Dat dansen?quote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vind het niet kunnen wat Bern doet tegenover Sas
Dansen met Mirthe?quote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe jaquote:
Maar ff...quote:Op maandag 5 december 2022 21:48 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: "Bern is de grootste Judas die ik ooit ben tegen gekomen in mijn leven"
Denk dat hij ook even gewoon wat afleiding nodig heeftquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
niet perse dat dansen geloof ik
maar het idee dat Sas in bed ligt om dat ze zich zo slecht voelt
Sasha ligt depressief op bed en Bern flirt ondertussen met Mirthequote:Op maandag 5 december 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Jeff is God Almachtigquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Jeff vindt Bern eng, hij heeft zichzelf flink in de voet geschoten, het is een rat.
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?quote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Aggie46 het volgende:
Bern heeft een nog grotere hekel aan Jeff.
Dat heeft hij een paar keer gezegd, ook met scheldwoorden.
Bern is ook niet zo'n lieverdje, eerder een beetje achterbaks.
quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doenquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha ligt depressief op en Bern flirt ondertussen met Mirthe
Ze wil hem toch niet zien? Zag net een plaatje dat ze zelf ook.lol had in de slpkmrquote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
In foetushouding achter een wasrek gaan liggen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doen
Yep. Op een zijige manier, maar het kwam wel uit Bern zijn mond.quote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
serieus heeft 'zachte bern' dat gezegd?
Ze wordt misselijk als ze hem ziet. Moet Bern dan ook depressief in bed gaan liggen? Dit soort trucjes moet je niet in meegaan. Hij is aan het dansen...iets wat hij afgelopen twee weken ook leuk meedeed.quote:Op maandag 5 december 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met mirthe ja
ik weet niet wat zijn intentie isquote:Op maandag 5 december 2022 21:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Flirten is ook een groot word hij probeert wat afleiding te zoeken wat moet hij dan doen
Zij hebben vaak prima gesprekken en liggen op dezelfde lijn terwijl ie ondertussen Isaac wijsmaakt dat ie haar weg wil hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en Sas hebben wel een aparte band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |