Dom kutkind. En ze zal wel weer gedroomd hebben.quote:Op maandag 5 december 2022 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx zingt weer: zeg ken jij de mosselvrouw, de mosselvrouw, de mosselvrouw. Zeg ken jij de mosselvrouw die slaapt boven moraima!
En daarna: hebben jullie dat ook gehoord vannacht? Dat de stem zei: beste deelnemers stilte tijdens het roken?
Wie heeft zitten roken vannacht is de vraag.
Rupert en ima zeggen dat ze niks gehoord hebben. GJ zegt ook niks gezien of gehoord te hebben.
Of rupie en ima vannachtquote:Op maandag 5 december 2022 09:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dom kutkind. En ze zal wel weer gedroomd hebben.
ja maar gewoon mensen langsgaan...en dan, als iemand ja zegt? weer klagen, steuken en zoquote:
De hersentjes van Mexx kunnen niet zo veel aan hèquote:Op maandag 5 december 2022 09:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar gewoon mensen langsgaan...en dan, als iemand ja zegt? weer klagen, steuken en zo
Dat blijkt steeds meer. voor het gemak d'r vriendje dan maar naäpen, leila heeft wel gelijk met d'r martineffectquote:Op maandag 5 december 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De hersentjes van Mexx kunnen niet zo veel aan hè
Nadenken is moeilijk
Maddy merkkleding??quote:Op maandag 5 december 2022 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy koopt alleen merkkleding zegt ze. Wanda koopt geen truien boven de 20,- na een week is ze die kleding toch zat zegt ze.
Dat zei ze.quote:
Ok..quote:Op maandag 5 december 2022 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy wil de sportbh van Wanda lenen. Wanda heeft dat zelf aangeboden omdat Maddy een kussensloop om wilde binden. Ze heeft geen sportbh bij zich en heeft pijn bij rennen. Ook is ze bang dat iemand er op slaat met boksen.
Ze heeft wel veel Adidas.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 5 december 2022 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
Kim Wanda en Maddy zouden een videoboodschap willen krijgen ook al kost dat geld uit de huishoudpot.
Ja kloptquote:
Ze zegt dan eten we een dag niet. Kan me niks schelen.quote:
quote:Op maandag 5 december 2022 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt dan eten we een dag niet. Kan me niks schelen.
Gelukkig heb je mij. Ik hoor die gitaar ook.quote:Op maandag 5 december 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En ik maar naar het getokkel van Isaak en JW luisteren
Babbel is 78,8 kilo.quote:Op maandag 5 december 2022 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy zegt: ik moest tegen babet. Die is twee koppen groter en 20 kilo zwaarder.
JW heeft wel een muziekaal gehoorquote:Op maandag 5 december 2022 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij. Ik hoor die gitaar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |