abonnement Unibet Coolblue
pi_206965318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Joep Schreuder die tegen allerlei buitenlandse voetballers aan gaat schurken, om in beeld te komen, en dan in koeterwaals allerlei onzinvragen stelt :'(

Of Kees Jongkind die de voice-over doet bij de training van Oranje. Die man heeft al 20 jaar maar één toon waarop die kan spreken. Dat is alsof die 17 miljoen Nederlandse kinderen wijs probeert te maken dat die verstopte eieren in de tuin op Eerste Paasdag niet door hemzelf, maar door een konijn met een mand op zijn rug daar neergelegd zijn |:(
Deze is toch gewoon weer verschrikkelijk...

https://nos.nl/l/2455263
pi_206965352
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
En dan is Stekelenburg nog een van de beteren bij de NOS... bij interviews van Joep Schreuder heb ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Mijn god wat is die man slecht in zijn baan.
Ik zap serieus vaak even weg :@ kan er niet tegen.

Ik denk trouwens ook dat ze met opzet Tom Egbers een maand naar Qatar hebben gestuurd zodat hij maar 5 minuten per dag in beeld komt in plaats van ongemakkelijk in de studio moet presenteren.
pi_206965370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:13 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Deze is toch gewoon weer verschrikkelijk...

https://nos.nl/l/2455263
Ja, schaamteloos vooral. Gelukkig lost die keeper het nog professioneel op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_206965399
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:17 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik zap serieus vaak even weg :@ kan er niet tegen.

Ik denk trouwens ook dat ze met opzet Tom Egbers een maand naar Qatar hebben gestuurd zodat hij maar 5 minuten per dag in beeld komt in plaats van ongemakkelijk in de studio moet presenteren.
Ja, die Sjoerd van Ramshorst vind ik het wel aardig doen. Tenminste niet zo'n stijve hark, en hij heeft 'n beetje zelfrelativering.
pi_206965617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, die Sjoerd van Ramshorst vind ik het wel aardig doen. Tenminste niet zo'n stijve hark, en hij heeft 'n beetje zelfrelativering.
Ja die weet ook wel gewoon in te spelen op wat er gezegd wordt, veel losser en dus wel prima. :Y
  dinsdag 6 december 2022 @ 13:52:00 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_206965788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:02 schreef H_T het volgende:

[..]
Telt het wel als je alleen een fragment hebt gehoord van het origineel?
Ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2022 @ 14:42:22 #157
109131 crew  sportfreak
pi_206966475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, die Sjoerd van Ramshorst vind ik het wel aardig doen. Tenminste niet zo'n stijve hark, en hij heeft 'n beetje zelfrelativering.

_O-
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 15:50:22 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206967296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, die Sjoerd van Ramshorst vind ik het wel aardig doen. Tenminste niet zo'n stijve hark, en hij heeft 'n beetje zelfrelativering.
In elk geval beter dan Rivkah. Die lijkt me hartstikke sympathiek enzo, niks mis mee, maar bij elke sport die ze aankondigt klinkt ze alsof ze nog nooit van die sport gehoord heeft. En alsof de grote sterren, die misschien in Nederland niet zo bekend zijn, totaal obscure figuren zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 15:53:09 #159
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206967337
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206967361
Hollandia present bij Marokko en Spanje w/
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206967390
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Ik denk gelijk aan Hatebreed - Destroy Everything en Limp Bizkit - Break Stuff.
Titel is wel veelzeggend merk ik :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_206967425
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Highway to Hell?
Wil je erover praten?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206967456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Bon Jovi - You give love a bad name misschien? Vraag me niet hoe ik hier aan kom :7
pi_206967464
Ik ben misselijk van de chocodrop |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206967513
Ik zeg het niet vaak in de sport of op een ESF, maar
Hup Spanje *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 16:04:07 #166
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_206967533
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Wat nummers van Bring me the Horizon?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 16:06:17 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206967568
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:59 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Bon Jovi - You give love a bad name misschien? Vraag me niet hoe ik hier aan kom :7
Het is geen liefdesverdriet (juist niet, ik zoek het bijna meer voor mijn vriendin dan voor mij), dus ik denk dat die wat minder opschiet, hoewel het wel een lekker deuntje is verder :+

Ik ga de andere suggesties ook eens proberen :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 16:06:40 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206967575
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik zeg het niet vaak in de sport of op een ESF, maar
Hup Spanje *O*
Gewoon voor de algehele veiligheid in Nederland hoop ik vandaag ook maar op Spanje ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 december 2022 @ 16:06:55 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206967580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:56 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ik denk gelijk aan Hatebreed - Destroy Everything en Limp Bizkit - Break Stuff.
Titel is wel veelzeggend merk ik :)
Destroy Everything is wel lekker :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206967582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik zeg het niet vaak in de sport of op een ESF, maar
Hup Spanje *O*
Je juichte toch juist verrassingen toe?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 6 december 2022 @ 16:10:55 #171
39237 crew  H_T
2733
pi_206967637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Joep Schreuder die tegen allerlei buitenlandse voetballers aan gaat schurken, om in beeld te komen, en dan in koeterwaals allerlei onzinvragen stelt :'(

Of Kees Jongkind die de voice-over doet bij de training van Oranje. Die man heeft al 20 jaar maar één toon waarop die kan spreken. Dat is alsof die 17 miljoen Nederlandse kinderen wijs probeert te maken dat die verstopte eieren in de tuin op Eerste Paasdag niet door hemzelf, maar door een konijn met een mand op zijn rug daar neergelegd zijn |:(
Koeterwaals, mooi woord O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206967728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:07 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Je juichte toch juist verrassingen toe?
Ja, geen afgebroken steden zou een mooie verrassing zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 6 december 2022 @ 16:18:00 #173
39237 crew  H_T
2733
pi_206967734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Heeft trouwens iemand goede suggesties voor muziek voor als je tot over je oren vol zit met frustratie en woede en je héél hard dingen kapot wilt slaan? :9

Dropkick Murphy's - Smash Shit Up kwam lekker binnen in elk geval. Als je er naar zoekt kom je veel breakuplijstjes en anti-establishmentmuziek tegen, maar dat heeft er helemaal niks mee te maken, dus zulke online lijstjes zijn vaak nutteloos.
Adios en Feuer Frei van Rammstein, Machine Head, Enya
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206967752
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, geen afgebroken steden zou een mooie verrassing zijn.
Zo bont als Feyenoord-supporters hebben ze het nog niet gemaakt ;)
pi_206967789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 16:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zo bont als Feyenoord-supporters hebben ze het nog niet gemaakt ;)
Nee, maar daar moet je ook wel wat meer ervaring voor opbouwen natuurlijk.

Al valt het wel op, zeker nu rellen rond landenwedstrijden redelijk zijn verdwenen in de voorbije decennia, zeker in Nederland/België.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')