Kan ze bewaard hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel al 4 weken oude cola dan , want er is geen zakgeld geweest in Jeffs periode
Een slot op de koelkast. Het vertrouwen is groot daar. Hetzelfde als met de drank telkens. Doe toch allen gewoon normaal.quote:Op maandag 5 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Oei die wou juist een slot op de koelkastKenzi gaat dit niet waarderen.
Eensquote:Op maandag 5 december 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Isaac ook. Die spelen het spel ten alle tijden. Vind ik mooier om te zien dan die simpele zielen die enkel denken aan de camera.
Krijgt ze gewoon een nieuwe van Jeff en probleem opgelost lijkt me ... Moet ze wel naar hem toe gaan natuurlijkquote:
Wanda schurkt gewoon graag tegen de macht aan omdat ze de macht zelf niet kan dragen. Vandaar ook dat ze telkens bij die voedingsclub wil en bij iedere activiteit zwaar betrokken wil worden en het liefst zelf. Pseudomacht van lik me vestje allemaal.quote:Op maandag 5 december 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij kookt op basis van kant en klaar verpakkingen.....
Maar geen verantwoording willen dragen ...quote:Op maandag 5 december 2022 01:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda schurkt gewoon graag tegen de macht aan omdat ze de macht zelf niet kan dragen. Vandaar ook dat ze telkens bij die voedingsclub wil en bij iedere activiteit zwaar betrokken wil worden en het liefst zelf. Pseudomacht van lik me vestje allemaal.
En ook heel sneaky nooit wat zeggen tijdens Centraal's het moment om je ongezouten en gepeperde mening te ventileren i.p.v. dit doen in 'achterkamertjes' zoals slaapkamer 3!quote:Op maandag 5 december 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar geen verantwoording willen dragen ...
Juist ...quote:Op maandag 5 december 2022 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ook heel sneaky nooit wat zeggen tijdens Centraal's het moment om je ongezouten en gepeperde mening te ventileren i.p.v. dit doen in 'achterkamertjes' zoals slaapkamer 3!
In de loods is Wanda een goede speler. Voor de camera's is ze super naïef lijkt het.quote:Op maandag 5 december 2022 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ook heel sneaky nooit wat zeggen tijdens Centraal's het moment om je ongezouten en gepeperde mening te ventileren i.p.v. dit doen in 'achterkamertjes' zoals slaapkamer 3!
Vooral boven op kamer 3quote:Op maandag 5 december 2022 01:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
In de loods is Wanda een goede speler. Voor de camera's is ze super naïef lijkt het.
Slaap lekker!quote:Op maandag 5 december 2022 02:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Of 'n pittstop of ze zijn nu klaar.... Welterusten jongens![]()
[ afbeelding ]
Moest Rupert geen peuk roken na de seks?quote:Op maandag 5 december 2022 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn er maar druk mee om deze tijd
Kan me wel wat anders bedenken dan de was doen na de seksquote:Op maandag 5 december 2022 02:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moest Rupert geen peuk roken na de seks?of is de was zijn uitlaatklep
zo en idiotenquote:Op maandag 5 december 2022 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn er maar druk mee om deze tijd
Ze hadden eerst seks Marioquote:Op maandag 5 december 2022 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en idioten![]()
om deze tijd is echt geen
wastijd
Tja normale mensen gaan roken na de sex @mario390quote:Op maandag 5 december 2022 02:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo en idioten![]()
om deze tijd is echt geen
wastijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |