KimD zat Jeffrey helemaal af te lebberen tot aan het ongemakkelijke afquote:
Holy...wattquote:Op maandag 5 december 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ze zei wel dat het soms wel 2 weken duurt bij haar voor ze zoiets kan...
quote:Op maandag 5 december 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heeft ze vanmiddag al wel gedaan, weet niet of er daarna nog een gesprek zou komenquote:Op maandag 5 december 2022 16:41 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer gaat Sas nou ein-de-lijk eens met Bern praten ?
Of heeft ze dat al gedaan
Lekker voor die gozer ook.quote:Op maandag 5 december 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb ik gemistquote:Op maandag 5 december 2022 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heeft ze vanmiddag al wel gedaan, weet niet of er daarna nog een gesprek zou komen
Nee dat was nietsquote:
Vanmiddag, daarna was ze zo boos en is ze naar buiten gaan lopen. Babette kwam toen nog naar haar toequote:Op maandag 5 december 2022 16:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Niet op stream geweest
Zij moet zelf weten hoe lang ze daar voor nodig heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het verhaalquote:
Lekker rekken die hap en het ondertussen bij iedereen een half verhaal vertellen.quote:Op maandag 5 december 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is nog altijd haar eigen keuze, Bern praat ook met anderenquote:Op maandag 5 december 2022 16:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Lekker rekken die hap en het ondertussen bij iedereen een half verhaal vertellen.
Oh ja klopt maar dat was niet echt een gesprek vond ikquote:Op maandag 5 december 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag, daarna was ze zo boos en is ze naar buiten gaan lopen. Babette kwam toen nog naar haar toe
Was het ook nietquote:Op maandag 5 december 2022 16:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh ja klopt maar dat was niet echt een gesprek vond ik
Lijkt me handiger dat ze er eens samen echt voor gaan zitten.quote:Op maandag 5 december 2022 16:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is nog altijd haar eigen keuze, Bern praat ook met anderen
Sasje blijkt een vervelende paranoia kutje...Ze aait Bern al maanden en ineens is het een Freaky Monsterquote:Op maandag 5 december 2022 16:41 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer gaat Sas nou ein-de-lijk eens met Bern praten ?
Of heeft ze dat al gedaan
Ik vermoed maar zo dat er voorlopig ook niet echt meer iets komt. Bern heeft beloofd haar ruimte te geven en Sas is nu te boos/verdrietig/quote:Op maandag 5 december 2022 16:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh ja klopt maar dat was niet echt een gesprek vond ik
Maar ze niemand iets verplichtquote:Op maandag 5 december 2022 16:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Lijkt me handiger dat ze er eens samen echt voor gaan zitten.
Nou nee de zwarte piet is Bern nu. Is niet eerlijkquote:Op maandag 5 december 2022 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij moet zelf weten hoe lang ze daar voor nodig heeft, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het verhaal
Kan best ja maar in zo'n omgeving is lang uitstellen niet handig met iedereen om je heenquote:Op maandag 5 december 2022 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat er voorlopig ook niet echt meer iets komt. Bern heeft beloofd haar ruimte te geven en Sas is nu te boos/verdrietig/
Bern zegt ook dingen over anderen . ik zie geen zwarte pietquote:Op maandag 5 december 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee de zwarte piet is Bern nu. Is niet eerlijk
Had ze haar smoel moeten houden tegen jan en alleman.quote:
Niet eensquote:Op maandag 5 december 2022 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze haar smoel moeten houden tegen jan en alleman.
Tot zoquote:Op maandag 5 december 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk ik een dagje niet, is Madeleine weg!
Nominatie, vrijwillig?
Iets met tondeusegate?
Ik zal zo bij gaan lezen
Het is niet alleen haar beslissing. Hij is er ook nog!quote:
Samen praten is wel het beste maar tijd nemen is ook even goed.quote:Op maandag 5 december 2022 16:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is niet alleen haar beslissing. Hij is er ook nog!
Ik heb zo het vermoeden dat Bern donders goed weet wat er speelt, en waar de schoen wringt.quote:Op maandag 5 december 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern zegt ook dingen over anderen . ik zie geen zwarte piet
Hij heeft haar blijkbaar nogal van slag gemaakt met zijn verhaal , daarnaast lult Bern ook over dingen die Sas misschien wel had moeten weten. Beetje hypocriet danquote:Op maandag 5 december 2022 16:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zeker prima dat ze dat doen maar betrek er dan geen anderen in. Of doe het zo dat het verhaal een punt heeft en geen open einde.quote:Op maandag 5 december 2022 16:53 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Samen praten is wel het beste maar tijd nemen is ook even goed.
Genomineerd, spelverloren doei doei Madelinequote:Op maandag 5 december 2022 16:52 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk ik een dagje niet, is Madeleine weg!
Nominatie, vrijwillig?
Iets met tondeusegate?
Ik zal zo bij gaan lezen
Precies dat .quote:Op maandag 5 december 2022 16:54 schreef Verida het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Bern donders goed weet wat er speelt, en waar de schoen wringt.
Zelf heb ik het idee dat hij enorm jaloers is, en is geweest in eerdere relaties.
En dat de druppel is geweest dat Sas bij Jeff in het kantoortje gezellig ging zitten doen, daar moest ze echt wel verantwoording over afleggen. En als Sas dit van te voren had geweten, dat ze dan nooit aan Bern was begonnen.
Maar dat is misschien mijn hersenspinsel, kan ik niet aantonen met beelden of gesprekken.
Wat voor de een simpel is kan voor de ander iets principieels zijnquote:Op maandag 5 december 2022 16:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Straks blijkt het iets heel simpels te zijn 🙈
Ik erger me er ook wel beetje aan. Maar ze laat wel alleen iets los aan Babette en GJ verder niemand, maar geen info waar het over gaatquote:Op maandag 5 december 2022 16:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zeker prima dat ze dat doen maar betrek er dan geen anderen in. Of doe het zo dat het verhaal een punt heeft en geen open einde.
Oh zo sneu.. maar zo fijn voor het spel...quote:Op maandag 5 december 2022 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genomineerd, spelverloren doei doei Madeline
Rare wenkiesquote:
Ja zo voel ik dat ook wel. Ze zijn een relatie aangegaan. Het voelt een beetje als Bern zwartmaken bij diverse bewoners. Niemand weet waarom maar Sas krijgt wel al de aandachtquote:Op maandag 5 december 2022 16:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dit zou ook maar zo kunnen inderdaadquote:Op maandag 5 december 2022 16:54 schreef Verida het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Bern donders goed weet wat er speelt, en waar de schoen wringt.
Zelf heb ik het idee dat hij enorm jaloers is, en is geweest in eerdere relaties.
En dat de druppel is geweest dat Sas bij Jeff in het kantoortje gezellig ging zitten doen, daar moest ze echt wel verantwoording over afleggen. En als Sas dit van te voren had geweten, dat ze dan nooit aan Bern was begonnen.
Maar dat is misschien mijn hersenspinsel, kan ik niet aantonen met beelden of gesprekken.
Dat is wel zo. Maar als het iets is over een vorige relatie van hem is dat iets van hem zelf neem ik aan ( als het zo iets is)quote:Op maandag 5 december 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat voor de een simpel is kan voor de ander iets principieels zijn
Waarom Esther heeft haar roots daar .quote:Op maandag 5 december 2022 15:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel raar mocht dat kloppen want dan zou je nog eerder aan Mirthe of Eunice denken
maar je weet het niet ,dus lastigquote:Op maandag 5 december 2022 16:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar als het iets is over een vorige relatie van hem is dat iets van hem zelf neem ik aan ( als het zo iets is)
En dat die jaloezie dus het punt is waar hij aan moet werken in een relatie en dat Sas geen zin heeft om hier het onderwerp van te zijn om hem te helpen hieraan te werken.quote:Op maandag 5 december 2022 16:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit zou ook maar zo kunnen inderdaad
De verf is wat weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |