen terugbetalen?
Ja, denk ik wel. Dat geld staat toch op de rekening!
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:15:00 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206963901
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Ja, ik weet hoe het gaat met sommige mensen. ;)
Maar als je gewoon de regels opvolgt zoals het hoort kan je niet steeds zomaar naar het buitenland voor langere tijd.
Ja nee dat klopt!
pi_206964101
Als @tong80 dit overkomt dan mist niemand hem omdat iedereen denkt dat hij door zijn eigen stupiditeit weer een paar maanden ban heeft….
U MAD?
pi_206964152
Trieste gedachte, dat je 2 maanden lang door niemand gemist wordt.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:47:06 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206964324
Beetje vreemd en onnodig weer dit, maar meneer had wss geen familie oid meer.

Maar hij had toch op zijn minst even de moeite kunnen nemen om even een of andere instantie te bellen dat hij dood ging.
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:50:13 #27
3542 Gia
User under construction
pi_206964366
Wij hebben een familie whatsapp groep waarin mijn moeder elke ochtend even 'goedemorgen' wenst. Dit wordt door enkelen uiteraard ook beantwoord, ten teken van 'gezien'. Als daar om 10.00 nog geen melding is, dan gaan we kijken.

Een paar weken geleden belde mijn moeder om 11 uur 's ochtends, vanuit het ziekenhuis, mijn zus. Met de telefoon van een mede-patient. Ze was die nacht met spoed opgenomen wegens hartklachten en had haar telefoon niet bij. Wel haar tablet, maar wist niet dat ze moest inloggen op de wifi van het ziekenhuis, en zelfs dan had ze niet geweten hoe dat moest.
Wat ik wel schokkend vond is dat niemand even de moeite nam om 1 van de kinderen op de hoogte te stellen, of onze moeder even in de gelegenheid te stellen ons te bellen. Ze is 82! Stel dat ze was overleden? Had het ziekenhuis ons dan wel gebeld?
Het ziekenhuis heeft onze telefoonnummers als contactpersonen. Een appje of berichtje was al voldoende geweest.
Mijn zus was die ochtend al aan 't bellen geweest met mijn moeder, maar kreeg haar niet te pakken. Maar ze heeft een noodknop, dus ze ging er vanuit dat het wel goed zou zijn en ging aan 't werk. Ik persoonlijk kijk vaak niet voor 11.00 uur op de app en reageer er ook nooit op, dus mij was het niet opgevallen. Oh, die noodknop heeft ze maar niet gebruikt, ze wilde de zorg niet tot last zijn!
  dinsdag 6 december 2022 @ 12:32:59 #28
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206964935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:50 schreef Gia het volgende:
Wij hebben een familie whatsapp groep waarin mijn moeder elke ochtend even 'goedemorgen' wenst. Dit wordt door enkelen uiteraard ook beantwoord, ten teken van 'gezien'. Als daar om 10.00 nog geen melding is, dan gaan we kijken.

Een paar weken geleden belde mijn moeder om 11 uur 's ochtends, vanuit het ziekenhuis, mijn zus. Met de telefoon van een mede-patient. Ze was die nacht met spoed opgenomen wegens hartklachten en had haar telefoon niet bij. Wel haar tablet, maar wist niet dat ze moest inloggen op de wifi van het ziekenhuis, en zelfs dan had ze niet geweten hoe dat moest.
Wat ik wel schokkend vond is dat niemand even de moeite nam om 1 van de kinderen op de hoogte te stellen, of onze moeder even in de gelegenheid te stellen ons te bellen. Ze is 82! Stel dat ze was overleden? Had het ziekenhuis ons dan wel gebeld?
Het ziekenhuis heeft onze telefoonnummers als contactpersonen. Een appje of berichtje was al voldoende geweest.
Mijn zus was die ochtend al aan 't bellen geweest met mijn moeder, maar kreeg haar niet te pakken. Maar ze heeft een noodknop, dus ze ging er vanuit dat het wel goed zou zijn en ging aan 't werk. Ik persoonlijk kijk vaak niet voor 11.00 uur op de app en reageer er ook nooit op, dus mij was het niet opgevallen. Oh, die noodknop heeft ze maar niet gebruikt, ze wilde de zorg niet tot last zijn!
Dus jullie hebben met zijn allen afgesproken dat als ze om 10 uur niets heeft gezegd er iemand gaat kijken, maar zelf kijk je altijd pas een uur later en je zus had het wel door maar ging niet kijken?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:24:00 #29
3542 Gia
User under construction
pi_206965434
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dus jullie hebben met zijn allen afgesproken dat als ze om 10 uur niets heeft gezegd er iemand gaat kijken, maar zelf kijk je altijd pas een uur later en je zus had het wel door maar ging niet kijken?
Eigenlijk zijn de taken verdeeld. Ik doe haar financien, een zus die in de buurt woont de zorg en de boodschapjes en de zus die het wel zag woont verder weg, maar is wel degene die altijd 's morgens op haar reageert. De zus die in de buurt woont is pas geopereerd aan borstkanker, dus was er ook niet mee bezig.
We hebben onze moeder nu nog maar eens op het hart gedrukt dat ze ook op de noodknop/alarmknop aan haar pols moet drukken. Want ook waar ze woont, in een semi zorgcomplex, wist men niet dat ze weg was. Ze heeft 24-uurszorg via de WLZ, maar er is daar niet 24 uur zorg aanwezig. Ze wilde hen niet tot last zijn. Tja.

Maar goed, dit toont aan dat we toch nog alerter moeten zijn. Het sluipt er zo in als een gewoonte, iedere dag dezelfde appjes. Maar het is wel belangrijk.

Toch snap ik niet dat een ziekenhuis niet even een berichtje stuurt naar 1 van de contactpersonen.
pi_206965513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:37 schreef Sodemieters het volgende:

Er is een serie in de Volkskrant over 'eenzame uitvaarten' in Amsterdam. Daar stellen ze dat ongeveer 10% van de mensen (althans in Amsterdam) 'ongemerkt overlijdt'. Oftewel: er zit enige tijd tussen het daadwerkelijke overlijden en het aantreffen van iemand. Dat aantreffen is dan meestal door de instanties.

Van een flink deel van die mensen worden vervolgens wel nabestaande gevonden, maar soms ook niet. Alleenstaande mensen, zonder kinderen (of helemaal vervreemd van de kinderen), die een geïsoleerd bestaan leidden. Dat leidt dan dus tot die 'eenzame uitvaarten': een uitvaartplechtigheid waar niemand is, behalve de mensen van de gemeente die deze gevallen afhandelen.
Ja, ik ken de serie. Heel boeiend af en toe. Ooit ook een docu gezien over een werkgroep van een grote Amerikaanse stad die zich alleen met dit soort zaken bezig hield. Dus uitzoeken of er nabestaanden zijn en of er een uitvaartverzekering is etc. Dan zoek je dus tussen alle persoonlijke bezittingen naar aanwijzingen. Ook de zorg voor de verdere afhandeling van de woning (reiniging, leeg halen, verkopen) als er geen nabestaanden worden gevonden. Leek me serieus best interessant werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 16:10:18 #31
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_206984518
Nederlands record is overigens 10 jaar.

quote:
https://nos.nl/artikel/577844-tien-jaar-onopgemerkt-dood-in-huis

Tien jaar onopgemerkt dood in huis

In Rotterdam West heeft een vrouw 10 jaar lang dood in haar huis gelegen. Volgens de politie is de vrouw een natuurlijke dood gestorven.

In de Jan Porcellisstraat in Delfshaven zijn momenteel bouwvakkers aan het werk in een aantal woningen. Maar bij een woning werd niet opengedaan. Toen dat een tijd duurde waarschuwden de bouwvakkers de politie.

Desolate indruk

Toen de agenten naar binnen keken zagen ze een grote stapel post. Ook maakte de woning een desolate indruk. De politieagenten gingen de woning binnen en troffen de overledene aan.

Uit onderzoek bleek dat het gemummificeerde lijk van de bejaarde bewoonster was. Zij is 10 jaar geleden overleden op 74-jarige leeftijd. In die 10 jaar heeft niemand haar overlijden opgemerkt. Volgens de politie heeft de vrouw geen familie.

Buurtbewoners dachten dat de vrouw bij haar dochter was gaan wonen.


Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206984611
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:37 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Er is een serie in de Volkskrant over 'eenzame uitvaarten' in Amsterdam. Daar stellen ze dat ongeveer 10% van de mensen (althans in Amsterdam) 'ongemerkt overlijdt'. Oftewel: er zit enige tijd tussen het daadwerkelijke overlijden en het aantreffen van iemand. Dat aantreffen is dan meestal door de instanties.

Van een flink deel van die mensen worden vervolgens wel nabestaande gevonden, maar soms ook niet. Alleenstaande mensen, zonder kinderen (of helemaal vervreemd van de kinderen), die een geïsoleerd bestaan leidden. Dat leidt dan dus tot die 'eenzame uitvaarten': een uitvaartplechtigheid waar niemand is, behalve de mensen van de gemeente die deze gevallen afhandelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 december 2022 @ 18:06:03 #34
269689 crew  Viv
pi_206984801
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 17:35 schreef superniger het volgende:
Nederlands record is overigens 10 jaar.
[..]

quote:
Volgens de politie heeft de vrouw geen familie.

Buurtbewoners dachten dat de vrouw bij haar dochter was gaan wonen.
:o
  woensdag 7 december 2022 @ 19:23:10 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206985948
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 18:06 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
:o
Ik heb ooit een opvolgartikel gelezen over die dochter. Die vrouw had niet voor niks geen contact met haar moeder. Een heel triest verhaal. Even zoeken...

Edit:
https://www.omroepbrabant(...)de-me-niet-meer-zien
https://www.ad.nl/binnenl(...)od-in-huis~a57403ab/
;(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 7 december 2022 @ 19:27:30 #36
269689 crew  Viv
pi_206986015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb ooit een opvolgartikel gelezen over die dochter. Die vrouw had niet voor niks geen contact met haar moeder. Een heel triest verhaal. Even zoeken...

Edit:
https://www.omroepbrabant(...)de-me-niet-meer-zien
https://www.ad.nl/binnenl(...)od-in-huis~a57403ab/
;(
Triest inderdaad ;(
pi_206986358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:23 schreef Qarrad het volgende:

Ik heb ooit een opvolgartikel gelezen over die dochter. Die vrouw had niet voor niks geen contact met haar moeder. Een heel triest verhaal. Even zoeken...

Edit:
https://www.omroepbrabant(...)de-me-niet-meer-zien
https://www.ad.nl/binnenl(...)od-in-huis~a57403ab/
;(
Dat verhaal kent alleen maar verliezers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206987154
het contrast tussen de stad en het dorp is groot.
In de stad wilt echt niemand contact met elkaar. Niemand kijkt naar elkaar om. soms krijg je een grote bek als je 'goedemorgen' zegt, of iemand aankijkt. Iedereen heeft het maar druk met zichzelf.

Diep triest.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206987561
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 17:35 schreef superniger het volgende:
Nederlands record is overigens 10 jaar.
[..]

Eerste ingeving is dat je toch zou zeggen dat het op een gegeven moment wel gaat opvallen dat er nooit wat gebeurt bij dat huis, maar ja ik weet eigenlijk ook niet van alle appartementen in mijn directe omgeving hier wanneer er iemand voor het laatst is geweest :') Het stadsleven, allemaal op 1 kluitje en niemand kent elkaar.
pi_206987724
Het is natuurlijk een keuze maar bij vrijwel alle woningen zijn daar de gordijnen dag en nacht dicht.

Als dat in het dorp hier ergens het geval is, dan kun je er vanuit gaan dat er een buitenlands gezin woont.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206987863
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
het contrast tussen de stad en het dorp is groot.
In de stad wilt echt niemand contact met elkaar. Niemand kijkt naar elkaar om. soms krijg je een grote bek als je 'goedemorgen' zegt, of iemand aankijkt. Iedereen heeft het maar druk met zichzelf.

Diep triest.
Deze post duidt echt op een eenzijdige kijk op de stad. Ik woon midden in een stad(je) en heb hier, net als voorheen in Leiden, gewoon heel leuk contact met buren en buurtgenoten.

Dat is overal mogelijk, ook in een grote stad als bijvoorbeeld Rotterdam.
  woensdag 7 december 2022 @ 22:37:04 #42
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_206989342
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, denk ik wel. Dat geld staat toch op de rekening!
Dat lijkt me sterk met alle automatische incasso's van tegenwoordig. Huur, zorgverzekering, elektriciteit etc. wordt gewoon elke maand afgehouden van de rekening dus eventuele uitkeringen die terugbetaald moeten worden gaan geld kosten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 december 2022 @ 22:52:54 #43
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_206989553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vrijgezel

:T
Je flat is vast een bende.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 donderdag 8 december 2022 @ 02:50:12 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_206990541
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 22:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Je flat is vast een bende.
Ha ha ha :D _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206990691
Ik had ooit eens een buurman op 1 hoog die vier maanden dood lag.Het hele trappenhuis stonk er nog weken naar de lijk lucht. Had die man nooit gekend want woonde er net met mijn toenmalige vriend.
Kregen we ook nog verwijt van een buurvrouw dat we ons niet netjes aan iedereen hadden voorgesteld en wij dit hadden kunnen voorkomen als “nieuwerds” :’)
pi_206990709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vrijgezel en moeke is weduwe. We bellen elke dag.

:T
Als je 1 uur niet post is heel FOK! al in rep en roer.
pi_206990954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat verhaal kent alleen maar verliezers.
Nee hoor. Er komt een woning beschikbaar op de woningmarkt.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206990992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 07:02 schreef quirina het volgende:
Ik had ooit eens een buurman op 1 hoog die vier maanden dood lag.Het hele trappenhuis stonk er nog weken naar de lijk lucht. Had die man nooit gekend want woonde er net met mijn toenmalige vriend.
Kregen we ook nog verwijt van een buurvrouw dat we ons niet netjes aan iedereen hadden voorgesteld en wij dit hadden kunnen voorkomen als “nieuwerds” :’)
Wat een maf wijf. Omdat zij, die er dus al veel langer woonde, ook niet omkeek naar haar buurman krijgen jullie de schuld dat hij dood was gegaan vanwege geen handje schudden of dat jullie een lijk zouden hebben opgemerkt. Lol. :')
  donderdag 8 december 2022 @ 09:27:03 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206991313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
het contrast tussen de stad en het dorp is groot.
In de stad wilt echt niemand contact met elkaar. Niemand kijkt naar elkaar om. soms krijg je een grote bek als je 'goedemorgen' zegt, of iemand aankijkt. Iedereen heeft het maar druk met zichzelf.

Diep triest.
Wat een onzin zeg
pi_206991972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 09:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg
Ik merk dat toch ook, altijd in een redelijk grote stad gewoond maar nu sinds een paar jaar in een dorp en ik verbaasde me echt dat iedereen hier hallo zegt of een praatje wil maken zonder dat ze verder iets van je willen . In de stad was dat echt stukken minder. Daar waren vooral de creeps in voor een praatje.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')