Ik ook. Snap het ook wel ivm privacy en persoonlijke dingen. Maar voor ons is het nu ook gissen.quote:Op maandag 5 december 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vragen we ons allemaal af. Denk niet dat Sasha het tegen iemand gaat zeggen dus hopelijk is het eens wel op stream als ze het er met Bern over heeft.
De volgende zou ik dan weer inplannen de dag voor kerstquote:Op maandag 5 december 2022 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan die gene mooi met sinterklaasavond thuis zijn
Ik hoopte op Wandaquote:
Klopt maar ook enorme kus scenes, ik wist niet dat die wat hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nu wel maar enkel gefluister door Ima en Rupi.
oooh, ja al een tijdje en eigenlijk de meest oprechte relatie in de loods, ze kijken bv. niet constant in de camera als ze zitten te zoenen, kei cute die tweequote:Op maandag 5 december 2022 00:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klopt maar ook enorme kus scenes, ik wist niet dat die wat hebben
Korreltje zoutquote:Op maandag 5 december 2022 00:09 schreef engine het volgende:
God heeft ook een keer een black out gehad maar hij lost dat wel binnen een halve minuut weer op. Dat is geen black out hoor
Misschien bedoelde hij dat hij z'n ingestudeerde tantra even was vergeten en heeft geīmproviseerd.quote:Op maandag 5 december 2022 00:09 schreef engine het volgende:
God heeft ook een keer een black out gehad maar hij lost dat wel binnen een halve minuut weer op. Dat is geen black out hoor
Hij praat met iedereen over zichzelf ja. Hij is sociaal wanneer het hem uitkomt.quote:Op maandag 5 december 2022 00:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeff is wel heel sociaal. Hij praat met iedereen of hij geeft iedereen aandacht.
Nope....wellicht zitten ze nog steeds achter het kasje.quote:Op maandag 5 december 2022 00:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha niet meer in beeld geweest na dat met GJ?
vast gepindquote:Op maandag 5 december 2022 00:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rupi en Imadin lagen daar te tongen. Inmiddels liggen ze leptje lepeltje![]()
[ afbeelding ]
inderdaad, het ziet er oprecht en liefdevol uit. Ik had er nog niets over gelezen en ik kijk niet vaak streams. Ik was aan alle vorige series verslaafd en deze kan me niet pakken, af en toe kijk ik en lees ikquote:Op maandag 5 december 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
oooh, ja al een tijdje en eigenlijk de meest oprechte relatie in de loods, ze kijken bv. niet constant in de camera als ze zitten te zoenen, kei cute die twee
Kan wel ja. Waarom ze weggdraaien geen ideequote:Op maandag 5 december 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nope....wellicht zitten ze nog steeds achter het kasje.
geen tanden poetsen, zo het bed inquote:Op maandag 5 december 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
wtf ... Eric en Esther eten ff een waterijsje weg
Eric had ze al gepoetstquote:Op maandag 5 december 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen tanden poetsen, zo het bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |