Ik wist niet dat het van hem was.quote:Op maandag 5 december 2022 20:32 schreef Schanu het volgende:
Waarom de cadeaus accepteren als je verder niets met hem te maken wilt hebben? Cadeaus aan de deur weigeren zodat ze terug worden gestuurd, dan houdt hij vanzelf wel een keer op.
Ik heb hem nooit zien roken en zover ik weet heeft hij een uitkeringquote:
Waarom bedank je hem dan via een appje?quote:Op maandag 5 december 2022 20:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het van hem was.
AOW?quote:Op maandag 5 december 2022 20:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien roken en zover ik weet heeft hij een uitkering
Oeh klinkt als een catch als de FIOD aanbelt zou ik alles ontkennenquote:Op maandag 5 december 2022 20:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien roken en zover ik weet heeft hij een uitkering
Of de luxe dingetjes zoals een kappersbezoekje.quote:Op maandag 5 december 2022 20:33 schreef Aberkullie het volgende:
Misschien kun je het verkopen en de kinderopvang van betalen.
Ja, denk maar niet dat het zo werktquote:Op maandag 5 december 2022 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
Persoonlijk zou ik hem aan het lijntje houden en zo veel mogelijk cadeaus in ontvangst nemen.
Het enige wat ik op dates krijg zijn een paar wijntjesquote:Op maandag 5 december 2022 20:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, denk maar niet dat het zo werkt. Wellicht bij mannen met een laag IQ, maar dit soort types willen je aandacht “kopen”.
Ik heb al eens eerder meegemaakt dat ik op een eerste date gelijk 100 euro’s aan cadeaus kreeg of een briefje van vijftig euro, ik voelde me daarna altijd verplicht aardig te blijven, terwijl ik na een week dacht: dit wordt niks.
Best schrikbarend dat er mensen zijn die dat soort dingen belangrijker lijken te vinden dan degelijke kinderopvang.quote:Op maandag 5 december 2022 20:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Of de luxe dingetjes zoals een kappersbezoekje.
Ik zou ervoor gaan joh. Kun je stoppen met studeren en bij hem je handje ophouden. Scheelt de belastingbetaler ook weer. Win winen als hij binnenkort weer de bak in gaat (stel ik me gewoon zo voor, dat t zo'n type is) heb je een tijdje t rijk voor je alleen.
Brandblusser meenemen.quote:Op maandag 5 december 2022 20:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het enige wat ik op dates krijg zijn een paar wijntjes
Heb ook genoeg armoedzaaiers meegemaakt die 2 euro bij zich haddenquote:Op maandag 5 december 2022 20:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het enige wat ik op dates krijg zijn een paar wijntjes
Waarom denk je dat hij een hoog iq heeft? Hij geeft cadeautjes aan een bewust alleenstaande moeder terwijl hij 20 jaar ouder is en al oudere kinderen heeft. Als die man 1 hersencel had bleef hij mijlenver bij je vandaan.quote:Op maandag 5 december 2022 20:42 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, denk maar niet dat het zo werkt. Wellicht bij mannen met een laag IQ, maar dit soort types willen je aandacht “kopen”.
Ik heb al eens eerder meegemaakt dat ik op een eerste date gelijk 100 euro’s aan cadeaus kreeg of een briefje van vijftig euro, ik voelde me daarna altijd verplicht aardig te blijven, terwijl ik na een week dacht: dit wordt niks.
Is jouw broek een spiegel?quote:Op maandag 5 december 2022 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Brandblusser meenemen.
"Want ik sta in vuur en vlam."
En waar vind je deze types? De reclassering?quote:Op maandag 5 december 2022 20:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heb ook genoeg armoedzaaiers meegemaakt die 2 euro bij zich hadden
Ik ben geen bewust alleenstaande moederquote:Op maandag 5 december 2022 20:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een hoog iq heeft? Hij geeft cadeautjes aan een bewust alleenstaande moeder terwijl hij 20 jaar ouder is en al oudere kinderen heeft. Als die man 1 hersencel had bleef hij mijlenver bij je vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |