Jammer. Cadeautjes zijn toch altijd leuk om te geven en te ontvangen.quote:Op zondag 4 december 2022 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Voor 200 euro kan je heel wat vollen sokken en donzen dekentjes kopen zonder verwarmingsdeel. Terecht cijfer lijkt me.
Hier geen cadeautjes met Sinterklaas en ook al lang niet meer met Kerst helaas. Wel shoutout naar de Ipod touch die ik als kind een keer tijdens wintersport heb gekregen.dat was 10/10
Ik vond het cirkeltje in het midden gewoon nogal een deceptie.quote:Op zondag 4 december 2022 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Het heet toch ook een hotspot blanket en geen volledig verwarmde deken. Als je zo'n duur cadeau vraagt mag je van te voren wel eens kijken wat het precies is.
Zelf heb ik niets gehad
Niemand om me wat te geven. Maakt verder niet uitquote:Op maandag 5 december 2022 00:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het cirkeltje in het midden gewoon nogal een deceptie.
Verders eens met je post.
Waarom heb jij niets gehad. Ben je stout geweest dit jaar?Of vier je kerst. Of doe je helemaal niets?
Ja. Dat is beter.quote:
Zal ik een gedicht voor je maken?quote:Op maandag 5 december 2022 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand om me wat te geven. Maakt verder niet uit
Ik was zelf Sinterklaas (voor mijn gezin). En dit was mijn cadeau.quote:Op maandag 5 december 2022 07:40 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed.. cadeaus en tegenvallen..
ben blij dat iemand aan je denkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |