abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206958547
Wie heeft ervaring met keukentafelgesprekken vanuit de WMO van je gemeente?
Wat heb je hierin kunnen bespreken (onderwerpen)? En heb je dit ook gekregen?

Tuurlijk kan ik op internet er veel over vinden, en ben dan ook vooral op zoek naar mensen die zelf zo'n gesprek hebben gevoerd als cliënt / ambtenaar / naasten van etc.

Ik ben vooral o.a. benieuwd of dit ook de plek is om ondersteuning te vragen voor het gezin bij een ouder die tijdelijk ziek is. Of dat dit puur om hulpmiddelen / hulp in de huishouding gaat.
pi_206958841
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 20:40 schreef stropdaz het volgende:
Wie heeft ervaring met keukentafelgesprekken vanuit de WMO van je gemeente?
check
quote:
Wat heb je hierin kunnen bespreken (onderwerpen)? En heb je dit ook gekregen?
ga ik niet zeggen vanuit privacy overwegingen / hulp heb ik gekregen ja

quote:
Tuurlijk kan ik op internet er veel over vinden, en ben dan ook vooral op zoek naar mensen die zelf zo'n gesprek hebben gevoerd als cliënt / ambtenaar / naasten van etc.
Altijd eerlijk zijn, wees niet bang om je zwaktes te onderstrepen. Jezelf hoog houden, daar komen die mensen niet voor. Je hebt ondersteuning nodig, en die mensen komen over je vloer om dat te gaan regelen als zij in hun kennis en ervaring dat nodig achten.

MAAR:
Laat hun het woord houden. Wordt het een vraaggesprek, dan is het een vraaggesprek. Ga niet overdadig je pleidooi houden, want het blijven ambtenaren. Jij hebt een hulpvraag, maar zij hebben de touwtjes in handen.
Je vraagt immers om een dienst, en zij kunnen die dienst leveren.

quote:
Ik ben vooral o.a. benieuwd of dit ook de plek is om ondersteuning te vragen voor het gezin bij een ouder die tijdelijk ziek is. Of dat dit puur om hulpmiddelen / hulp in de huishouding gaat.
Beide. De Wet Maatschappelijke Ondersteuning kun je opvatten in de meest brede zin van het woord.
Hier valt ook vervoer onder als je gehandicapt bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Metalfrost op 05-12-2022 20:56:06 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_206997298
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 20:40 schreef stropdaz het volgende:
Wie heeft ervaring met keukentafelgesprekken vanuit de WMO van je gemeente?
Ja.
quote:
Wat heb je hierin kunnen bespreken (onderwerpen)?
Alles wat ik kwijt wilde over mijn hulpvraag. En zij volgden verder hun vragenlijst.
quote:
En heb je dit ook gekregen?
Nee.
quote:
Tuurlijk kan ik op internet er veel over vinden, en ben dan ook vooral op zoek naar mensen die zelf zo'n gesprek hebben gevoerd als cliënt / ambtenaar / naasten van etc.

Ik ben vooral o.a. benieuwd of dit ook de plek is om ondersteuning te vragen voor het gezin bij een ouder die tijdelijk ziek is. Of dat dit puur om hulpmiddelen / hulp in de huishouding gaat.
Zie mijn tweede antwoord. Als ik daar behoefte aan had gehad, dan had ik ernaar geïnformeerd. En van hen gehoord wat wel/niet mogelijk is.

Het is geen hogere wiskunde hoor, zo’n gesprek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207038852
Er is me wat toe gekend.
Brief ontvangen ter bevestiging met de einddatum.

Gisteren mail van de gemeente van een ander; "misshien draai ik het terug, ik bel u komende week"

Vreselijk die gemeentes
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')