Hij is gymjuf.quote:Op maandag 5 december 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet waar het over gaat. Misschien is Bern wel geen voetbal fan
Vind het ook wel netjes van haar dat ze ondanks haar verdriet en boosheid niet aan andere vertelt waar het precies over gaatquote:Op maandag 5 december 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet waar het over gaat. Misschien is Bern wel geen voetbal fan
Ja dat denk ik ook.quote:
De deal met kamer Wandaquote:Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Adat231 het volgende:
wat bedoelen jef en kim met witte vlag
Hou toch op. Lopend vuurtje daar. Bern is een nare klootzakquote:Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het ook wel netjes van haar dat ze ondanks haar verdriet en boosheid niet aan andere vertelt waar het precies over gaat
Klopt of ja toen in de keuken deed Sasha er aan mee dus dat kan je niet op hem afschuiven. Ze hadden het er toen beide over ook wel apartquote:Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat hebben ze samen in bed besproken.
Misschien moet Bern een een iets minder relatiegestoord meisje zoeken in de Loods...quote:Op maandag 5 december 2022 17:02 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het wringt aan beide kanten maar om hem nu helemaal af te branden vind ik ook niet fair
Dat vind ik niet. Maar dat is jou meningquote:Op maandag 5 december 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op. Lopend vuurtje daar. Bern is een nare klootzak
Laten we maar gewoon afwachten ipv dingen bagatelliserenquote:Op maandag 5 december 2022 17:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Klopt of ja toen in de keuken deed Sasha er aan mee dus dat kan je niet op hem afschuiven. Ze hadden het er toen beide over ook wel apart
Precies. Amen!quote:Op maandag 5 december 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laten we maar gewoon afwachten ipv dingen bagatelliseren
Maar dat geeft veel ruimte om het maar te gaan invullen. Dat zie je ook al in de cos gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2022 17:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het ook wel netjes van haar dat ze ondanks haar verdriet en boosheid niet aan andere vertelt waar het precies over gaat
Dat zei ik al eerder, Sas praat veel tegen de anderen over Bern en regelmatig negatief. Nu kan ze niet zomaar weer lief tegen hem doen, staat ze voor schut in de groep. Bern hoor je nooit negatief over Sas praten.quote:Op maandag 5 december 2022 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze haar smoel moeten houden tegen jan en alleman.
Who the fuck is Jeff alsof hij het brein de god van de ( kut) groep isquote:Op maandag 5 december 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Jeff :'Maar who de fuck is Wanda man alsof zij een of ander brein is
Ja, zowel Bern als Sacha zagen een derde erbij wel zitten.quote:
Arme Bernquote:Op maandag 5 december 2022 17:09 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder, Sas praat veel tegen de anderen over Bern en regelmatig negatief. Nu kan ze niet zomaar weer lief tegen hem doen, staat ze voor schut in de groep. Bern hoor je nooit negatief over Sas praten.
In Scheveningen hebben we een gezegde: waar 2 kijven hebben 2 schuld. Niemand weet wat er nu eigelijk is. Hij heeft iets bekend, misschien wel van lang geleden. Maar iedereen heeft geheimen en is het nooit de juiste tijd om dat op te biechten. En al helemaal niet als je vriendinnetje steeds blijft zeggen, jouw alleen als maatje te zien. Wie weet hoeveel lijken er bij Sas uit de kast komen.
Beide blijken toch anders in elkaar te zitten dan de persoon waar ze verliefd op werden.
Sas het fragiele, zielige meisje blijkt een pittige dominante maar ook paranoia dame met issues.
Bern de rustige politiek correcte man, blijkt een duister kantje te hebben. Gelijk stand.
Verschil:Bern kan het handelen, Sas niet.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 december 2022 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo voel ik dat ook wel. Ze zijn een relatie aangegaan. Het voelt een beetje als Bern zwartmaken bij diverse bewoners. Niemand weet waarom maar Sas krijgt wel al de aandacht
Pis je een keer naast de pot (aanname) ga je voor héél Nederland voor schutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |